Ervaringen visacard beobank?
Ervaringen visacard beobank?
heeft er iemand ervaringen (positieve of negatieve) met Visacard van Beobank?
Aan te raden of niet? Betalen op eigen tempo goed plan?
Aan te raden of niet? Betalen op eigen tempo goed plan?
Re: Ervaringen visacard beobank?
Heb de Visa Card van Beobank. deze geeft 1% op je online aankopen (de 3 eerste maanden meer).
Het moeten wel degelijk online aankopen zijn, ander heb je de korting niet. Online iets bestellen (een hotelreservatie bvb) waarbij nadien de boeking van je rekening gehaald wordt (niet online betaald dus) telt dus niet. Via booking.com of andere online aankopen dus wel.
De kaart is het eerste jaar gratis, nadien 5€/jaar.
Ik betaal met domiciliëring, het volledige bedrag...Op eigen tempo betaal je natuurlijk hoge intresten op het resterende openstaande bedrag.
PS: Een Beobank Eurocard geeft 1% op een aankoopbedrag tot 100€, erboven 0.5%.
Heb deze ook voor de meeste aankopen. De Visa enkel voor grote aankopen op internet.
Het moeten wel degelijk online aankopen zijn, ander heb je de korting niet. Online iets bestellen (een hotelreservatie bvb) waarbij nadien de boeking van je rekening gehaald wordt (niet online betaald dus) telt dus niet. Via booking.com of andere online aankopen dus wel.
De kaart is het eerste jaar gratis, nadien 5€/jaar.
Ik betaal met domiciliëring, het volledige bedrag...Op eigen tempo betaal je natuurlijk hoge intresten op het resterende openstaande bedrag.
PS: Een Beobank Eurocard geeft 1% op een aankoopbedrag tot 100€, erboven 0.5%.
Heb deze ook voor de meeste aankopen. De Visa enkel voor grote aankopen op internet.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Geen klagen van en ik heb ze al jaren.
Ik betaal altijd het volledige bedrag. Die rentes van kredietkaarten zijn absurd
Dat moet ik toch eens in orde brengen . Je moet ze bellen om dat geregeld te krijgen?
Cashback is een leuk extraatje dat ik meepik wanneer American Express niet wordt aanvaard door een webshop, al is het vet wel een beetje van de soep. (Vroeger was de cashback 3%.)
Maar op eigen tempo terugbetalen? Ik krijg nog liever HIV, cholera en de pest tegelijk.
Maar op eigen tempo terugbetalen? Ik krijg nog liever HIV, cholera en de pest tegelijk.
Documentje voor domiciliëring ingevuld en meegestuurd met de aanvraag (van op hun site gedownload, maar vind het niet onmiddellijk terug in de nieuwe lay out) .
Wss zal je via hun service desk het doc ook wel kunnen krijgen en mss ook een mailadres om het naartoe te sturen.
PS: De eerste maand is de domiciliëring wel niet in orde als je het samen opstuurt met de aanvraag(niet het geval voor jou, maar mss nutttig voor anderen). Had dit zelf niet door en wat later kreeg ik opnieuw een afrekening met onkosten bij. Heb toen gebeld en uitgelegd dat de administratie achter liep op het gevraagde, en de onkosten werden verwijderd.
Ik heb al vele jaren de mastercard van Beobank. Geen cashback maar de kaart is gratis. Nog nooit klagen gehad van Citibank / Beobank.
De 3 eerste maanden is de cashback nog steeds 3%. Kan intressant zijn om te wachten tot je grote aankopen heb op 't internet. Nadien inderdaad jammergenoeg 1%, maar loopt toch aardig op op jaarbasis.
Vroeger was het bedrag dat je terug kreeg op jaarbasis wel beperkt tot 100€ per jaar per kaart. Deze beperking is volgens mij weggevallen.
Dan ben je beter met degene die ik heb [Extra World Mastercard]: die geeft wel cashback ;-). Bovendien zelfs cashback op alle dagelijkse aankopen, van je Delhaize factuur, tot je tankbeurt en zelfs het broodje bij Panos.
Momenteel maximum 200 EUR per kalenderjaar: https://www.beobank.be/nl/particulier/b ... arten/visa
Ik denk er al jaren over om een andere kaart aan te vragen, maar door het motto : if it ain't broken, don't fix it..
is het er nog niet van gekomen. Maar je hebt gelijk. De cashback is interessant.. Ik moet de mijne eens inruilen.
Cashback kaart is nu beperkt tot max 100 euro per jaar uitbetaald.
Al die moeite niet meer waard...
Al die moeite niet meer waard...
-
- Hero Member
- Contacteer:
Welke kaart juist? De mijne is nog 200.
Bij de klassieke VISA Beobank kaart krijg je 1% op alles wat je online koopt.
Met de World Mastercard krijg je 1% op alle uitgaven tot 100 euro, 0,5% op uitgaven boven de 100 euro.
Met de World Mastercard krijg je 1% op alle uitgaven tot 100 euro, 0,5% op uitgaven boven de 100 euro.
Als 100 euro voor u niet de moeite meer is: ik wil ze voor u aanvragen hoor, je mag me dan elke maand je verdiende cashback overschrijven op mijn rekening.
En dan: "AL die moeite" Gewoon een aanvraag en enkele gegevens invullen.
Mijn kaart werd door hun geblokkeerd vandaag. Had een limiet van 750 EUR en had in totaal een 2000tal EUR opgedaan op twee maand, wel telkens afbetaald.
Nu hoor ik niets van hun en heb de cashback niet terug gezien. Walgelijke praktijken. Je zou denken dat ze blij zijn dat je de kaart gebruikt.
Nu hoor ik niets van hun en heb de cashback niet terug gezien. Walgelijke praktijken. Je zou denken dat ze blij zijn dat je de kaart gebruikt.