ING geeft 50 euro bij het openen van een Lion Account
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
- Full Member
- Contacteer:
Interessant doch een addertje onder het gras zo blijkt na contactopname met het contactcenter. Gezien ik in het verleden al eens zo'n Lion account heb gehad, wilde ik weten of ik ook in aanmerking zou komen hiervoor. Dit blijkt niet zo te zijn gezien ik niet behoor tot de leeftijdscategorie 18 tot en met 25 jaar. Bizar want dit staat nergens in de voorwaarden, ook niet op de website van ING.BE. Gezien ik de persoon niet geloofde, heb ik opnieuw gebeld en een tweede persoon bevestigde dit. Toch eens even informeren bij een plaatselijk ING kantoor en daar bleek zelfs de zaakvoerder nog niet te weten van zo'n actie bij het openen van een Lion Account. ING is alvast goed bezig! MIsschien aan Spaargids om hen op de rooster te leggen.
Re: ING geeft 50 euro bij het openen van een Lion Account
Als dit klopt, dan is het misleidende reclame, want het staat niet in de kleine lettertjes...
Ik vermoed eerder dat ze bij het ING contactcenter niet goed gebrieft zijn.
Ik vermoed eerder dat ze bij het ING contactcenter niet goed gebrieft zijn.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
een paar maanden geleden kreeg ik een brief van die pipos van ING dat ik 100 euro zou krijgen als ik mijn loon een jaar bij hen laat storten
( ik gebruikte al 10 jaar bijna mijn rekening bij hen niet meer, en had ooit al eens 120 euro gekregen als ik mijn loon bij hen liet storten, maar zodra de verplichte periode van storting voorbij was liet ik mijn loon niet meer bij hen storten )
( ik gebruikte al 10 jaar bijna mijn rekening bij hen niet meer, en had ooit al eens 120 euro gekregen als ik mijn loon bij hen liet storten, maar zodra de verplichte periode van storting voorbij was liet ik mijn loon niet meer bij hen storten )
Die leeftijdscategorie staat daar idd nergens. Gewoon rekening openen en €50 cashen.
- spaarfrits
- Full Member
- Contacteer:
*Aanbod geldig voor de opening van een ING Lion Account (onder voorbehoud van aanvaarding door ING België en wederzijds akkoord) of een Groene ING-rekening in de periode van 19/06/2017 tot en met 30/07/2017, mits de ING Home Bank- of ING Smart Banking-diensten in dezelfde periode geactiveerd worden voor gebruik op een smartphone of een tablet. Aanbod voorbehouden voor natuurlijke personen in de periode van 19/06/2017 tot en met 30/07/2017 die op 19/06/2017 nog geen (mede)houder zijn van een zichtrekening bij ING België. Het aanbod is beperkt tot een eenmalige storting van 50 euro per rekening (geopend op naam van een of meerdere rekeninghouders) en per persoon (eenzelfde persoon kan slechts een geschenk ontvangen voor één enkele rekening die op haar naam geopend is). Het bedrag wordt op de aldus geopende ING Lion Account gestort in de loop van de maand september 2017. Aanbod niet cumuleerbaar met andere aanbiedingen van ING voor dezelfde dienst. De ING Lion Account is een zichtrekening, die via internet beheerd wordt. Ze kan gratis worden aangevraagd via www.ing.be, via smartphone op m.ing.be of via Home’Bank en gratis worden geopend na ondertekening van het contract online of in een ING-kantoor. De opening van een ING Lion Account is onderworpen aan de voorafgaande aanvaarding door ING België en wederzijds akkoord. U betaalt geen jaarlijkse beheerskosten, noch kosten voor geldafhalingen aan de automaten in de eurozone. De bepalingen, voorwaarden en tarieven van de verrichtingen zijn beschikbaar op www.ing.be. ING België nv – Bank – Marnixlaan 24 – 1000 Brussel – RPR Brussel – Btw : BE 0403.200.393 – BIC : BBRUBEBB – IBAN : BE45 3109 1560 2789. Verzekeringsmakelaar ingeschreven bij de FSMA onder het nr. 12381A. Verantwoordelijke uitgever : Marie-Noëlle De Greef – Sint-Michielswarande 60 – B-1040 Brussel. Elke opening van een ING Lion Account gebeurt onder voorbehoud van voorafgaande aanvaarding door ING België nv en wederzijds akkoord.
Easy money. Op 10 min was de rekening aangevraagd.
Bij hello bank ben ik ook paar jaar terug met 50€ gaan lopen.
Easy money. Op 10 min was de rekening aangevraagd.
Bij hello bank ben ik ook paar jaar terug met 50€ gaan lopen.
"I want money in order to get the things that money will not buy" Carl Sandburg
-
- Full Member
- Contacteer:
Heb ondertussen bevestiging gekregen van een kantoor dat het voor iedereen is en een mail van het contact center dat de vraag is doorgestuurd naar de betrokken diensten
Wat een klucht maar blijft makkelijk verdiend. Is er 1 grootbank dat de moeite is om klant bij te zijn? En wat vond je van Hello bank want daar blijven die acties ook lopen?

