2 fiscale attesten bij herfinanciering?
TIP
2 fiscale attesten bij herfinanciering?
Hallo
We zijn bezig onze belastingsaangifte in te dienen, maar nu stel ik vast dat we slechts 1 fiscaal attest hebben ontvangen voor onze woninglening, hoewel we in juni vorig jaar een herfinanciering hebben gedaan en ik mij dus verwacht had aan een attest van de nieuwe bank ook. noch per post, noch via mail, noch op taxonweb zelf is het document ontvangen. We hebben dus enkel een document ontvangen met een overzicht v an onze kapitaalaflossingen / interesten tot juni en ook met de vermelding "volledige terugbetaling krediet", maar het tweede document ontbreekt. Nog mensen die dit hebben meegemaakt? Is dit normaal? Vergetelheid vd bank?
Alvast bedankt!
We zijn bezig onze belastingsaangifte in te dienen, maar nu stel ik vast dat we slechts 1 fiscaal attest hebben ontvangen voor onze woninglening, hoewel we in juni vorig jaar een herfinanciering hebben gedaan en ik mij dus verwacht had aan een attest van de nieuwe bank ook. noch per post, noch via mail, noch op taxonweb zelf is het document ontvangen. We hebben dus enkel een document ontvangen met een overzicht v an onze kapitaalaflossingen / interesten tot juni en ook met de vermelding "volledige terugbetaling krediet", maar het tweede document ontbreekt. Nog mensen die dit hebben meegemaakt? Is dit normaal? Vergetelheid vd bank?
Alvast bedankt!
Re: 2 fiscale attesten bij herfinanciering?
Ik heb vorig jaar ook een herziening gedaan binnen dezelfde bank en ik heb wel 2 attesten gekregen. Bij mij komen die wel binnen de vertrouwde omgeving van de bank zelf beschikbaar. Dus niet per post, niet per mail, niet in taxonweb. Misschien is dat bij jouw nieuwe bank ook zo dus ik zou eens checken bij de persoonlijke berichten in je bankomgeving.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.