iemand ervaring met questra ?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: iemand ervaring met questra ?
Dat is nog het minste wat je hoort te doen met oplichters. Beter nog in de bak steken.
Je geeft zelf al toe dat het een piramidespel is, wie daaraan meedoet én effectief anderen ronselt zoals u ook toegeeft (in een en dezelfde zin), is in mijn ogen op zijn minst medeplichtig. Je mag nog zo wild om je heen schoppen als je wil, je bent niet zuiver de graat.
In vroeger tijden kreeg je op zijn minst pek en veren over je heen, je moet dus niet klagen.
Standard, hier een goede raad: ga naar de politie en laat pv opstellen, verklaar hierbij dat u niet op de hoogte was dat uw handelingen illegaal waren. Mogelijk komt u er vanaf met enkel het geld aangeslagen.
De mensen die anderaan staan in zulk systeem hebben neiging om bij het ineenstorten de naam te geven van de persoon boven hen en zich voor te doen als slachtoffers. Zo gaat men binnenkort onvermijdelijk bij u uitkomen en wordt het geld alsnog aangeslagen + veroordeling oplichting & bendevorming (=boete/gevangenisstraf) + boete belastingen + achterstallige belastingen.
Hieraan meewerken is illegaal. Bovendien zeer waarschijnlijk ook oplichting.
De mensen die anderaan staan in zulk systeem hebben neiging om bij het ineenstorten de naam te geven van de persoon boven hen en zich voor te doen als slachtoffers. Zo gaat men binnenkort onvermijdelijk bij u uitkomen en wordt het geld alsnog aangeslagen + veroordeling oplichting & bendevorming (=boete/gevangenisstraf) + boete belastingen + achterstallige belastingen.
Hieraan meewerken is illegaal. Bovendien zeer waarschijnlijk ook oplichting.
Awel, de eerste deftige reactie zonder verwijten, waarvoor dank!!!
Ik bevraag mij, zij pretenderen thans een ganse investeringspalet te hebben?!?!
Maar waarsch zal binnenkort anders blijken als jullie gelijk hebben....!?!
Nog eens, ik bevraag mij.
Moest het Scum zijn, enz...dan zal het zichzelf wel opblazen.
Ik heb gewoon geantwoord op het onderwerp en ben niet op zoek naar inschrijvingen, enz...
Bedankt!
Ik wil er ook het fijne van weten maar lijkt mij zeer moeilijk te achterhalen.
Ik bevraag mij, zij pretenderen thans een ganse investeringspalet te hebben?!?!
Maar waarsch zal binnenkort anders blijken als jullie gelijk hebben....!?!
Nog eens, ik bevraag mij.
Moest het Scum zijn, enz...dan zal het zichzelf wel opblazen.
Ik heb gewoon geantwoord op het onderwerp en ben niet op zoek naar inschrijvingen, enz...
Bedankt!
Ik wil er ook het fijne van weten maar lijkt mij zeer moeilijk te achterhalen.
Standard, lees er de links eens op na die ik op pagina 8 van deze thread heb gezet. Staat een hele hoop nuttige info tussen waarmee je snel dezelfde vermoedens zal hebben zoals andere leden hier op het forum. Nog een aantal nuttige trefwoorden: Konstantin Mamchur, MMM, Oiltransinvest, Questra Holdings & stolen Linked In pic, Czeslaw Pestyuk, Alexander Prochukhan, ... en ga zo maar even door.
Ik heb Russische forumthreads vertaald via Chrome, zie ook bijlage over Oiltransinvest in 2013: dezelfde mannen waarvan toen sprake bekleden nu hogere 'director' ranks binnen Questra. Ze springen van het één piramidespel naar het ander.
Ik heb Russische forumthreads vertaald via Chrome, zie ook bijlage over Oiltransinvest in 2013: dezelfde mannen waarvan toen sprake bekleden nu hogere 'director' ranks binnen Questra. Ze springen van het één piramidespel naar het ander.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Even ter kadering: dit is een momentopname uit 2013 toen Oiltransinvest net geïmplodeerd was.
