Waar termijnrekening openen
TIP
Waar termijnrekening openen
Heb een 22000 euro op een spaarrekening staan bij Rabo. Ik denk nu van die op een termijnrekening te plaatsen (wel maar 18000 euro), daar de rentes naar beneden aan het schuiven zijn. Wat zouden jullie me aanraden?
Re: Waar termijnrekening openen
Bekijk gewoon even de topics van de afgelopen dagen in deze rubriek (Credit Europe, DHB, ...)
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik vond het wel interessant bij Credit Europe, maar ik neem maar items voor een 5000 à 7000 euro per keer... (hiervoor neem ik de rekenmodule op deze spaargids onder termijnrentes).
Als er dan hier en daar geld vrijkomt, kijk ik naar de aanbiedingen overal en neem eens iets anders....
PS voor Credit Europe ben ik zelf nog aan het informeren, ik ga daar nu pas klant worden.
Als er dan hier en daar geld vrijkomt, kijk ik naar de aanbiedingen overal en neem eens iets anders....
PS voor Credit Europe ben ik zelf nog aan het informeren, ik ga daar nu pas klant worden.
Het duurt wel een tijdje vooraleer alles in orde is. Dus als je nog van die hoge rentes wil genieten zal je zeker niet te lang meer mogen wachten.xyper schreef: Ik vond het wel interessant bij Credit Europe, maar ik neem maar items voor een 5000 à 7000 euro per keer... (hiervoor neem ik de rekenmodule op deze spaargids onder termijnrentes).
Ik heb vorige maand nog een klant aangebracht en het duurde toch een 3tal weken vooraleer hij zijn rekeningnummer en logincodes had
Ja, ik hoop ook dat het snel gaat. Ik ben ook via een peter aan het gaan...
Ik hoop toch dat de rente niet zo snel gaat dalen??
Ik hoop toch dat de rente niet zo snel gaat dalen??