Kosten opzenden uittreksels
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Kosten opzenden uittreksels
Dexia zendt mij (op mijn kosten uiteraard) steeds de uitreksels thuis op na x aantal verrichtingen. onlangs zei men mij dat ze dit verplicht zijn om na 30 verrichtingen te doen hoewel ik heb aangegeven in de PC dat ik meer dan een jaar de tijd mag hebben (400 dagen) om ze zelf af te halen. Nergens vind ik daar iets van terug. Zou dit waar zijn of zijn dit weer gewoon klotestreken van Dexia. (rotbank trouwens)
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
Re: Kosten opzenden uittreksels
Lukske, er zitten bij mij maanden tussen het afdrukken van mn Dexia RU's, zeker meer dan 30 verrichtingen & nix opgestuurd gekregen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Afdrukken
* Via Self-Service Banking: volledig gratis. U vindt in elk Dexia-agentschap minstens één Self-Service Banking-automaat waarop u uw afschriften kunt afdrukken. Indien u uw afschriften niet afdrukt, worden ze na 30 dagen (u kunt ook zelf de periodiciteit bepalen) of 30 verrichtingen naar uw thuisadres of naar uw agentschap verzonden.
* Via Dexia Direct Net: volledig gratis. U hebt de keuze om deze afschriften op uw PC te bewaren, of om ze af te drukken in het formaat van uw keuze (A4 of A6).
* Via de post: u betaalt de portokosten. Om die te beperken kunt u de periodiciteit van de verzending laten veranderen (bv. 60, 90 of 400 dagen). Dit kan enkel indien u relatief weinig verrichtingen doet.
* Via het agentschap: indien u dat wil, kunt u uw afschriften in uw agentschap ophalen. Dit kost 2,50 euro per trimester.
http://www.dexia.be/Nl/Particulier/Pay/ ... ements.htm
* Via Self-Service Banking: volledig gratis. U vindt in elk Dexia-agentschap minstens één Self-Service Banking-automaat waarop u uw afschriften kunt afdrukken. Indien u uw afschriften niet afdrukt, worden ze na 30 dagen (u kunt ook zelf de periodiciteit bepalen) of 30 verrichtingen naar uw thuisadres of naar uw agentschap verzonden.
* Via Dexia Direct Net: volledig gratis. U hebt de keuze om deze afschriften op uw PC te bewaren, of om ze af te drukken in het formaat van uw keuze (A4 of A6).
* Via de post: u betaalt de portokosten. Om die te beperken kunt u de periodiciteit van de verzending laten veranderen (bv. 60, 90 of 400 dagen). Dit kan enkel indien u relatief weinig verrichtingen doet.
* Via het agentschap: indien u dat wil, kunt u uw afschriften in uw agentschap ophalen. Dit kost 2,50 euro per trimester.
http://www.dexia.be/Nl/Particulier/Pay/ ... ements.htm
't is dus toch waar; na 30 verrichtingen moet je de portokosten betalen.
Wat voor zever is dat eigenlijk, ze verplichten een mens naar een kantoor te rijden maar is dat dan de moeite wel waard?
Wat voor zever is dat eigenlijk, ze verplichten een mens naar een kantoor te rijden maar is dat dan de moeite wel waard?
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
Ja , bij mij ook zo als ik niet vlug genoeg om uitreksels ga sturen ze ze op .
De vorige keer al na 10 dagen...toen ik even de tijd niet had om ze uit te gaan printen.Maar toen had ik zeker nog geen 30 verrichtingen gedaan.
De vorige keer al na 10 dagen...toen ik even de tijd niet had om ze uit te gaan printen.Maar toen had ik zeker nog geen 30 verrichtingen gedaan.
Correctie: ik druk mn RU's af via Dexia DN.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Ik had vorig jaar voor de grap 'n gans epistel geschreven naar 'n ex-collega die ik iets moest betalen. Dit epistel had ik geschreven in de mededeling en telkens 0.05€ overgeschreven. Beiden (beiden Dexia) kregen we onze rekeninguittreksels opgestuurd en werden er portokosten aangerekend. Na 'n telefoontje naar het kantoor hebben ze die 0.52€ wel teruggestort.Lukske schreef: 't is dus toch waar; na 30 verrichtingen moet je de portokosten betalen.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!