Tarieven ALLERLEI.
Re: Tarieven ALLERLEI.
Ik ben ook sinds 01 november dit jaar bij Ecopower, en heb er 22 aandelen, (maximum, anders RV) aan 330€/jaar devident. En je bespaard 30%/jaar.louise schreef:Bij Ecopower maakt het geen verschil uit of je momenteel dag- nacht- of weekendtarief hebt :xyper schreef: Het enige probleem is dat Ecopower -waar ik graag naartoe wil- geen onderscheid tussen dag -en nachttarief maakt.
hun prijs is ook zonder dat, veel goedkoper dan de meeste andere.
Maar je moet wél vóór je wil overschakelen je gegevens eens ingeven op een website om te zien of Ecopower in jouw specifiek geval de beste keuze is !
Ikzelf ben in november 2003 overgeschakeld van Electrabel naar Ecopower, en betaal effectief +/- 30% minder.
Ik heb eerst vergeleken op de website van Test-Aankoop (dit kan ook op www.vreg.be enz...) en voor mijn geval (kleine verbruiker en zonder electrische verwarming) was dit de voordeligste keuze.
Maar voor mijn zus (grote verbruiker en mét electrische verwarming) was dit niet het geval.
Ik ben sindsdien een zeer tevreden gebruiker. De overschakeling wordt (soms na een wachttijd) volledig automatisch door hun gedaan.
Maar pas op : kijk na of je huidige contract voor een bepaalde duur is. Dan moet je aan de nieuwe leverancier doorgeven wat je vervaldag is.
Specifiek voor Ecopower : dit is een coöperatieve vennootschap. Dit wil zeggen dat je door klant te worden ook aanvaardt van 1 coöperatief aandeel te kopen van 250 euro.
Dit moet je minstens gedurende 6 jaar houden, en mag je nadien verkopen.
Maar ik denk dat er niemand is die dit nog wil verkopen, aangezien het in september 2008 nog 6% netto dividend opbracht.
Dus nog eens extra winst, buiten je besparing op je electriciteitsrekening !
(Zoals vermeld ENKEL dagtarrief) Op de VREG kan je dit vergelijken.
Maar de rest

Water is van de VMW en die vragen wat ze willen !!!!
Nu nog internet...Belgacom internet +tv aan [glow=red,2,300]20,09€/maand [/glow]

Laatst gewijzigd door pol op 27 november 2008, 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Op de website van Test-Aankoop kun je onder de rubriek "bereken zelf" een groot aantal berekeningsformules vinden, waarmee je voor je persoonlijk gebruik kunt uitzoeken wat voor jou de interessantse keuze is.
Voor sommige hiervan hoef je zelfs geen lid te zijn ; vb. voor GSM-tarieven, voor Electriciteit en voor Gas.
Als aangesloten lid heb je uiteraard veel meer mogelijkheden.
Voor sommige hiervan hoef je zelfs geen lid te zijn ; vb. voor GSM-tarieven, voor Electriciteit en voor Gas.
Bedankt voor de info...de GSM en Stroomleveranciers tarieven kan iedereen raadplegen bij T.A.louise schreef: Op de website van Test-Aankoop kun je onder de rubriek "bereken zelf" een groot aantal berekeningsformules vinden, waarmee je voor je persoonlijk gebruik kunt uitzoeken wat voor jou de interessantse keuze is.