Sofina
TIP
Re: Sofina
Ik vind de NAV eigenlijk goed nieuws waardoor ik afzie van mijn intentie om ze eventueel in te ruilen voor QfG of Brederode.
Onderwaardering is toch weer opgelopen tot 18%. Is nog steeds veel minder dan het historisch gemiddelde, maar door in de BEL20 opgenomen te worden is er koopdruk ontstaan die korting heeft doen afnemen.
Onderwaardering is toch weer opgelopen tot 18%. Is nog steeds veel minder dan het historisch gemiddelde, maar door in de BEL20 opgenomen te worden is er koopdruk ontstaan die korting heeft doen afnemen.
Ik zit liever in Wendel dan in Sofina op dit moment, discount is veel groter en er loopt een aandelen inkoop programma.
Dan zijn we al met 2. Gisteren trouwens nog een bijkomend pakket ingeslagen van Wendel.Joost1000 schreef:Ik zit liever in Wendel dan in Sofina op dit moment, discount is veel groter en er loopt een aandelen inkoop programma.
Microsoft en Ebay investeren in Flipkart
Indiaas e-commercebedrijf haalt 1,4 miljard dollar op.
(ABM FN-Dow Jones) Microsoft en eBay investeren samen met het Chinese Tencent 1,4 miljard dollar in Flipkart. Dit meldde het Indiase e-commercebedrijf maandag.
De oprichters van Flipkart, Sachin Bansal en Binny Bansal, noemden de investering in een toelichting een "mijlpaal voor het bedrijf en voor India". Zij startten het bedrijf in 2007. In 2016 had Flipkart een omzet van omgerekend ruim 2 miljard dollar.
Als onderdeel van de transactie ontvangt eBay aandelen in het bedrijf, in ruil voor een investering van 500 miljoen dollar. Verder neemt Flipkart de Indiase activiteiten van het Amerikaanse online veilinghuis over.
Met de investering van de drie bedrijven is de marktwaarde van Flipkart gestegen tot omgerekend 11,6 miljard dollar, aldus het e-commercebedrijf.
Door: ABM Financial News.
info@abmfn.nl
Indiaas e-commercebedrijf haalt 1,4 miljard dollar op.
(ABM FN-Dow Jones) Microsoft en eBay investeren samen met het Chinese Tencent 1,4 miljard dollar in Flipkart. Dit meldde het Indiase e-commercebedrijf maandag.
De oprichters van Flipkart, Sachin Bansal en Binny Bansal, noemden de investering in een toelichting een "mijlpaal voor het bedrijf en voor India". Zij startten het bedrijf in 2007. In 2016 had Flipkart een omzet van omgerekend ruim 2 miljard dollar.
Als onderdeel van de transactie ontvangt eBay aandelen in het bedrijf, in ruil voor een investering van 500 miljoen dollar. Verder neemt Flipkart de Indiase activiteiten van het Amerikaanse online veilinghuis over.
Met de investering van de drie bedrijven is de marktwaarde van Flipkart gestegen tot omgerekend 11,6 miljard dollar, aldus het e-commercebedrijf.
Door: ABM Financial News.
info@abmfn.nl
Sofina verkoopt zijn belang van circa 5% in Eurazeo af. Zie persbericht.
Mvg,
Geblin
Mvg,
Geblin
Geblin schreef:Sofina verkoopt zijn belang van circa 5% in Eurazeo af. Zie persbericht.
Mvg,
Geblin
Geen slechte zet vind ik. Korting bij Eurazeo was al historisch laag de laatste tijd.
Hoe kun je dat weten? Sofina geeft geen informatie vrij over de prijs ze gevraagd hebben. Dat zal zeker onder de marktprijs liggen.laeka schreef:Geblin schreef:Sofina verkoopt zijn belang van circa 5% in Eurazeo af. Zie persbericht.
Mvg,
Geblin
Geen slechte zet vind ik. Korting bij Eurazeo was al historisch laag de laatste tijd.
Toch wel. Sofina heeft haar belang in Eurazeo verkocht aan de slotprijs van dinsdag.
had gelezen dat de prijs op de site van Eurazeo stond, aangezien zij 1 miljoen aandelen hadden overgekocht
Kijk eens op de website van Eurazeo. Daar staat hoeveel Eurazeo betaalt heeft voorzijn eigen aandelen.sintorama schreef:Hoe kun je dat weten? Sofina geeft geen informatie vrij over de prijs ze gevraagd hebben. Dat zal zeker onder de marktprijs liggen.laeka schreef:
Volgens die website heeft Eurazeo slechts 1.4% teruggekocht.laeka schreef:Kijk eens op de website van Eurazeo. Daar staat hoeveel Eurazeo betaalt heeft voorzijn eigen aandelen.
- realisticview
- Sr. Member
- Contacteer:
Volgens "De Tijd" zijn deze verkocht aan instutionelen maw hun partij aandelen zit verdeeld over enkele ...
De aandelen zijn gedeeltelijk aan Eurazeo zelf (1 mln stuks) en de rest aan diverse institutionele partijen verkocht.
Eurazeo heeft dezelfde prijs voor de inkoop van eigen aandelen betaald als de institutionele partijen, zijnde; euro 58,20
Eurazeo heeft dezelfde prijs voor de inkoop van eigen aandelen betaald als de institutionele partijen, zijnde; euro 58,20
Dividend van €1.79 netto wordt uitbetaald op 11mei (ex date: 9 mei)
Terloops werd op de algemene vergadering meegedeeld dat het Eigen vermogen op 3 mei €159.46 bedroeg. (niet gereviseerd)
Terloops werd op de algemene vergadering meegedeeld dat het Eigen vermogen op 3 mei €159.46 bedroeg. (niet gereviseerd)