kasbon bij de post ... 4.7 %
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
kasbon bij de post ... 4.7 %
kasbon bij de post ... 4.7 % bruto op 1 jaar, lijkt me een goed idee nu de spaar en termijnremtes dalen, wat denken jullie ?
-
- VIP member
- Contacteer:
Re: kasbon bij de post ... 4.7 %
GEEN goed idee, is 4,00% netto en is maar voor een jaar: Als je dat geld stort op je spaarrekening is dat 4,25% en dat ligt vast voor een jaar ongeacht of de rente daalt of niet!!!!nuchtere schreef: kasbon bij de post ... 4.7 % bruto op 1 jaar, lijkt me een goed idee nu de spaar en termijnremtes dalen, wat denken jullie ?
![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Van wanneer ligt die 4,25 vast op een spaarrekening ??
Nou, volgens mij ligt een spaarrente nergens vast.Sebastiaan1985 schreef: GEEN goed idee, is 4,00% netto en is maar voor een jaar: Als je dat geld stort op je spaarrekening is dat 4,25% en dat ligt vast voor een jaar ongeacht of de rente daalt of niet!!!!![]()
Ik verwacht een spaarrentedaling vanaf jan 2009.
Dan zal blijken hoe hoog een netto-rendement van 4 % is...
Als ik de termijnrentes een beetje volg, die staan nu al lager.
Laatst gewijzigd door nuchtere op 30 november 2008, 15:39, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- VIP member
- Contacteer:
Vanaf het moment dat je geld stort, krijg je de basisintrest die op dat moment geld gedurende een periode van een jaar op het bedrag dat je gestort hebt.karine schreef: Van wanneer ligt die 4,25 vast op een spaarrekening ??
Toch?
Neen. Als je stort en de basisrente is dan 4,25 krijg je 4,25. Als dat 2 weken later 4% is, krijg je nog maar 4%. Is het 2 weken later 3,5 dan krijg je nog maar 3,5. Enkel als de bank garandeert tot een welbepaalde datum ligt die 4,25% vast.Sebastiaan1985 schreef:Vanaf het moment dat je geld stort, krijg je de basisintrest die op dat moment geld gedurende een periode van een jaar op het bedrag dat je gestort hebt.karine schreef: Van wanneer ligt die 4,25 vast op een spaarrekening ??
Toch?
BKCP doet dit voorlopig, maar als er op 01/01 een wetswijziging komt moeten ze ook hun rente aanpassen aan dat KB, dus kunnen ze die garantie niet meer geven.