"Argenta maakt komaf met misbruiken gratis-model"
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: "Argenta maakt komaf met misbruiken gratis-model"
hallo, ben verontwaardigd, ik ben volgend jaar 65 , al sinds 2003 klant bij Argenta, en kreeg gisteren telefoon, dat ze geen 'profijt' meer hebben aan mijn 'klant zijn' ik ben een verliespost... vroeger meer beweging met mijn loon, omdat mijn uitkering er op komt en er volgende dag af naar de rekening van mijn man om levenskosten te dekken...straks afspraak op kantoor waarom ? er zijn verrichtingen, ik maak geen misbruik doe nog betalingen met bankkaart maar heb geen 2000€ op mijn rekening staan....? vragen me om over te stappen naar de bank van mijn man. Dus mijn beetje zelfstandigheid nemen ze me af.
Bankrelatie kant zonder opgave van reden door beide partijen verbroken worden.
Je kan altijd op andere bank , (al dan niet gratis) ,een andere rekening openen.
Zo verlies je je zelfstandigheid toch niet.
Je kan altijd op andere bank , (al dan niet gratis) ,een andere rekening openen.
Zo verlies je je zelfstandigheid toch niet.
meestaal door de bank mits 30 dagen opzeg, afhankelijk van wat in de voorwaarden staat( *)
(*) tenzij in VOORKOMEND geval het in thailand anders zou zijn
(*) tenzij in VOORKOMEND geval het in thailand anders zou zijn
Dat vind ik straf. Heb ik nog nooit gehoord.Linneke schreef: ↑29 augustus 2017, 13:37 hallo, ben verontwaardigd, ik ben volgend jaar 65 , al sinds 2003 klant bij Argenta, en kreeg gisteren telefoon, dat ze geen 'profijt' meer hebben aan mijn 'klant zijn' ik ben een verliespost... vroeger meer beweging met mijn loon, omdat mijn uitkering er op komt en er volgende dag af naar de rekening van mijn man om levenskosten te dekken...straks afspraak op kantoor waarom ? er zijn verrichtingen, ik maak geen misbruik doe nog betalingen met bankkaart maar heb geen 2000€ op mijn rekening staan....? vragen me om over te stappen naar de bank van mijn man. Dus mijn beetje zelfstandigheid nemen ze me af.
![Shocked :o](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/shocked.gif)
Zijn banken haaien of haaien ?
En komt dan uw pensioen niet op die rekening ?
Volgens mij is er nog steeds de "Basisbankdienst". Verplichting vanuit de overheid als ik mij niet vergis.
Onder bepaalde voorwaarden weliswaar: http://economie.fgov.be/nl/consument/Be ... _bancaire/
Laatst gewijzigd door Galactic op 29 augustus 2017, 19:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Vind ik ook straf... Veel andere klanten van Argenta hebben ook geen 2000 euro op hun rekening hoor...
kan best weer iets uit Thailand zijn
Tegenwoordig zou je schrik krijgen om nog te reageren op een post van een nieuw forumlid. Of zou dat de bedoeling zijn?
ik vrees dat dat de bedoeling is
maar als er een lid met de naam Peeters en dan nog een voornaam er bij is, dan heb je al wat zekerheid dat het zo een lid is
maar als er een lid met de naam Peeters en dan nog een voornaam er bij is, dan heb je al wat zekerheid dat het zo een lid is
-
- Full Member
- Contacteer:
Dit lijkt mij althans toch niet te kloppen. Bnp heeft dat al wel gedaan en bij een politieker als ik me niet vergis. Een verliespost? Laat me niet lachen. Argenta die belt om een klantenrelatie te stoppen. Ik ben ook al jaren klant en steeds tevreden. Ik denk dat geen enkele bank dat doet zonder reden.
Klopt niet: ik heb daar al jaren rekening met 0 euro op, maar ben te tam om naar het kantoor te gaan
Er is in het korte verleden nog sprake geweest dat klanten van bepaalde banken die geen meerwaarde hebben van hun klanten en gratis diensten aanbieden van de bank geweerd worden. Het kan dat die klanten telefonisch benaderd worden door een of ander callcenter die de vervelende mededeling moet overbrengen. Of in het andere geval kunnen ze je schriftelijk kontakteren.
Het is dan aan de klant om in geval van,,, dan maar,,, (om ze te kl...ten), de basis bankdienst aan te vragen waarop elk recht heeft al ze daar voor in aanmerking komen, dat mogen ze niet weigeren. Kunnen ze daarmee dan toch max. 16 euro/jaar scoren, en hebben ze daar dan toch wel wat werk mee, zien wie het het langste volhoudt dan.
http://economie.fgov.be/nl/consument/Be ... _bancaire/
Het is dan aan de klant om in geval van,,, dan maar,,, (om ze te kl...ten), de basis bankdienst aan te vragen waarop elk recht heeft al ze daar voor in aanmerking komen, dat mogen ze niet weigeren. Kunnen ze daarmee dan toch max. 16 euro/jaar scoren, en hebben ze daar dan toch wel wat werk mee, zien wie het het langste volhoudt dan.
http://economie.fgov.be/nl/consument/Be ... _bancaire/
Laatst gewijzigd door ludo op 30 augustus 2017, 05:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Gij hebt iets tegen Newbie's,, Thailand en Trollen zeker????
Of dit nu al dan niet door een trol geplaatst is,hetwelk je al een paar keer tot vervelens toe vermeld hebt, maakt in wezen niet zoveel uit.
De reaktie die andere forumleden erop geven, kan in voorkomend geval, toch nuttige info inhouden voor de lezers van dit topic. Baat het niet,dan schaadt het niet.
Als je er sterk van overtuigd bent dat er een Troll in het spel zit, zou je dit kunnen melden aan de moderator,die er dan een gepast gevolg aan kan geven.
Of dit nu al dan niet door een trol geplaatst is,hetwelk je al een paar keer tot vervelens toe vermeld hebt, maakt in wezen niet zoveel uit.
De reaktie die andere forumleden erop geven, kan in voorkomend geval, toch nuttige info inhouden voor de lezers van dit topic. Baat het niet,dan schaadt het niet.
Als je er sterk van overtuigd bent dat er een Troll in het spel zit, zou je dit kunnen melden aan de moderator,die er dan een gepast gevolg aan kan geven.
Laatst gewijzigd door ludo op 30 augustus 2017, 05:50, 1 keer totaal gewijzigd.