Holdings
TIP
Re: Holdings
Of als het toch de bedoeling is de boel van de beurs te halen, een kapitaalsvermindering ipv dividend.
Nog geen maand later en de koers is al terug onder de 97 euro gezakt. Wat een aandeel he. Is Mojo al van het forum verdwenen?
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Aan de huidige koers een echte koopopportuniteit! Inderdaad een bijzonder topaandeel. Een dikke tenbagger die 10 jaar geleden aan 8,25 € noteerde en dit jaar, ondanks de terugval nog steeds +35% YTD noteert.
En moncey? not so much, nog geen verdubbeling in 10 jaar tijd, Artois zelfs nog minder om van de Sapec ramp nog maar te zwijgen. Quasi halvering sinds 10 jaar geleden.
Ik heb Sapec hier ter sprake gebracht aan rond de 30 euro en mijn laatste stuks verkocht rond de 150 euro en dit op zeer korte tijd. Dat is wat anders he.Mojo schreef: ↑21 juni 2017, 11:17Aan de huidige koers een echte koopopportuniteit! Inderdaad een bijzonder topaandeel. Een dikke tenbagger die 10 jaar geleden aan 8,25 € noteerde en dit jaar, ondanks de terugval nog steeds +35% YTD noteert.
En moncey? not so much, nog geen verdubbeling in 10 jaar tijd, Artois zelfs nog minder om van de Sapec ramp nog maar te zwijgen. Quasi halvering sinds 10 jaar geleden.
Huh? Naar welke koers zit jij te kijken van Sapec? De hoogste historische koersen waren in 2008 rond de 130. De laatste 6 maand zit de koers boven de 150, van waar haal jij quasi halvering? Natuurlijk was er vandaag wel de dividenduitkering van 150 euro bruto per aandeel dus dat valt niet meer te vergelijken.
Mojo,
Grafieken lezen is uw beste vak ook al niet precies. (zie Sapec)
Sinds de tip sta ik bij Artois op 31.44% winst en bij Moncey 17.14% en dit op korte tijd. Niet zo slecht dacht ik maar aangezien u beter doet laat ons even uw koopmomenten weten dan pas kunnen we een oordeel vormen. Ah ja koop voldoende MBB want de koers heeft het precies hard nodig. Blijft wegzakken.
Grafieken lezen is uw beste vak ook al niet precies. (zie Sapec)
Sinds de tip sta ik bij Artois op 31.44% winst en bij Moncey 17.14% en dit op korte tijd. Niet zo slecht dacht ik maar aangezien u beter doet laat ons even uw koopmomenten weten dan pas kunnen we een oordeel vormen. Ah ja koop voldoende MBB want de koers heeft het precies hard nodig. Blijft wegzakken.
Eigenaardig toch dat Mojo zulke onderstaande berichten niet post!
https://www.mbb.com/uploads/media/2017- ... ung_en.pdf
Blijven kopen Mojo de familie zal u dankbaar zijn om de koers te ondersteunen.
https://www.mbb.com/uploads/media/2017- ... ung_en.pdf
Blijven kopen Mojo de familie zal u dankbaar zijn om de koers te ondersteunen.
Ben geen aktive forum-er maar toch een "dank je" aan laeca voor het ontdekken van van luxempart oktober vorig jaar (mooie winst) en Mojo voor aurelius vandaag (wordt gekocht aan 46) . Zo zie je maar.
Groot pakket Luxempart verkocht. Het ging nog redelijk vlotjes om van mijn stukken af te geraken alhoewel het wel in stukken en brokken ging.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Waarom wil je er vanaf laeka?
HAL vergroot zijn belang in Coolblue tot 30.1 %.
Uitstekende holding maar staat boven zijn intrinsieke waarde en ben daarom niet geïnteresseerd.
Uitstekende holding maar staat boven zijn intrinsieke waarde en ben daarom niet geïnteresseerd.
Helemaal mee eens.
Wat Luxempart betreft, dit aandeel is inderdaad op korte termijn zeer hard gestegen, maar het zou nog altijd zo'n 20% onder de NAV noteren (€66 op 15 mei). Geen koopje meer dus, maar ook niet direkt overgewaardeerd.
Luxempart heb ik indertijd gekocht met een onderwaardering van bijna 40%. Ben eens benieuwd naar de nieuwe NAV en of ze hun participatie in SES en RTL verder afgebouwd hebben want het gaat daar duidelijk de verkeerde kant op.