Rabobank stopt met beleggingsproducten
TIP
Re: Rabobank stopt met beleggingsproducten
Misschien nog eens even polsen hier of er nog banken zijn die DBI-fondsen aanbieden? Bij Keytrade vind ik ze niet direct (gezocht op ISIN nummer).
Ik vergistte met het Keyplan, daar dien je per lijn te betalen wanneer je schrapt binnen de 5 jaar. Maar is die €100 dan niet gewoon een mooie extra?
Alleen zou ik die fondsen gewoon niet aanhouden bij Keytrade.
Alleen zou ik die fondsen gewoon niet aanhouden bij Keytrade.
We vergissen ons allemaal wel eens, maar ik denk niet dat het kwaad kan om voor de verandering je eens goed te informeren vooraleer iets naar te schrijven en dusdanig aan desinformatie te doen.
Dank u dank u. Ik probeer efficiënt te zijn.
- Angel Devil
- Newbie
- Contacteer:
Willen de ervaren beleggers mij eens helpen want ik weet het niet meer : wat zal het worden Keytrade, Binckbank of Medirect.
Keytrade : kosten bij aankoop van fondsen 9,95 € per transactie.
Medirect : tof overstapcadeau maar geen rekening mogelijk op 2 namen, geen transactie kosten
Binckbank : kosten bij aankoop van fondsen tenzij hoger bedrag.
Kent iemand de werkingskosten van deze? Ik bedoel niet het bewaarloon. Ik vind deze nergens van deze 3.
Keytrade : kosten bij aankoop van fondsen 9,95 € per transactie.
Medirect : tof overstapcadeau maar geen rekening mogelijk op 2 namen, geen transactie kosten
Binckbank : kosten bij aankoop van fondsen tenzij hoger bedrag.
Kent iemand de werkingskosten van deze? Ik bedoel niet het bewaarloon. Ik vind deze nergens van deze 3.
Geen ervaring met Keytrade, maar MeDirect is altijd vlot handelen en met minimale kosten. Bij Binck betaal je geen kosten bij aankoop fondsen vanaf 500 euro en die drempel lijkt me redelijk.
En la vivo oni elektu inter enspezi monon aù elspezi monon. Tempo mankas por fari ambaù (L. Zamenhof)
Ik heb zelf de fondsen die ik nu heb en in de toekomst wens te kopen opgezocht.Angel Devil schreef: ↑29 juli 2017, 08:49 Medirect : tof overstapcadeau maar geen rekening mogelijk op 2 namen, geen transactie kosten
Bij MeDirect zijn er een stuk of 4 waar het minimumbedrag steeds 2500 euro is. Misschien voor sommigen peanuts, voor mij te veel.
Aangezien je bij KT telkens met die transactiekost zit, zal het er in de toekomst op neer komen dat ik de meeste bij MeDirect zal kopen, maar ook enkelen bij Binck en Deutsche Bank (ook al zit ik daar per jaar met 8 euro beheerskost per jaar per lijn).
Zijn er mensen die weet hebben van acties voor het overbrengen van pensioensparen naar een andere bank?
bij AXA: 100 euro per rekening; en het zijn klak dezelfde.
Ik vermoed dat kosten en zo allemaal hetzelfde zijn.
Ik vermoed dat kosten en zo allemaal hetzelfde zijn.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
Idem rechtstreeks bij BNP, maar volgens mij zijn de kosten daar lager. Bij BNP lees ik geen aparte beheerskosten (1%), bij AXA wel, wat mij doet vermoeden dat AXA nog eens 1% extra pakt.
Bij BNP staat er 1.24% kosten, 'waaronder beheerskosten'. Bij AXA staat er 1.25% kosten, en een regel lager 1% beheerskosten. Mij lijkt dat een extra kost, al ben ik dat niet 100% zeker.
Bij BNP staat er 1.24% kosten, 'waaronder beheerskosten'. Bij AXA staat er 1.25% kosten, en een regel lager 1% beheerskosten. Mij lijkt dat een extra kost, al ben ik dat niet 100% zeker.
Damn, je kunt geen nieuwe fondsen meer aankopen bij Rabobank, enkel nog aankoop van bestaande fondsen.
Bij MeDirect is de minimuminleg €1500. Dacht het te kunnen omzeilen door in te stappen bij Rabobank en daarna gewoon te transfereren.
Bij MeDirect is de minimuminleg €1500. Dacht het te kunnen omzeilen door in te stappen bij Rabobank en daarna gewoon te transfereren.
Niet ieder fonds bij MeDirect heeft een minimuminleg van 1500 euro hè. Er zijn er ook al veel vanaf 100 euro hoor.
Bij Rabobank is het momenteel heel druk heb ik de indruk, de fondsen staan nog altijd aan de koersen van vrijdag.
Bij Rabobank is het momenteel heel druk heb ik de indruk, de fondsen staan nog altijd aan de koersen van vrijdag.
Je kunt wél nog nieuwe fondsen aankopen bij Rabobank en dit kan nog tot 12 oktober om 13u30.
Maar je kunt geen nieuwe effectenrekening meer openen. Dat is niet hetzelfde!
Maw: alleen Rabobank klanten die nog een bestaande effectenrekening hebben, kunnen nog fondsen aankopen tot 12/10/2017 (zelfs als er op dit moment geen fondsen meer opstonden, kan men er nog nieuwe aankopen).
Kevva, je kunt nog wel nieuwe fondsen kopen. In de beveiligde omgeving, klik in het beginscherm bovenaan op 'Beleggen', dan op 'Overzicht fondsenaanbod'. Kies een fonds en vraag de detailpagina op. Onderaan de detailpagina, klik op 'Koop een fonds aan'.
Naar wat ik weet zijn de beheerskosten een deel van de lopende kosten. En de lopende kosten kunnen varieren van jaar tot jaar . Ze zitten in de koers vervat en zouden dus overal gelijk moeten zijn....Fakkel schreef: ↑1 augustus 2017, 11:17 Idem rechtstreeks bij BNP, maar volgens mij zijn de kosten daar lager. Bij BNP lees ik geen aparte beheerskosten (1%), bij AXA wel, wat mij doet vermoeden dat AXA nog eens 1% extra pakt.
Correct me if I'm wrong.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven