Happy days kaart bij GB of carrefour
Re: Happy days kaart bij GB of carrefour
In Genk waar ik woon krijg je gratis 1uur parking (ondergronds) als je voor 20 euro koopt bij de GB...dat is dus al meegenomen...
wat de happydays punten aangaat moet je ook goed opletten wanneer je verjaart...
ik kreeg in de week dat ik verjaarde 800 punten op aankoop van 100 euro...
op het ticket onderaan stond dus ook "gelukkige verjaardag"...!
vermits ik meestal maar 70 a 80 euro aankoop, heb ik maar extra wat wijn gekocht...dat is er toch iedere week bij![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
wat de happydays punten aangaat moet je ook goed opletten wanneer je verjaart...
ik kreeg in de week dat ik verjaarde 800 punten op aankoop van 100 euro...
op het ticket onderaan stond dus ook "gelukkige verjaardag"...!
vermits ik meestal maar 70 a 80 euro aankoop, heb ik maar extra wat wijn gekocht...dat is er toch iedere week bij
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
Carrefour en ook ander supermarkten gebruikt die kaart om per klant een nauwgezet profiel op te maken om je vervolgens met gerichte reclame te bestoken zodat je meer gaat consumeren dan je van plan bent. Ik heb heel weinig vertrouwen in dat systeem.
Bij veel mensen werkt het goed, ze maken er een wedstrijd van om zoveel mogelijk punten te verzamelen en laten zich zo verleiden tot aankopen die ze niet zouden doen zonder die kaart. Dat kan je al zien aan sommige reacties hier.
Iedereen doet ervan wat hij wil maar ik laat me er niet aan vangen.
Bij veel mensen werkt het goed, ze maken er een wedstrijd van om zoveel mogelijk punten te verzamelen en laten zich zo verleiden tot aankopen die ze niet zouden doen zonder die kaart. Dat kan je al zien aan sommige reacties hier.
Iedereen doet ervan wat hij wil maar ik laat me er niet aan vangen.
Ik winkel voor 3: voor mezelf en 2 oude tante's die ook vanalles nodig hebben. Zo loopt het puntenaantal snel hogerop, want je koopt veel dingen 3-dubbel. Ik koop niks wat ik niet moet hebben, ook al ligt er zo'n bonnetje bij. Carrefour heeft dan wel een foutief profiel van mij, maar dat zij maar zo ;-)
Pecunia non olet