App Medirect
-
- Full Member
- Contacteer:
App Medirect
Wanneer komt er een app?
En zullen we hier de modelportefeuilles ed kunnen opvolgen?
Verbaast me toch altijd als een bank geen app heeft.
En zullen we hier de modelportefeuilles ed kunnen opvolgen?
Verbaast me toch altijd als een bank geen app heeft.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Full Member
- Contacteer:
Re: App Medirect
Toch geen reactie meer sinds 2016
Beste,
Binnenkort lanceren we onze vernieuwde website. Één van de nieuwe functionaliteiten zal zijn dat deze zich aanpast aan uw toestel waarmee u onze website bezoekt, of dit nu smartphone, tablet of computer/desktop is. Dit zowel voor de publieke website als uw private website. We geven hier prioriteit aan zodat uw online bankervaring nóg beter wordt.
Vervolgens zijn er ook plannen om een app te lanceren. Die moeten we nog verder concreet maken aan de hand van de functionaliteiten die belangrijk zijn voor onze klanten.
Binnenkort lanceren we onze vernieuwde website. Één van de nieuwe functionaliteiten zal zijn dat deze zich aanpast aan uw toestel waarmee u onze website bezoekt, of dit nu smartphone, tablet of computer/desktop is. Dit zowel voor de publieke website als uw private website. We geven hier prioriteit aan zodat uw online bankervaring nóg beter wordt.
Vervolgens zijn er ook plannen om een app te lanceren. Die moeten we nog verder concreet maken aan de hand van de functionaliteiten die belangrijk zijn voor onze klanten.
Al nieuws over die app intussen?
medirect-niet-toegankelijk-t25864.html
Bijkomend, dinsdag probeerde ik een order in te geven en moest 3 keer de site heropstarten...
En neen, ik ben geen computer-leek.
Volgens sommigen hier op forum bestaat gratis niet.Wimble schreef: ↑18 januari 2019, 06:55medirect-niet-toegankelijk-t25864.html
Bijkomend, dinsdag probeerde ik een order in te geven en moest 3 keer de site heropstarten...
Nu bij Me is het wel gratis.
En dan gaan we maar zeuren over een tijdelijk ongemakje.
Niks houdt u tegen om ergens anders aankopen te doen en ervoor te betalen hoor.
Als geen leek al eens bij stilgestaan dat bij een toestroom van klanten , of teveel klanten die ineens inloggen er uitbreiding van capaciteit nodig kan zijn.
En ja is niet van het schap te nemen dacht ik.
Estate Guru believer.
Ah ja, dus omdat het gratis is, is dat het excuus ...platin schreef: ↑18 januari 2019, 10:49Volgens sommigen hier op forum bestaat gratis niet.Wimble schreef: ↑18 januari 2019, 06:55
Als geen leek al eens bij stilgestaan dat bij een toestroom van klanten , of teveel klanten die ineens inloggen er uitbreiding van capaciteit nodig kan zijn.
Ik kan mijn niet van de indruk ontdoen dat u een professionele link hebt met MeDirect.
Vandaar ook mijn opmerking dat ze beter hun IT’ers eerst even hun site laten finetunen i.p.v. hun tijd in een app te steken.platin schreef: ↑18 januari 2019, 10:49Volgens sommigen hier op forum bestaat gratis niet.Wimble schreef: ↑18 januari 2019, 06:55
Ik ben het eens met Wimble. Ze lijken altijd problemen te hebben in Januari. Dat MeDirect eerst dat al eens oplost voor ze beginnen met een app. Uiteindelijk is het voor elke bedrijf hetzelfde. Als je basisproduct nog niet 100% werkt ga je toch geen extra's aan dat basisproduct toevoegen? Nee,je zorgt eerst dat de basis goed werkt en daarna kun je denken over toevoegingen.
Een app zou een extra kost zijn voor MeDirect. Als dit ervoor zou zorgen dat ze minder rente geven moet een app voormij al helemaal niet. Van banken zoals Nibc verlang ik ook geen app.
Een app zou een extra kost zijn voor MeDirect. Als dit ervoor zou zorgen dat ze minder rente geven moet een app voormij al helemaal niet. Van banken zoals Nibc verlang ik ook geen app.
Ik heb nu al twee dagen geen toegang tot de app van MeDirect. Ik heb hem al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar het blijft hetzelfde. Hebben jullie ook problemen?
Geen problemen hier. Gisteren nog betaling mee gedaan en kan nu ook gewoon inloggen.
Op mijn iPad werkte hij niet meer. Ik heb hem nu op mijn iPhone geïnstalleerd en daar werkt hij wel. Bedankt Yvekes.