Afsluiten rekening.
Afsluiten rekening.
Beste,
Als beginner belegger had ik voor Binck gekozen. Een deel overgezet omdat binck geen teruggave van een deel van de bronheffing kon regelen. Een maand daarna konden ze dat plots wel. Dan voeren ze een nieuw inlog systeem in met sms. Ik kan geen sms ontvangen omdat ik geen gsm heb. Ik kon wel nog een order geven via telefoon. Dit ging echt vlot na het beantwoorden van een vragenlijst (geboorteplaats datum enz een uitleg over een niet ingevulde vragenlijst)
Een tijd geleden heeft Base mijn abonnement stopgezet, Ik ga dit niet vervangen. Nu was er geen mogelijkheid meer om een order in te geven.
Ik ben toen naar ' t stad geweest om in je kantoor een deel van de effecten te verkopen met het oog de rekening over te boeken. Terug thuis bleek plots dat ik wel kon inloggen en handelen. Daarom nog niet onmiddellijk overgeboekt.
Omdat de regeren nu een effectentaks zal invoegen wou ik alles op een rekening hebben. Bij de andere broker kan men kiezen uit 3 mogelijkheden om in te loggen Digipas bankaart of gsm.
Nu had ik opdracht gegeven om de effecten en saldo over te boeken. Effecten zijn overgeboekt maar rekening blijkbaar niet.
Inloggen gaat nu terug niet meer.
Uw toegang tot de website is geblokkeerd. Neem contact op met de Klantenservice & Orderdesk via 03 ******** 11.
Betekend dit dat ik nu nog eens naar 't stad mag om die rekening ook over te boeken?
Vriendelijke groetjes.
Als beginner belegger had ik voor Binck gekozen. Een deel overgezet omdat binck geen teruggave van een deel van de bronheffing kon regelen. Een maand daarna konden ze dat plots wel. Dan voeren ze een nieuw inlog systeem in met sms. Ik kan geen sms ontvangen omdat ik geen gsm heb. Ik kon wel nog een order geven via telefoon. Dit ging echt vlot na het beantwoorden van een vragenlijst (geboorteplaats datum enz een uitleg over een niet ingevulde vragenlijst)
Een tijd geleden heeft Base mijn abonnement stopgezet, Ik ga dit niet vervangen. Nu was er geen mogelijkheid meer om een order in te geven.
Ik ben toen naar ' t stad geweest om in je kantoor een deel van de effecten te verkopen met het oog de rekening over te boeken. Terug thuis bleek plots dat ik wel kon inloggen en handelen. Daarom nog niet onmiddellijk overgeboekt.
Omdat de regeren nu een effectentaks zal invoegen wou ik alles op een rekening hebben. Bij de andere broker kan men kiezen uit 3 mogelijkheden om in te loggen Digipas bankaart of gsm.
Nu had ik opdracht gegeven om de effecten en saldo over te boeken. Effecten zijn overgeboekt maar rekening blijkbaar niet.
Inloggen gaat nu terug niet meer.
Uw toegang tot de website is geblokkeerd. Neem contact op met de Klantenservice & Orderdesk via 03 ******** 11.
Betekend dit dat ik nu nog eens naar 't stad mag om die rekening ook over te boeken?
Vriendelijke groetjes.
Re: Afsluiten rekening.
Beste Nakal,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Het is logisch dat u graag vlot inlogt en zo weinig mogelijk taksen betaalt. Wij streven dan dan ook om u hier zo goed mogelijk in bij te staan.
Sinds twee jaar hebben we daarom de mogelijkheid om te genieten van verlaagde Franse en Canadese bronheffing. De Amerikaanse wordt automatisch verlaagd van 30% naar 15%.
Franse bronheffing: https://www.binck.be/klanten/tarieven/frankrijktaks
Canadese bronheffing: https://www.binck.be/klanten/tarieven/canadataks
De sms kan per uitzondering ook worden uitgeschakeld via een formulier. We zijn natuurlijk voorstander om deze veiligheid te behouden, maar wanneer u geen gsm heeft, is er dus een oplossing voorhanden.
Om u goed te kunnen helpen bij het inloggen, mag u ons zeker ook telefonisch contacteren op het nummer 03 303 31 11. Wij kunnen u zo meteen verder helpen.
Met vriendelijke groeten,
Tim
Hartelijk dank voor uw bericht.
Het is logisch dat u graag vlot inlogt en zo weinig mogelijk taksen betaalt. Wij streven dan dan ook om u hier zo goed mogelijk in bij te staan.
Sinds twee jaar hebben we daarom de mogelijkheid om te genieten van verlaagde Franse en Canadese bronheffing. De Amerikaanse wordt automatisch verlaagd van 30% naar 15%.
Franse bronheffing: https://www.binck.be/klanten/tarieven/frankrijktaks
Canadese bronheffing: https://www.binck.be/klanten/tarieven/canadataks
De sms kan per uitzondering ook worden uitgeschakeld via een formulier. We zijn natuurlijk voorstander om deze veiligheid te behouden, maar wanneer u geen gsm heeft, is er dus een oplossing voorhanden.
Om u goed te kunnen helpen bij het inloggen, mag u ons zeker ook telefonisch contacteren op het nummer 03 303 31 11. Wij kunnen u zo meteen verder helpen.
Met vriendelijke groeten,
Tim
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Afsluiten rekening.
