Beursmagazines
TIP
-
- Newbie
- Contacteer:
- DoubleDigitsOrBust
- Full Member
- Contacteer:
Re: Beursmagazines
Of je kan beleggen in whiskey.
Bob Minnekeer schreef:Als whiskey uit een limited edition en het juiste vat komt en 40 of 50 jaar oud is, dan gaat de prijs pijlsnel omhoog. Sommige flessen zijn meer dan 100.000 euro waard. Veel mensen investeren dan ook in whiskey en speculeren ermee.
Heb ook ooit eens in goeie wijn geïnvesteerd, nog geen drie jaar later had ik een verlies van 100% maar het heeft wel gesmaakt.
Kan de meeste commentaren wel volgen.
Ik heb dit jaar regelmatig inside beleggen via trends gelezen. Hun strategie spreekt me niet echt aan. Op zich vind ik de analyses wel nuttig om nieuwe dingen op te pikken maar je moet inderaad ook zelf lezen en vergelijken met andere analyses.
Mr Market heb ik via via gelezen de laatste tijd. Vind ik eigenlijk nog wel interessant. Ook minder een om promoten van dat of dat aandeel. Legt een systeem uit dat je kan op bouwen en geeft lijsten die meer dienen als inspiratie.
Ik heb dit jaar regelmatig inside beleggen via trends gelezen. Hun strategie spreekt me niet echt aan. Op zich vind ik de analyses wel nuttig om nieuwe dingen op te pikken maar je moet inderaad ook zelf lezen en vergelijken met andere analyses.
Mr Market heb ik via via gelezen de laatste tijd. Vind ik eigenlijk nog wel interessant. Ook minder een om promoten van dat of dat aandeel. Legt een systeem uit dat je kan op bouwen en geeft lijsten die meer dienen als inspiratie.
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.
Idd, Mr Market vind ik ook nog best interessant.
Ik vind beleggingsblaadjes wel goed voor inspiratie.
En in ieder geval zijn holdings (daar is hierover al veel geschreven in dit forum) ook een goede optie. Gespreide portefeuille, buy & hold en goedkoper dan fondsen.
En in ieder geval zijn holdings (daar is hierover al veel geschreven in dit forum) ook een goede optie. Gespreide portefeuille, buy & hold en goedkoper dan fondsen.
Zucht.RestUnknown schreef:
Zeiden ze drie jaar geleden ook al...
Doe dan je gedacht he. Maar achteraf niet komen klagen he.
Dan heb je niet goed gelezen. Ik heb in bericht 4 al de mogelijkheid met ETF's aangehaald.platin schreef:Wel raar
onze eft promotor is nog niet langs gekomen.
Niet dat ik het nu interessant vind om in te stappen, maar goed, niets dat zo louterend werkt tegen hebzucht als een goede crash.