- spaarfrits
- Full Member
- Contacteer:
Hello bank was van hun woord. Rekening geopend. Appke geïnstalleerd. Cadobon 50€ fnac ontvangen. Rekening gesloten. Easy money.
Bij medirect voelde het pas aan als diefstal. Ben met 700€ gaan lopen met 3 acties door 2 dagen in etf's te stappen. Ondertussen zijn etf's niet meer mogelijk in die acties en zijn het lagere bedragen.
Bij medirect voelde het pas aan als diefstal. Ben met 700€ gaan lopen met 3 acties door 2 dagen in etf's te stappen. Ondertussen zijn etf's niet meer mogelijk in die acties en zijn het lagere bedragen.
- spaarfrits
- Full Member
- Contacteer:
Ondertussen moet je al wat meer moeite doen bij Hellobank;
totaalbedrag van minimum €400 per kalendermaand te crediteren op zijn/haar nieuwe Hello of
Hello4You Zichtrekening en dit voor drie opeenvolgende kalendermaanden
Eerlijk gezegd zou ik het nog overwegen in uw plaats. Gewoon 3 maand uw uitgaven met een andere bankkaart doen.
Ik ben momenteel geen klant maar ga er mij toch maar niet op wagen. De kans lijkt mij klein dat ze mij als 'nieuwe' klant zien.
totaalbedrag van minimum €400 per kalendermaand te crediteren op zijn/haar nieuwe Hello of
Hello4You Zichtrekening en dit voor drie opeenvolgende kalendermaanden
Eerlijk gezegd zou ik het nog overwegen in uw plaats. Gewoon 3 maand uw uitgaven met een andere bankkaart doen.
Ik ben momenteel geen klant maar ga er mij toch maar niet op wagen. De kans lijkt mij klein dat ze mij als 'nieuwe' klant zien.
Ben er ook op ingegaan. Wat ik straf vond, is dat ik in het hele proces geen enkele verwijzing naar voorwaarden zag.
Dus ik ben benieuwd. Plan is de 50 euro te cashen en de rekening gewoon terug af te sluiten. Als ik een bank een hak kan zetten, doe ik het met plezier.
Dus ik ben benieuwd. Plan is de 50 euro te cashen en de rekening gewoon terug af te sluiten. Als ik een bank een hak kan zetten, doe ik het met plezier.
-
- Hero Member
- Contacteer:
De voorwaarden die spaarfrits citeert heb ik inderdaad ook niet direct teruggevonden. Wel ongeveer. Je moet zeker ook de online Banking activeren voor smartphone.
- spaarfrits
- Full Member
- Contacteer:
Beetje weggestoken onder "wettelijke bepalingen van de ing lion account" op https://www.ing.be/nl/retail/daily-bank ... nt-account
-
- Hero Member
- Contacteer:
Bedankt. Dus enkel niet vergeten eens in te loggen op smartphone of tablet voor 30/7.
Ben nu in afwachting van de kaartlezer en kaart.
Ben nu in afwachting van de kaartlezer en kaart.
Haha incasseren en wegwezen. Meteen aangevraagd toen ik dit zag.
Ik verwacht nog €50 van Medirect en €125 van Recordbank.
Dit jaar reeds ontvangen: €25 van Keytrade en €50 van Medirect.
Zouden we niet eens een aparte draad starten ivm cashbacks? Onder besparingstips ofzo.
Ik verwacht nog €50 van Medirect en €125 van Recordbank.
Dit jaar reeds ontvangen: €25 van Keytrade en €50 van Medirect.
Zouden we niet eens een aparte draad starten ivm cashbacks? Onder besparingstips ofzo.
Ik ben ooit eens ingestapt op zo'n actie van Hello Bank, heb het geld nooit ontvangen.
Ik voldeed volgens hen niet aan de voorwaarden :S
Ik was reeds klant zeiden ze, terwijl ik 3 jaar eerder gestopt was bij BNP PARIBAS. Maar dat zagen ze ook als Hello Bank toen.
De callcentermedewerker maakte zich er snel vanaf door te zeggen dat hij ook alleen maar de boodschapper is.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ik voldeed volgens hen niet aan de voorwaarden :S
Ik was reeds klant zeiden ze, terwijl ik 3 jaar eerder gestopt was bij BNP PARIBAS. Maar dat zagen ze ook als Hello Bank toen.
De callcentermedewerker maakte zich er snel vanaf door te zeggen dat hij ook alleen maar de boodschapper is.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bij Hello Bank heb ik de eerste actie meegepakt. Was toen €25 of Fnac bon van €50.
Dat was amper enkele maanden nadat ik alles bij Fortis had afgesloten (het was zelfs in hetzelfde jaar denk ik).
Cashback gewoon ontvangen.
Dat was amper enkele maanden nadat ik alles bij Fortis had afgesloten (het was zelfs in hetzelfde jaar denk ik).
Cashback gewoon ontvangen.