DeGiro (spotgoedkope onlinebroker)
TIP
Re: DeGiro (spotgoedkope onlinebroker)
Kan u verduidelijken hoeveel 'een klein hoeveelheid' is?
Ik heb onlangs ook een vraag gesteld aan de klantendienst en ik kreeg praktisch meteen een deftig antwoord terug.
(Het was nu wel geen moeilijke vraag, maar soit.
)
Ik heb onlangs ook een vraag gesteld aan de klantendienst en ik kreeg praktisch meteen een deftig antwoord terug.
(Het was nu wel geen moeilijke vraag, maar soit.

- JulusCesar
- VIP member
- Contacteer:
Maakt volgens mij niet uit hoeveel dit is;
Ik heb bij Keytrade destijds na eliminatie van mijn Keyplan ook zo'n flutresten zitten van 0,000013 eenheden van dit en dat. Die zitten er nu al enkele jaren.JulusCesar schreef:Hier een voorbeeld van de klantenservixce van De Giro.
>Ik had de opdracht gegeven om een fonds helemaal te verkopen. Er bleef echter een kleine hoeveelheid staan waar ik geen verkooporder voor kan ingeven. na meer den maand vroeg ik hoe dit op te lossen....
Antwoord:
"Dank voor uw e-mail en onze excuses voor de late reactie.
Dergelijke fondsen worden normaliter verwijderd. Hoe de restwaarde wordt afgehandeld is op dit moment nog niet duidelijk.
Mocht dit over enkele weken niet het geval zijn dan verzoeken we opnieuw een e-mail te sturen."
Keytrade ook slechte bank?
- JulusCesar
- VIP member
- Contacteer:
Ik heb nergens in de weergave van de wat ik van de klantendienst van de giro heb gekregen een waarde oordeel meegegeven.
Indien je contact hebt genomen hierover met Keytrade ; wat was hun oplossing ?
Indien je contact hebt genomen hierover met Keytrade ; wat was hun oplossing ?
Ik heb enkel een verklaring gekregen. Kost ook niets om te laten staan. Bij DeGiro is dat natuurlijk "opzetten van handelsmogelijkheden". Ik begrijp dus uw nervositeit.
- JulusCesar
- VIP member
- Contacteer:
ik maak hier geen melding van nervositeit.
Volgens mij heb ik wel nog geen verklaring gekregen van de giro en ook nog geen oplossing.
Jij heb blijkbaar van keytrade een verklaring gekregen en vroeg geen oplossing ?
Volgens mij heb ik wel nog geen verklaring gekregen van de giro en ook nog geen oplossing.
Jij heb blijkbaar van keytrade een verklaring gekregen en vroeg geen oplossing ?
U begrijpt me wel.JulusCesar schreef:ik maak hier geen melding van nervositeit.
Ik wou dat opgelost hebben, maar ja...Volgens mij heb ik wel nog geen verklaring gekregen van de giro en ook nog geen oplossing.
Dat maakt wel uit. Als het 0.01 aandeel is, is het misschien 20 eurocent waard.JulusCesar schreef:Maakt volgens mij niet uit hoeveel dit is;
- JulusCesar
- VIP member
- Contacteer:
Zelfs voor die 20 cent zou ik dit nog niet correct vinden; helemaal al niet zonder uitleg of oplossing.
Het gaat om een bedrag waarmee ik al 10 goudfrank kon kopen.
Het gaat om een bedrag waarmee ik al 10 goudfrank kon kopen.

Iemand toevallig al informatie in verband met de publicatie van het jaaroverzicht odner "rapportages"?
Momenteel kan ik de pdf Trackers Kernselectie niet openen.
Kan iemand mij vertellen of IE00B0M63177 erin zit?
Bezit momenteel dezelfde tracker maar dan in USD, ik ben van plan die af te bouwen.
Bezit momenteel dezelfde tracker maar dan in USD, ik ben van plan die af te bouwen.
-
- Newbie
- Contacteer:
ISIN: IE00B0M63177Krulle schreef:Momenteel kan ik de pdf Trackers Kernselectie niet openen.
Product: ISHARES EM MARKETS
Valuta: EUR
Beurs: Euronext Amsterdam
Bovenstaand product staat vermeld in https://www.degiro.nl/data/pdf/DEGIRO_T ... lectie.pdf
Dankjewel!
Ik kan de pdf nog steeds niet openen trouwens... vreemd.
-
- Newbie
- Contacteer:
Met plezier!Krulle schreef:Dankjewel!
Het is inderdaad vreemd dat u de pdf niet kunt openen.
Kunt u de pdf niet downloaden vanaf de URL vermeld in mijn eerste reactie?
https = beveiligde site, mogelijk is dat de reden waarom je dat spel niet openkrijgt