ING geeft 50 euro bij het openen van een Lion Account
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: ING geeft 50 euro bij het openen van een Lion Account
Krulle, alvast benieuwd wat de acties van Record bank en medirect waren. Medirect was toch ingrijpender met fondsen (die uiteraard te duur geprijsd zijn)? Soms zijn er wel pensioenspaaracties, heb je het daar over?
Inderdaad met fondsen.
Misschien niet het voordeligst maar grote kosten maak ik alvast niet.
En enkele fondsen vind ik sowieso wel passen in een gediversifieerde portefeuille.
Ik wacht gewoon tot het lokaas komt
Medirect was trouwens een eenmalige belegging zonder kosten.
Recordbank en Keytrade maken het iets moeilijker.
Misschien niet het voordeligst maar grote kosten maak ik alvast niet.
En enkele fondsen vind ik sowieso wel passen in een gediversifieerde portefeuille.
Ik wacht gewoon tot het lokaas komt

Medirect was trouwens een eenmalige belegging zonder kosten.
Recordbank en Keytrade maken het iets moeilijker.
Ook ik opende een rekening bij ING en HelloBank puur voor de bonus. Al heb ik ze nog niet afgesloten.
Die rekening van HelloBank gebruik ik sinds zeer kort effectief. Dit omdat je 0,5 Vikingpunten krijgt per betaling met die rekening bij de eerste 10 betalingen per maand. DIt geeft mij 5 euro gratis aan krediet bij MobileVikings per maand.
Dat is dus een heel mooie deal. De ING-kaart heeft zijn tegenwoordig zo'n chip voor contactloos betalen. Dat hebben o.a. Keytrade, Argenta, HelloBank niet.
Eigenlijk begrijp ik die banken niet. Die gratis rekeningen kosten hun geld. Zeker met de premies. En ondertussen hebben die banken bestaande, echte klanten die wel betalen voor hun rekeningen. De 'klanten' die je wint zijn toch bijna waardeloos? En die deal met MobileVIkings moet toch ook een stevige cent kosten.
Die rekening van HelloBank gebruik ik sinds zeer kort effectief. Dit omdat je 0,5 Vikingpunten krijgt per betaling met die rekening bij de eerste 10 betalingen per maand. DIt geeft mij 5 euro gratis aan krediet bij MobileVikings per maand.
Dat is dus een heel mooie deal. De ING-kaart heeft zijn tegenwoordig zo'n chip voor contactloos betalen. Dat hebben o.a. Keytrade, Argenta, HelloBank niet.
Eigenlijk begrijp ik die banken niet. Die gratis rekeningen kosten hun geld. Zeker met de premies. En ondertussen hebben die banken bestaande, echte klanten die wel betalen voor hun rekeningen. De 'klanten' die je wint zijn toch bijna waardeloos? En die deal met MobileVIkings moet toch ook een stevige cent kosten.
Laatst gewijzigd door Giskart op 10 juli 2017, 08:41, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Hero Member
- Contacteer:
ING geeft 50 euro bij het openen van een Lion Account
Als ik me niet vergis hangt er een bepaalde kredietwaardigheid of status binnen hun bankwereldje vast aan puur het aantal klanten dat ze hebben. Of dat goeie of slechte klanten zijn maakt dan niet uit.
Als banken tegenwoordig nieuwe klanten voor zich willen winnen moeten ze daar effectief in investeren. En zoals je zelf aangeeft sluit een Belg nog niet zo snel een rekening die hem toch niks kost. De bank weet op die manier klanten aan zich te binden die op termijn misschien andere producten gaan gebruiken waar wel iets aan te verdienen is.Giskart schreef: ↑10 juli 2017, 08:36 Eigenlijk begrijp ik die banken niet. Die gratis rekeningen kosten hun geld. Zeker met de premies. En ondertussen hebben die banken bestaande, echte klanten die wel betalen voor hun rekeningen. De 'klanten' die je wint zijn toch bijna waardeloos? En die deal met MobileVIkings moet toch ook een stevige cent kosten.
- spaarfrits
- Full Member
- Contacteer:
https://www.ing.nl/particulier/betalen/ ... index.html
Knap als de kaartlezer het ondersteund natuurlijk. Ik zie mij al super belachelijk maken in een prop volle winkel als het niet werkt. Leg het dan maar eens uit als niemand dat systeem kent.
"I want money in order to get the things that money will not buy" Carl Sandburg
Als je kaart niet contactloos wordt gedetecteerd stop je ze toch gewoon in de lezer? Heb al zo vaak meegemaakt dat een bepaald betaalsysteem om onverklaarbare redenen niet werkt. Daar is toch niets schaamtelijk aan?
Heeft iemand die 50 euro al gekregen van ING?
Bij hun actie in mei heb ik medio juli € 100 op mijn rekening mogen ontvangen. Met dank aan het bericht van Paul.
Ze wachten (terecht) tot ze 2 x je loondomiciliering zien.
Ze wachten (terecht) tot ze 2 x je loondomiciliering zien.
- spaarfrits
- Full Member
- Contacteer:
Gewoon het beeld dat niemand het systeem kent en gij staat daar met uw kaart over het bakje te wrijven. Of anders, moest ik vorige maand iemand zo bezig zien dan zou ik toch mijn twijfels hebben over zijn/haar mentale gezondheid.
Tis maar voor in september
Dat was een andere actie. Nu is het zonder loondomiciliering.
Ik ben nogal nieuw op vlak van dit soort acties, maar ik vroeg me af:
Wat houdt mij tegen om een rekening te openen voor mijzelf, mijn broer, vriendin, ouders en eigenlijk alle andere mensen die hun toestemming geven en eind september op al die rekeningen uit te cashen?
Wat houdt mij tegen om een rekening te openen voor mijzelf, mijn broer, vriendin, ouders en eigenlijk alle andere mensen die hun toestemming geven en eind september op al die rekeningen uit te cashen?
Heb mijn 100 euro ook ontvangen, na 12 stortingen laat ik dan mijn loon niet meer bij hen storten tot zij mij binnen een jaar of 10 nog eens 100 euro geven.
Bij Ing is de ene klant al wat gelijker dan de andere.
Hoe gieriger iemand is hoe meer die krijgt. Had daar al 10 haar mijn rekening maar had al vele jaren mi jn loon niet meer op hun rekening laten storten, omdat ik ooit eens 12 x10 euro van hen had gekregen daarvoor
- spaarfrits
- Full Member
- Contacteer:
Tijd. De actie loopt tot zondag. Tegen dan moet den boel al geactiveerd worden voor gebruik op een smartphone of een tablet.
Had het nagevraagd bij ING via hun Facebookpagina, kreeg daar te horen dat je de rekening alleen voor 30 juli moet aanvragen en dat je tot 6 augustus de app mag activeren. Zal er maar vanuit gaan dat dat juist is dan.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Wenzel, dat zou goed nieuws zijn want mijn rekening is geopend maar de kaart zat nog niet in de post toen we met vakantie vertrokken en we komen pas na 30/7 terug. Bedankt voor de info.