layout en beveiliging nieuwe site
Re: layout en beveiliging nieuwe site
Ik vind dit toch een redelijk ferme stap terug qua gebruiksvriendelijkheid. Vroeger had je een grote hoeveelheid informatie op je 'portefeuille'blad. Nu moet je extra klikken om te zien hoeveel cash je van welke deviezen hebt, of om de bied- en laatkoers van een aandeel te zien. Nutteloos.
Ook ontgaat mij het nut van het rangschikken volgens ALFABET PER BEURS. Totaal niet onoverzichtelijk, en jammer genoeg kan je dat zelf niet eens aanpassen zodat alles alfabetisch gerangschikt wordt. Zo komt een Roularta in het huidige systeem voor Abraplata te staan. Sorry, maar dat is compleet nutteloos.
Kortom, na een goede vijf minuten heb ik het weer afgesloten, ik kon het niet goed meer aan. Ik zal me later deze week nog eens vermannen en nogmaals inloggen, maar van wat ik nu gezien heb is het een serieuze stap achteruit. Sorry.
Ook ontgaat mij het nut van het rangschikken volgens ALFABET PER BEURS. Totaal niet onoverzichtelijk, en jammer genoeg kan je dat zelf niet eens aanpassen zodat alles alfabetisch gerangschikt wordt. Zo komt een Roularta in het huidige systeem voor Abraplata te staan. Sorry, maar dat is compleet nutteloos.
Kortom, na een goede vijf minuten heb ik het weer afgesloten, ik kon het niet goed meer aan. Ik zal me later deze week nog eens vermannen en nogmaals inloggen, maar van wat ik nu gezien heb is het een serieuze stap achteruit. Sorry.
Vroeger kon je in je portefeuille en schaduwportefeuille zien wat de beste verkooporders en laagste biedprijzen zijn zonder op het aandeel zelf te klikken.
Kan dit terug ingevoerd worden?
Kan dit terug ingevoerd worden?
Ik vind dat wel wat handige functies gemakkelijk raadpleegbaar zijn, maar verandering is altijd wel even aanpassen.
Ook de manier van orders ingeven vind ik een verbetering.
Ik heb wel dezelfde bugs als Bgtr, namelijk de eerste keer mijn portefeuille raadplegen lukt niet, als ik er een tweede keer op klik lukt het wel. Idem met de koersen van de dag raadplegen, de eerste keer foutmelding, de tweede keer lukt het wel. Bij inloggen met sms lijkt er geen probleem te zijn.
Ook de manier van orders ingeven vind ik een verbetering.
Ik heb wel dezelfde bugs als Bgtr, namelijk de eerste keer mijn portefeuille raadplegen lukt niet, als ik er een tweede keer op klik lukt het wel. Idem met de koersen van de dag raadplegen, de eerste keer foutmelding, de tweede keer lukt het wel. Bij inloggen met sms lijkt er geen probleem te zijn.
Laatst gewijzigd door Maarten op 28 augustus 2017, 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Je kan je portefeuilleblad aanpassen in functie van wat je wilt zien, gewoon op de instellingstoets rechtsboven klikken.Poldermol schreef: ↑28 augustus 2017, 16:12 Ik vind dit toch een redelijk ferme stap terug qua gebruiksvriendelijkheid. Vroeger had je een grote hoeveelheid informatie op je 'portefeuille'blad. Nu moet je extra klikken om te zien hoeveel cash je van welke deviezen hebt, of om de bied- en laatkoers van een aandeel te zien. Nutteloos.
Als je ingelogd bent om transacties te doen. Ik dacht alvast niet in die richting omdat je de andere persoonlijke instellingen kan aanpassen zonder transactiebevoegdheid.
Wel heb ik dezelfde bug als de anderen hier: ik krijg een foutboodschap als ik mijn portefeuille wil zien. De tweede keer lukt het telkens wel.
Wel heb ik dezelfde bug als de anderen hier: ik krijg een foutboodschap als ik mijn portefeuille wil zien. De tweede keer lukt het telkens wel.
Lang leve HTML5 , RIP flash
Ideaal voor de wergelegenheid en wat frustratie bij de users.
Ideaal voor de wergelegenheid en wat frustratie bij de users.
Ik heb de orderhotlist nergens kunnen terugvinden. Is dit ook iets dat op termijn nog kan terugkomen?
Beste forumleden,
Graag zouden wij jullie bij deze even willen bedanken voor alle snelle, duidelijke en constructieve opmerkingen.