Ok, Lony, ik bekijk het!!
Ik ben zelf actief met Questra. ik heb tot nu toe elke vrijdag iets na 20:00 uur geld gestort op mijn account. het is wel zo dat je minimaal 4% tot 6% kan verdienen. niet standaard 6% winst. 25 managers werken voor jou elke week.
Niet elke week verdien je 6%. maar je krijgt minimaal 4% van je inzet. elke week.
Je bent niet verplicht om iemand in te werven.
voor de belasting aangifte kan je via de belasting zien wat je gaat betalen voor een uitbetaling bij partner met fiscaal €59.000 en partner zonder fiscaal €115.000.
Bij piramide spel, ben je verplicht om iemand te werven. Questra holding ben je niets verplicht. maar als je iemand werf, krijg je natuurlijk 5% van zijn inleg bonus op je account gestort.
Ik heb elke vrijdag iets na 20:00 uur mijn geld gestort op mijn account. ik heb ongeveer 100 euro laten uitbetalen. ik heb ermee gepind. het duurde paar dagen i.v.m. overboekingen. maar heb het na 3 a 4 dagen op mijn bankrekening.
Niet elke week verdien je 6%. maar je krijgt minimaal 4% van je inzet. elke week.
Je bent niet verplicht om iemand in te werven.
voor de belasting aangifte kan je via de belasting zien wat je gaat betalen voor een uitbetaling bij partner met fiscaal €59.000 en partner zonder fiscaal €115.000.
Bij piramide spel, ben je verplicht om iemand te werven. Questra holding ben je niets verplicht. maar als je iemand werf, krijg je natuurlijk 5% van zijn inleg bonus op je account gestort.
Ik heb elke vrijdag iets na 20:00 uur mijn geld gestort op mijn account. ik heb ongeveer 100 euro laten uitbetalen. ik heb ermee gepind. het duurde paar dagen i.v.m. overboekingen. maar heb het na 3 a 4 dagen op mijn bankrekening.
die 100 euro wat ik gepind heb, was om uit te proberen.
wit poeder ? heroine of cocaïne ?.
die Leurders van Questra kunnen er wat van, ze mochten die van mij allemaal in de bak steken
die Leurders van Questra kunnen er wat van, ze mochten die van mij allemaal in de bak steken
Lijkt me redelijk piramidespelachtig hoor
Die verplichting is irrelevant, het is het uitbetalen van de inzet van degenen die je werft dat het een piramidespel maakt.
Uw uitspraak is alsof zeggen dat de hemel niet blauw is, maar azuur...
-
- Newbie
- Contacteer:
Hallo,
ik heb ook ervaring met questra, in augustus een jaar.
In het begin dacht ik ook 'te mooi om waar te zijn'.
Ik heb toch dat risico genomen en er een mooi bedrag ingestoken.
Tot nu toe heb ik het me geen moment beklaagd.
Na 4 maanden investering terug ( op mn bankrekening)
vanaf toen herinvesteerde ik de helft terug en de helft cash ik.
zelf moest het in 1 keer stoppen, heb ik niet meer verloren dan iemand die dit risico niet durft nemen, integendeel!
Maar ieder doet wat hij wil,He
als iemand wat meer uitleg wil horen, stuur me een PB
Wou hier toch eens reageren omdat ik hier heel veel leugens en onzin over hoor..
Mvg
zelf moest het in 1 keer stoppen, heb ik niet meer verloren dan iemand die dit risico niet durft nemen, integendeel!
Wou hier toch eens reageren omdat ik hier heel veel leugens en onzin over hoor..
Mvg
De entertainmentwaarde van dit topic is best wel hoog.
Hoe meer mestkevers je hier plattrapt, hoe meer er uit hetzelfde hol komen gekropen. Eens kijken of ik een opgerolde krant vind voor Nathalie1980.
lezen kan ze ook niet : schending van de forumregels; reclame maken voor strontNathalie1980 schreef: ↑19 juni 2017, 09:34 Hallo,
Mvg
en uitnodigen voor een PB te sturen, zelfs als het een hoer is mag het niet