nemea bank - wat vinden jullie hiervan?
TIP
Re: nemea bank - wat vinden jullie hiervan?
Met dezelfde oprichter(s).AtC schreef: Het was zo bij Kaupthing en het is nu opnieuw net hetzelfde.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Dat heb je als je de oplichters steeds maar weer vrijuit laat gaan, ... en opnieuw laat beginnen. (zie onderschrift)
En het is toch wel 'godgeklaagd' (om het met de woorden van Van Rossem te zeggen) dat overheden hier op toezien, niets aan doen of in (oordeel zelf: sommige/vele) gevallen daar zelf aan meewerken. Zie maar Luxemburgs controle-orgaan van de banken dat zelf meewerkt aan Panama-cases, overheidsbank Dexia/Belfius dat zelf meewerkt aan Panama-cases, ...
En het is toch wel 'godgeklaagd' (om het met de woorden van Van Rossem te zeggen) dat overheden hier op toezien, niets aan doen of in (oordeel zelf: sommige/vele) gevallen daar zelf aan meewerken. Zie maar Luxemburgs controle-orgaan van de banken dat zelf meewerkt aan Panama-cases, overheidsbank Dexia/Belfius dat zelf meewerkt aan Panama-cases, ...
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Vandaag mijn geld teruggekregen van het DEPOSITOR COMPENSATION SCHEME van de termijnrekening op 5 jaar aan 4% bij Nemea Bank, inclusief verworven intrest tem 30/03/2017. Liep normaal nog tot midden april 2020.
Heb je daar zelf enige actie voor moeten ondernemen?
Mij was het ontgaan dat de banklicentie van Nemea effectief ingetrokken is. De periode onder curatele vanaf eind april vorig jaar heeft het tij dus niet kunnen keren. Benieuwd wat de impact is voor de Maltese schatkist.
Mij was het ontgaan dat de banklicentie van Nemea effectief ingetrokken is. De periode onder curatele vanaf eind april vorig jaar heeft het tij dus niet kunnen keren. Benieuwd wat de impact is voor de Maltese schatkist.
Ergens in februari ontvang ik een mail. Ik moest aanloggen en bepaalde info aanvullen/nazien, oa tegenrekening. Daar is het geld nu op gestort.
Ik vraag me af waarom men op spaargids.be hierover geen enkele info heeft. Tot voor kort stond Nemea bank met hun termijnrekeningen op nummer 1 in de vergelijking. Ik vermoed dat veel mensen via deze info zullen zijn ingestapt.
Wat er ook van zij het garantiefonds heeft hier perfect gewerkt waarbij de durvers gewonnen hebben lijkt het.
Stel je voor, 4% krijgen op een termijnrekening...bangelijk!
Wat er ook van zij het garantiefonds heeft hier perfect gewerkt waarbij de durvers gewonnen hebben lijkt het.
Stel je voor, 4% krijgen op een termijnrekening...bangelijk!
Hallo,
Ik had hier een termijnrekening lopen. Ik heb in 2016 voor het eerst rente gehad, maar er werd geen RV afgetrokken. Dus wil ik dit opgeven op mijn belastingen 2016. In welk vak moet ik dit invullen? De rekening was opgegeven bij het Centraal Meldingspunt.
Ik had hier een termijnrekening lopen. Ik heb in 2016 voor het eerst rente gehad, maar er werd geen RV afgetrokken. Dus wil ik dit opgeven op mijn belastingen 2016. In welk vak moet ik dit invullen? De rekening was opgegeven bij het Centraal Meldingspunt.
Ik moet hier 27% RV over betalen...
Vak VII A 2 d 1: andere inkomsten zonder roerende voorheffing die belastbaar zijn tegen 27%.
Ok, hartelijk bedankt. Yaris.