Zoals hier al eerder werd aangehaald, is verandering altijd even wennen. Verscheidene gebruikerservaringen kunnen snel verbeterd worden door het personaliseren van de kolommen (hiervoor dient men wel in te loggen met verifcatiecode).
Andere problemen waar gebruikers op stuiten, zijn dan weer van een aard die wijziging van code door de ontwikkelaars benodigd.
Dankzij jullie duidelijke feedback kunnen wij beter inspelen op dergelijke zaken. Zo zijn de foutmeldingen die zich voordoen wanneer een gebruiker inlogt zonder verifcatiecode inmiddels in behandeling genomen door onze IT-dienst.
Idealiter maken forumleden ook via hun Binck-account hun suggesties of bezwaren kenbaar. Het voordeel om dit ook via het platform te doen (Mijn Binck>Contact) is dat wij sneller een beeld krijgen van de omvang en urgentie van een probleem dat zich stelt.
Wij danken jullie nogmaals voor jullie actieve participatie in dit forum en beogen het platform continu te verbeteren.
Mvg,
Binck
Graag zouden wij jullie bij deze even willen bedanken voor alle snelle, duidelijke en constructieve opmerkingen.
Zoals hier al eerder werd aangehaald, is verandering altijd even wennen. Verscheidene gebruikerservaringen kunnen snel verbeterd worden door het personaliseren van de kolommen (hiervoor dient men wel in te loggen met verifcatiecode).
Andere problemen waar gebruikers op stuiten, zijn dan weer van een aard die wijziging van code door de ontwikkelaars benodigd.
Dankzij jullie duidelijke feedback kunnen wij beter inspelen op dergelijke zaken. Zo zijn de foutmeldingen die zich voordoen wanneer een gebruiker inlogt zonder verifcatiecode inmiddels in behandeling genomen door onze IT-dienst.
Idealiter maken forumleden ook via hun Binck-account hun suggesties of bezwaren kenbaar. Het voordeel om dit ook via het platform te doen (Mijn Binck>Contact) is dat wij sneller een beeld krijgen van de omvang en urgentie van een probleem dat zich stelt.
Wij danken jullie nogmaals voor jullie actieve participatie in dit forum en beogen het platform continu te verbeteren.
Mvg,
Binck
Een instellingstoets zie ik niet. Enkel een tandwieltje maar daar kan je enkel de kolommen aanpassen, niet de volgorde van alfabetische rangschikking.
Beste Poldermol,
In het portefeuilleoverzicht kan u net onder de titel 'sorteren op' zien staan. Gelieve hier te kiezen voor 'Geen groepering'. Vervolgens kan u door te klikken op de hoofding van een kolom op-of aflopend sorteren.
Stel dat dit nog geen oplossing biedt, verzoeken wij u ons even te contacteren op het nummer 03 303 31 11.
Mvg,
Binck
Laatst gewijzigd door BinckBank op 29 augustus 2017, 14:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb 1 lichtpuntje gevonden nl. het staafdiagramma bij de technische analyse. Dat is veel duidelijker dan de volle lijnen voordien.
Bedankt! Zal het systeem dit zich 'herinneren' bij een volgende login, of zal ik dat telkens manueel moeten updaten?BinckBank schreef: ↑29 augustus 2017, 13:49
Beste Poldermol,
In het portefeuilleoverzicht kan u net onder de titel 'sorteren op' zien staan. Gelieve hier te kiezen voor 'Geen groepering'. Vervolgens kan u door te klikken op de hoofding van een kolom op-of aflopend sorteren.
Stel dat dit nog geen oplossing biedt, verzoeken wij u ons even te contacteren op het nummer 03 303 31 11.
Mvg,
Binck
Beste Poldermol,
Uw keuze zal bewaard blijven bij volgende inlog. Om dit te realiseren logt u eerst in met sms-verificatiecode.
Met vriendelijke groeten,
Tim
Uw keuze zal bewaard blijven bij volgende inlog. Om dit te realiseren logt u eerst in met sms-verificatiecode.
Met vriendelijke groeten,
Tim
Welke vergoedingen gelden er voor het uitlenen van effecten?
De link naar de lijst met "hot stocks" bij "Producten & Diensten" verwijst naar een ander document.
De link naar de lijst met "hot stocks" bij "Producten & Diensten" verwijst naar een ander document.
Ik krijg nog steeds een foutmelding als ik op portefeuille klik.