Ik weet dat binck dat dubbel belastigsverdrag nu ook toepast.
dubbele-belasting-frankrijk-t16119.html
Ik had blijkbaar niet zoveel geduld om er achter te wachten. Ondertussen staat een van die aandelen op naam en ik weet ook niet of binck dit doet. Geeft ietsje meer dividend.
De sms kan per uitzondering ook worden uitgeschakeld via een formulier. We zijn natuurlijk voorstander om deze veiligheid te behouden, maar wanneer u geen gsm heeft, is er dus een oplossing voorhanden.
Ik ben ook voorstander van veiligheid, ik wil zo een formulier niet ondertekenen. Ik verhuis liever naar een broker waar ik veilig kan inloggen zonder in het bezit te zijn van een gsm. Als ik van in het begin geweten had dat ik een gsm nodig had om veilig gebruik te kunnen maken van u diensten dan was is niet bij binck gestart.
Om u goed te kunnen helpen bij het inloggen, mag u ons zeker ook telefonisch contacteren op het nummer 03 303 31 11. Wij kunnen u zo meteen verder helpen.
Dit staat er ook op als ik wil loggen. Maar mijn telefoon werkt niet meer. Base heeft de lijn afgesloten. De effecten zijn overgeboekt maar het saldo van mijn rekening niet. Ik begrijp niet waarom dit is. Kan ik dit ook schriftelijk laten overboeken?
dubbele-belasting-frankrijk-t16119.html
Ik had blijkbaar niet zoveel geduld om er achter te wachten. Ondertussen staat een van die aandelen op naam en ik weet ook niet of binck dit doet. Geeft ietsje meer dividend.
De sms kan per uitzondering ook worden uitgeschakeld via een formulier. We zijn natuurlijk voorstander om deze veiligheid te behouden, maar wanneer u geen gsm heeft, is er dus een oplossing voorhanden.
Ik ben ook voorstander van veiligheid, ik wil zo een formulier niet ondertekenen. Ik verhuis liever naar een broker waar ik veilig kan inloggen zonder in het bezit te zijn van een gsm. Als ik van in het begin geweten had dat ik een gsm nodig had om veilig gebruik te kunnen maken van u diensten dan was is niet bij binck gestart.
Om u goed te kunnen helpen bij het inloggen, mag u ons zeker ook telefonisch contacteren op het nummer 03 303 31 11. Wij kunnen u zo meteen verder helpen.
Dit staat er ook op als ik wil loggen. Maar mijn telefoon werkt niet meer. Base heeft de lijn afgesloten. De effecten zijn overgeboekt maar het saldo van mijn rekening niet. Ik begrijp niet waarom dit is. Kan ik dit ook schriftelijk laten overboeken?
Re: Afsluiten rekening.
Beste Nakal,
De SMS zorgt voor een dubbele beveiliging, dewelke we aanraden. Uiteraard is ook een enkele beveiliging uitermate veilig. U heeft immers nog een geheim wachtwoord, de website van Binck is uiteraard beveiligd en overschrijvingen kunnen enkel worden gestort naar één, op uw naam staande, tegenrekening.
Momenteel kan ik u niet verder helpen omdat ik uw gebruikersnaam niet kan linken aan een rekening bij ons. U mag een e-mail sturen naar klantenservice@binck.be met verwijzing naar dit gesprek. Zo kan ik meteen kijken wat ik voor u kan doen.
Met vriendelijke groeten,
Tim
De SMS zorgt voor een dubbele beveiliging, dewelke we aanraden. Uiteraard is ook een enkele beveiliging uitermate veilig. U heeft immers nog een geheim wachtwoord, de website van Binck is uiteraard beveiligd en overschrijvingen kunnen enkel worden gestort naar één, op uw naam staande, tegenrekening.
Momenteel kan ik u niet verder helpen omdat ik uw gebruikersnaam niet kan linken aan een rekening bij ons. U mag een e-mail sturen naar klantenservice@binck.be met verwijzing naar dit gesprek. Zo kan ik meteen kijken wat ik voor u kan doen.
Met vriendelijke groeten,
Tim
Re: Afsluiten rekening.
Enkele beveiliging is voor mij ook prima. Ik heb de rekening zo geopend. Die dubbele beveiliging is pas later gekomen. Dat ik een papier moet tekenen en de verantwoordelijkheid op mij moet nemen is er wel teveel aan. Mijn tegenrekening die ik opgegeven heb bij opening daar heb ik al evenveel vertrouwen in als in onze regering. Dus geen vertrouwen. Vorige week nog een overschrijving aan iemand mee gegeven, uitgevoerd. Een overschrijving in de bus droppen, ik zie er tientallen liggen. Die zullen ook wel uitgevoerd worden zeker.
Maar ook al was er nu geen probleem met inloggen moest ik toch alle effectenrekeningen bij een broker brengen. Ik kan toch niet elk jaar of om de maand mijn effecten aan de fiscus melden.
Ik had niet gedacht dat overboeken van een effectenrekening zo moeilijk was.
Mail is verstuurd.
Maar ook al was er nu geen probleem met inloggen moest ik toch alle effectenrekeningen bij een broker brengen. Ik kan toch niet elk jaar of om de maand mijn effecten aan de fiscus melden.
Ik had niet gedacht dat overboeken van een effectenrekening zo moeilijk was.
Mail is verstuurd.
Re: Afsluiten rekening.
Geld is aangekomen. Was dus ook mijn fout omdat ik niet gezien had dat 1 van de effecten nog niet over was.
Bedankt voor de hulp.
Bedankt voor de hulp.