Poll: GSM - prepaid of abonnement
Re: Poll: GSM - prepaid of abonnement
Ik heb nu scarlet
ga volgende maand naar 8 euro maar voorlopig 13 euro.
150 belminuten 1,5 Gb surfen en 1000 smsen.
Maar ik ga naar 500 Mb.
ga volgende maand naar 8 euro maar voorlopig 13 euro.
150 belminuten 1,5 Gb surfen en 1000 smsen.
Maar ik ga naar 500 Mb.
Hoe zit dat eigenlijk bij Scarlet. Ben je verplicht om maandelijks te herladen? Of kun je gerust eens 3à4 maanden 'schrikkelen'? Mijn vriendin is een zodanige kleine gebruiker dat ze het bij Aldi destijds 4 maanden wist te overbruggen met 1 herlaadbeurt. Ze zit nu tijdelijk bij Mobile Vikings, maar eigenlijk is de 10 euro-formule daar nog te duur.
Dommel zou een oplossing zijn, maar ze kent het niet. Wat ze niet kent vertrouwt ze dus niet.
Dommel zou een oplossing zijn, maar ze kent het niet. Wat ze niet kent vertrouwt ze dus niet.
Ik ben een maand geleden overgestapt naar Dommel, en ben tot hiertoe heel tevreden.
Voordien had ik Pay&Go, maar ik ben ook zo'n kleine gebruiker, dat ik er noodgedwongen jaarlijks extra geld op moest zetten om mijn nummer te kunnen behouden. Daardoor ga je ook meer bellen, want wat ben je anders met dat geld.
Het prijsverschil met Dommel is echt wel groot. Nationaal kan ik het niet echt vergelijken (omdat ik er niet naar gekeken heb), maar vooral in het buitenland scheelt het veel.
Voordien had ik Pay&Go, maar ik ben ook zo'n kleine gebruiker, dat ik er noodgedwongen jaarlijks extra geld op moest zetten om mijn nummer te kunnen behouden. Daardoor ga je ook meer bellen, want wat ben je anders met dat geld.
Het prijsverschil met Dommel is echt wel groot. Nationaal kan ik het niet echt vergelijken (omdat ik er niet naar gekeken heb), maar vooral in het buitenland scheelt het veel.
Geldigheidsduur 31 dagen van bundel en Maximumtermijn tussen twee herlaadbeurten 6 maandenKevva schreef: ↑6 augustus 2017, 08:13 Hoe zit dat eigenlijk bij Scarlet. Ben je verplicht om maandelijks te herladen? Of kun je gerust eens 3à4 maanden 'schrikkelen'? Mijn vriendin is een zodanige kleine gebruiker dat ze het bij Aldi destijds 4 maanden wist te overbruggen met 1 herlaadbeurt. Ze zit nu tijdelijk bij Mobile Vikings, maar eigenlijk is de 10 euro-formule daar nog te duur.
ja, rijden met de handrem op noem ik dat
https://www.scarlet.be/nl/postpaid/red-hot-chili/
2 € meer geven en 1 GB extra en 350' extra
http://www.lycamobile.be/nl/bundle?id=NT
500 Nationale Minuten
500 Nationale sms'jes
1.5 GB Nationale Data
hmm ja das ook interessant. Maar ik ben niet vertrouwd met lyca?satsurfer schreef: ↑6 augustus 2017, 14:02ja, rijden met de handrem op noem ik dat
https://www.scarlet.be/nl/postpaid/red-hot-chili/
2 € meer geven en 1 GB extra en 350' extra
http://www.lycamobile.be/nl/bundle?id=NT
500 Nationale Minuten
500 Nationale sms'jes
1.5 GB Nationale Data
nu nog orange, straks base. Helpdesk niet te veel van verwachten lees ik. Als het werkt, werkt het. Routing gebeurt via UK, dus je gaat niet topsnelheden halen wat mogelijk is via 4G. prijs is mooi. proberen waard.
You get what you pay for
You get what you pay for
Ik zie net dat nummeroverdracht wel iets minder klantvriendelijk is dan bij andere providers. Zelf de nummeroverdracht regelen
gewoon formulier invullen en doormailen? en neem bundle M (15€) eerste maand (-50%). maand nadien bundle S nemen (10€). begint het al te kriebelen boonpwnz? :-)
Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
Voor de echt kleine verbruiker is Dommel anders gewoon de goedkoopste oplossing en je betaald je online factuur maandelijks achteraf. Zo heb ik vandeweek een factuur ontvangen voor zeggen en schrijven 6 eurocent, kan het nog goedkoper .... moet wel zeggen dat ik vorige maand grotendeels mijn 15 euro tegoed van Base heb opgesoupeerd die ik ontvangen had na het stoppen van Aldi Talk. Maar normaal telefoneer ik nauwelijks en aan internet zo'n 150 tot 200 MB per maand en dan komt mijn maandelijkse factuur zo'n 3 tot 5 euro, achteraf te betalen en bovendien een prima G4 netwerk van Proximus.Kevva schreef: ↑6 augustus 2017, 08:13 Hoe zit dat eigenlijk bij Scarlet. Ben je verplicht om maandelijks te herladen? Of kun je gerust eens 3à4 maanden 'schrikkelen'? Mijn vriendin is een zodanige kleine gebruiker dat ze het bij Aldi destijds 4 maanden wist te overbruggen met 1 herlaadbeurt. Ze zit nu tijdelijk bij Mobile Vikings, maar eigenlijk is de 10 euro-formule daar nog te duur.
het gras is altijd groener aan de overkant
Het begint te kriebelen maar dat bestelproces is voor de helft in Duits en snap er geen meter van...
Terwijl bijna niemand nog sms'jes verstuurt of telefoneert via de klassieke kana-len, blijven die operators maar klanten lokken met formules als '500 belminuten en 1000 sms gratis' enz enz...en ondertussen de prijzen voor dataverbruik maar opkrikken, maar daar zwijgen ze in alle talen over.Trapt daar nog iemand in?
Ik gebruik nochtans zeker minstens 100 belminuten per maand. En ik ben 22 jaar. en het is niet dat ik echt veel belvrienden heb.NogeenDbl schreef: ↑6 augustus 2017, 20:52 Terwijl bijna niemand nog sms'jes verstuurt of telefoneert via de klassieke kana-len, blijven die operators maar klanten lokken met formules als '500 belminuten en 1000 sms gratis' enz enz...en ondertussen de prijzen voor dataverbruik maar opkrikken, maar daar zwijgen ze in alle talen over.Trapt daar nog iemand in?
Maar eens bellen naar grootouders, eens bellen naar ouders eens bellen naar broers. Eens bellen naar een klantendienst die wat aanrekent. Eens bellen naar banken, privé bedrijven etc...
Tja dan zit je snel aan 100 belminuten want ik reken hier nog niet mijn vaste telefoongebruik in mee. Dat zit meestal rond de 40 minuten.
en nee ik bel niet graag(echt niet) maar alle bovenstaande gevallen zijn van moeten bellen...
Abo bij Proximus via het werk ( multinational). Bel niet veel en stuur maar beperkt berichten, data verbruik ook zeer miniem. Zit maandelijks rond de 7 euro. Vertoefde ik enkele weekends in het buitenland dan kon het oplopen tot 13 euro.
De enigen die nog sms'jes versturen zijn oudjes die met verouderde nokia-met-uittrekbare-antenne, nog sms'jes krijgen terwijl ze zitten te kaarten. Dat gaat dan over 'de patatten staan juist op' en 'vergeet het brood niet'