Holdings
TIP
Re: Holdings
Hartelijk dank!landethk schreef: ↑17 mei 2017, 22:46Onder de rubriek 'Market' moet je juist onder de grafiek klikken op het dubbele pijltje naar beneden en dan gaat het orderboek open:laeka schreef: ↑17 mei 2017, 19:08 HELP
Op diene vernieuwde website van www.bourse.lu vind ik het orderboek van Luxempart niet meer terug. Kan iemand mij helpen?
https://www.bourse.lu/security/LU0502900771/7467
De handel in Sapec is al sinds gisterenmiddag stilgelegd. Ik ben benieuwd hoe ze het kapitaal aandeelhoudersvriendelijk gaan uitkeren. Het gaat om een serieus bedrag.
Mbb se staat heden op 104. Ongelofelijk
Mij lijkt het beste een buy en hold principe toe te passen zonder stops waarbij je met vaste regelmaat voor een vast bedrag bijkoopt. Dit principe heet dollar cost averageing. Of in ons geval meestal euro cost.JulusCesar schreef: ↑17 mei 2017, 21:13 Der hangt blijkbaar onweer in de lucht. Hoe doen jullie dit ? zetten jullie stop loss met limieten.... ?
om dan later terug aan te kopen ?
Bij mij werkte dit steeds weer verkeer uit.
Coàncreet heb ik op bepaalde holdings een flinke 30% ; hoe stel ik dit veilig ?
In the intelligent investor geeft Graham weer dat dit systeem je tijdens de grote depressie winst had opgeleverd.
Op mijn kapitaal staat er duiding over deze en ook andere systemen.
Zelf neem ik winst wanneer mijn gewicht te groot wordt. Echt iets "buitengooien" doe ik zelden.
Zelf neem ik winst wanneer mijn gewicht te groot wordt. Echt iets "buitengooien" doe ik zelden.
Niet, volgens de oproeping tot de AV.
“De winst van het boekjaar bedraagt 214.360.866,16 EUR. De overgedragen winst van het vorige
boekjaar bedraagt 4.906.047,71 EUR. Dit heeft als gevolg dat de totale te bestemmen winst
219.266.913,87 EUR bedraagt. De algemene vergadering beslist om deze winst als volgt te bestemmen
(i) tot uitkering van een bruto dividend van 150 EUR per aandeel en (ii) 93.324 EUR als tantième aan
de bestuurders en (iii) tot over te dragen winst op de balans.
Het dividend is betaalbaar vanaf 23 juni 2017.”
http://www.sapec.be/images/2017/may/201 ... nal_NL.pdf
€45 per aandeel voor de staat.
Vandaag een grote snuif Symphony International holdings gekocht. De directieleden kopen in en er worden eigen aandelen ingekocht.
Geen tekening bijmaken zeker. Opgelet het noteert in Londen maar toch moet je met dollars betalen.
Geen tekening bijmaken zeker. Opgelet het noteert in Londen maar toch moet je met dollars betalen.
-
- Newbie
- Contacteer:
Geen (fiscaal) cadeau voor de kleine aandeelhouder, zelfs geen moeite gedaan voor een beperkte belastingvrije kapitaalsvermindering. De CEO Antoine Velge heeft zichzelf anders wel een bonus toegekend van bijna 2.500.000€. En vele miljoenen euro's roerende voorheffing dus voor de Belgische staat: die gast hoopt waarschijnlijk in aanmerking te komen voor een adellijke titel in de toekomst. Kan hij in Knokke op bezoek gaan bij graaf Maurice Lippens.
De vraag is daarnaast; wat is het resterende verhaal nog waard ?
Eigenaardig he. Toen ik hier Sapec aankaartte aan 30 euro. Interesse 0 komma 0.
Nu dat het aandeel meer dan 5 keer zo duur is geworden is er plots wel interesse.
Vreemd volkje die beleggers.
Nu dat het aandeel meer dan 5 keer zo duur is geworden is er plots wel interesse.
Vreemd volkje die beleggers.
Die zelfverheerlijking, ik krijg er allergische reacties van, ik ben al jaren aandeelhouder voor jij lid was van dit forum.
Mbb se staat nu op 109 euro.
Moet er nog zand zijn?
Moet er nog zand zijn?