Verzekering gekoppeld visa/mastercard
Verzekering gekoppeld visa/mastercard
Weet er iemand welke visa/mastercard de beste is met zijn gekoppelde reisverzekering als je ziek wordt op reis buiten europa en moet worden opgenomen in het ziekenhuis buiten europa zodanig dat de gekoppelde reisverzekering alles betaald of terug betaald? Heb nu golden kredietkaart van argenta maar die doen dat niet.
Re: Verzekering gekoppeld visa/mastercard
Ik weet niet of dit geldt voor persoonlijke kredietkaarten ook, maar mijn Mastercard Business Silver dekt medische kosten tot 3 miljoen euro (ja, miljoen) per jaar, met een franchise van 100 EUR (kernongevallen en terrorisme zijn wel uitgesloten)
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Bij welke bank is dit dan?Poldermol schreef:Ik weet niet of dit geldt voor persoonlijke kredietkaarten ook, maar mijn Mastercard Business Silver dekt medische kosten tot 3 miljoen euro (ja, miljoen) per jaar, met een franchise van 100 EUR (kernongevallen en terrorisme zijn wel uitgesloten)
Bij Visa Gold van Keytrade zit er ook een goede reisverzekering van AXA assistance inbegrepen.
Medische kosten ten gevolge van ziekte of ongeval.De medische kosten ten gevolge van ziekte of ongeval in het buitenland worden terugbetaald met een maximum van 100.000 EUR per verzekerde persoon. Een bedrag van 50 EUR per verzekerde persoon zal van de aan de verzekerde verschuldigde som worden afgetrokken voor dossierkosten.
Worden gedekt:
de erelonen van geneesheren en chirurgen.
de geneesmiddelen voorgeschreven door een geneesheer of chirurg.
de kleine tandverzorging ten gevolge van een ongeval of een acute aanval (met uitsluiting van protheses) tot
maximum 125 EUR per persoon.
de kosten van de ziekenhuisopname.
de kosten van het vervoer per ziekenwagen, per slee of per helikopter, door een geneesheer voorgeschreven,
voor een plaatselijk traject.
Nog een voordeel van Keytrade je moet de reis niet betaald hebben om te genieten van die reisverzekering alleen in het bezit zijn van Visa Gold is voldoende.
Medische kosten ten gevolge van ziekte of ongeval.De medische kosten ten gevolge van ziekte of ongeval in het buitenland worden terugbetaald met een maximum van 100.000 EUR per verzekerde persoon. Een bedrag van 50 EUR per verzekerde persoon zal van de aan de verzekerde verschuldigde som worden afgetrokken voor dossierkosten.
Worden gedekt:
de erelonen van geneesheren en chirurgen.
de geneesmiddelen voorgeschreven door een geneesheer of chirurg.
de kleine tandverzorging ten gevolge van een ongeval of een acute aanval (met uitsluiting van protheses) tot
maximum 125 EUR per persoon.
de kosten van de ziekenhuisopname.
de kosten van het vervoer per ziekenwagen, per slee of per helikopter, door een geneesheer voorgeschreven,
voor een plaatselijk traject.
Nog een voordeel van Keytrade je moet de reis niet betaald hebben om te genieten van die reisverzekering alleen in het bezit zijn van Visa Gold is voldoende.