kasbon 3.91 % netto bij Fortis op 1 jaar
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
kasbon 3.91 % netto bij Fortis op 1 jaar
Ik ben 25 jaar, woon thuis en gok dat ik mijn geld het eerste jaar niet nodig ga hebben.
Mijn € 25000stond op een termijnrekening, maar deze loopt 1 december af. Is het nu de moeite om € 20000 bij Fortis te beleggen. Ze hebben mij een kasbon met een netto rente van 3.91 % aangeraden. Is dit interessant?
Mijn € 25000stond op een termijnrekening, maar deze loopt 1 december af. Is het nu de moeite om € 20000 bij Fortis te beleggen. Ze hebben mij een kasbon met een netto rente van 3.91 % aangeraden. Is dit interessant?
Laatst gewijzigd door Ewergreen op 28 november 2008, 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- centenkliever
- Hero Member
- Contacteer:
Re: 3.91 % netto bij Fortis op 1 jaar
lijkt mij helemaal niet interessant. Ethias 4.12netto CE4.68netto
Spaarrekening Plus 4.25+1+0.25 netto
Er zijn betere oplossingen te vinden op een gewone spaarrekening dan ht Fortis aanbod.
Spaarrekening Plus 4.25+1+0.25 netto
Er zijn betere oplossingen te vinden op een gewone spaarrekening dan ht Fortis aanbod.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Spaarrekening bij Deutsche Bank 4,25 + 1 gegarandeerd 1 jaar = 5,25 netto. Toch al beter dan die prutsers van Fortis hé.
Intervest, Cofinimmo, Befimmo, Gimv, Proximus, Ascencio, Qrf, Tinc, Kas Bank, en Vastned Retail Belgium in bezit.
De spaarrekening bij Deutsche Bank is maar gegarandeerd tot 31/3/2009 !! Bij BKCP daarentegen beloven ze nog steeds 4,25 + 0,75 gegarandeerd tot 1/1/2010 !
Bij BKCP moet het wel echt vers geld zijn.Nicos schreef: De spaarrekening bij Deutsche Bank is maar gegarandeerd tot 31/3/2009 !! Bij BKCP daarentegen beloven ze nog steeds 4,25 + 0,75 gegarandeerd tot 1/1/2010 !
Bij DB volstaat het om je geld 1 dag over te zetten, en dan krijg je hun 4,25+1 weliswaar voor stortingen na 18-11-2008 slechts tot 31-03-2009
Voor stortingen voordien ( ergens vanaf augustus 2008 krijg je 4,25+1 gedurende 1 jaar
Ik zou bij fortis ook eens vragen hoeveel % ze geven voor 25000 euro. Als ik mij niet vergis, geven ze andere percentages voor bedragen kleiner dan 25000, tussen 25000 en 75000 en meer dan 75000. Je kan altijd eens vragen hé.
Aan het percentage van CE ga je waarschijnlijk nooit geraken bij fortis.
Omdat je nog niet aan je 1660 euro vrijstelling gaat zitten met je 25000 euro, zou ik het geld toch op een spaarrekening zetten. Een termijnrekening lijkt mij pas interessant als die netto meer zou opbrengen dan een spaarrekening of als je boven de 1660 euro interest zou zitten bij een spaarrekening.
ivm die gegarandeerde interesten, ik weet het niet hoor. Als de hervorming van de spaarboekjes begin volgend jaar doorgaat, dan moeten de banken dat toch aanpassen, gegarandeerd of niet (ze kunnen het natuurlijk ook aanpassen in de goede zin
)
Aan het percentage van CE ga je waarschijnlijk nooit geraken bij fortis.
Omdat je nog niet aan je 1660 euro vrijstelling gaat zitten met je 25000 euro, zou ik het geld toch op een spaarrekening zetten. Een termijnrekening lijkt mij pas interessant als die netto meer zou opbrengen dan een spaarrekening of als je boven de 1660 euro interest zou zitten bij een spaarrekening.
ivm die gegarandeerde interesten, ik weet het niet hoor. Als de hervorming van de spaarboekjes begin volgend jaar doorgaat, dan moeten de banken dat toch aanpassen, gegarandeerd of niet (ze kunnen het natuurlijk ook aanpassen in de goede zin
![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
Neen, dit staat zo op de website : vanaf 18/11/08Nicos schreef: De spaarrekening bij Deutsche Bank is maar gegarandeerd tot 31/3/2009 !! Bij BKCP daarentegen beloven ze nog steeds 4,25 + 0,75 gegarandeerd tot 1/1/2010 !
db Intensiv Plus: 4,25% + 1%
Voordelen van db Intensiv Plus
4,25% basisrente per jaar*,
vanaf de dag van de storting.
Onmiddellijk een getrouwheidspremie.
In tegenstelling tot bij de klassieke spaarboekjes, waar u 6 maanden moet wachten, begint de getrouwheidsperiode onmiddellijk te lopen.
Getrouwheidspremie van 1%*
db Intensiv Plus biedt een getrouwheidspremie van 1% per jaar voor bedragen die gedurende 12 opeenvolgende maanden op de rekening blijven staan.
*Voor stortingen vanaf 18/11/2008.
Intervest, Cofinimmo, Befimmo, Gimv, Proximus, Ascencio, Qrf, Tinc, Kas Bank, en Vastned Retail Belgium in bezit.
Re: kasbon 3.91 % netto bij Fortis op 1 jaar
Maar bij een spaarrekening kan het toch dat het na x-tijd de rente daalt? Dus dan kom je misschien toch op minder uit als je het op een jaar bekijkt?
Ik hou mijn geld daar ook liefst, want als ik binnen een jaar wil gaan lenen voor een huis, gaat me dat blijkbaar voordeel opleveren... .
Ik hou mijn geld daar ook liefst, want als ik binnen een jaar wil gaan lenen voor een huis, gaat me dat blijkbaar voordeel opleveren... .
Dus dit lijkt jullie de beste oplossing? Dan ga ik daar eens een afspraak proberen te maken. Jammer dat het niet via mail kan.Gerhard38 schreef:Neen, dit staat zo op de website : vanaf 18/11/08Nicos schreef: De spaarrekening bij Deutsche Bank is maar gegarandeerd tot 31/3/2009 !! Bij BKCP daarentegen beloven ze nog steeds 4,25 + 0,75 gegarandeerd tot 1/1/2010 !
db Intensiv Plus: 4,25% + 1%
Voordelen van db Intensiv Plus
4,25% basisrente per jaar*,
vanaf de dag van de storting.
Onmiddellijk een getrouwheidspremie.
In tegenstelling tot bij de klassieke spaarboekjes, waar u 6 maanden moet wachten, begint de getrouwheidsperiode onmiddellijk te lopen.
Getrouwheidspremie van 1%*
db Intensiv Plus biedt een getrouwheidspremie van 1% per jaar voor bedragen die gedurende 12 opeenvolgende maanden op de rekening blijven staan.
*Voor stortingen vanaf 18/11/2008.