Stoppen beleggingsdiensten
Re: Stoppen beleggingsdiensten
Waarom is dat een probleem? Waar krijg je schrik van? Wat maakt het uit of je fondsen bij Keytrade of Rabobank zitten?
Vandaag volgende mail ontvangen, No panic...
Beste cliënt,
Zoals aangekondigd gaat Rabobank.be zich vanaf 23 oktober helemaal focussen op sparen. Daarom stopt het definitief met het aanbieden van beleggingsproducten en worden uw beleggingen binnenkort gehergroepeerd bij Keytrade Bank. Een beslissing in uw belang, genomen door beide banken.
Wat verandert er?
U blijft dezelfde producten behouden als bij Rabobank.be. Van 12/10 tot en met 23/10 transfereren we uw beleggingsportefeuille en kunt u geen beleggingstransacties meer doen op www.rabobank.be
Na 23/10 zal uw bestaande portefeuille van bij Rabobank.be verhuisd zijn en kunt u die bekijken via www.keytradebank.be met de gebruikelijke authenticatiemethode van Keytrade Bank.
Belangrijk: hebt u ook pensioenspaarfondsen bij Rabobank.be? Deze transfert naar Keytrade Bank start later pas. U moet voorlopig niets doen. We houden u per e-mail op de hoogte.
Beste cliënt,
Zoals aangekondigd gaat Rabobank.be zich vanaf 23 oktober helemaal focussen op sparen. Daarom stopt het definitief met het aanbieden van beleggingsproducten en worden uw beleggingen binnenkort gehergroepeerd bij Keytrade Bank. Een beslissing in uw belang, genomen door beide banken.
Wat verandert er?
U blijft dezelfde producten behouden als bij Rabobank.be. Van 12/10 tot en met 23/10 transfereren we uw beleggingsportefeuille en kunt u geen beleggingstransacties meer doen op www.rabobank.be
Na 23/10 zal uw bestaande portefeuille van bij Rabobank.be verhuisd zijn en kunt u die bekijken via www.keytradebank.be met de gebruikelijke authenticatiemethode van Keytrade Bank.
Belangrijk: hebt u ook pensioenspaarfondsen bij Rabobank.be? Deze transfert naar Keytrade Bank start later pas. U moet voorlopig niets doen. We houden u per e-mail op de hoogte.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Banger voor het scenario dat maandag de beurzen met 500% stijgen en ik niks kan verkopen
We zullen zien hoe het "gehergroepeerd" wordt
We zullen zien hoe het "gehergroepeerd" wordt
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
Ja, als Kim Jong-un zondag aankondigt dat hij aftreedt en dat Noord-Korea zijn kernwapens gaat vernietigen, zit die kans er dik in.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Nederland gaat vanavond ook met 7-0 winnen van Zweden!
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
Edit: ik geef het op. Hoe link ik hier naar een afbeelding zodat die in de post verschijnt?
Wanneer je een nieuw bericht schrijft, zie je bovenaan het tekstvak een balk met icoontjes. Kies het icoontje met de foto van de berg en het zonnetje (negende icoontje). Zet daar je url in. Waarschuwing: dat lukt niet met alle afbeeldingen.
Mmm, het zal dan wellicht aan de afbeelding liggen, het was een .png
De afbeelding in het tekstvlak slepen werkt ook.
De beveiliging van het forum is onlangs verhoogd waardoor niet alle afbeeldingen meer kunnen worden getoond. Waarom dan de ene afbeelding wel en de andere niet weet ik niet.
Ik zou niet weten hoe ik een afbeelding van tabblad 1 naar tabblad 2 kan slepen? op het moment dat je het doeltabblad aanklikt verlies je toch je 'sleep'.
Linker muisknop op het gewenste bestand ingedrukt houden en pas loslaten in het tekstvlak.
Jamaar, als het bestand op een andere webpagina staat kàn ik toch niet anders dan de muisknop los te laten om het 'doeltabblad' aan te klikken?
Je moet niet klikken. Als je de afbeelding sleept, en boven het doel-tabblad komt, krijg je die inhoud te zien.
Zo kan je het tabblad alsnog op de juiste plaats zetten.
Zo kan je het tabblad alsnog op de juiste plaats zetten.
Ach, het gaat om een afbeelding op een website, dat is een ander verhaal dan een afbeelding op de eigen computer. Slepen gaat alleen maar lukken met een afbeelding die lokaal is opgeslagen (bv vanuit Windows verkenner naar het tekstvak slepen). Ofwel kan je de afbeelding eerst downloaden en dan invoegen (slepen) ofwel moet je met een url werken zoals Yaris hier boven beschreef. En ja, niet iedere afbeelding op een site heeft een eigen url, soms worden afbeeldingen met bv javascript geplaatst (om bv doorlinken te voorkomen).