Fysiek zilver kopen
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Fysiek zilver kopen
Nieuwe aanbiedingen bij The Silvermountain ....
-
- Newbie
- Contacteer:
Een tijdje geleden heb ik mijn eerste (kleine) stap gezet in het aankopen van edelmetaal door een goudbaartje aan te kopen.
Nu hoorde ik her en der dat het ook interessant is om wat te diversifiëren en ook fysiek zilver te kopen.
Voor goud heb ik voor een staafje gekozen aangezien de premie lager was in vergelijking met de munten.
Nu merk ik dat zilver best in beleggingsmunten aan te kopen is door het verschil in BTW.
Ik was van plan om zilver te kopen bij het bedrijf waar ik eerder mijn baartje kocht (www.silver-fund.be).
Het verschil tussen de goedkoopste 1 ounce munten en de duurste is toch wel veel.
Welke zilveren munten zijn het beste als belegging? Kies ik de munten met de laagste premie of kies ik voor de duurdere munten die op termijn nog verzamelwaarde hebben? Zijn er nog zaken waar ik nog rekening moet mee houden wat betreft mijn keuze?
Alvast bedankt!
Jef
Nu hoorde ik her en der dat het ook interessant is om wat te diversifiëren en ook fysiek zilver te kopen.
Voor goud heb ik voor een staafje gekozen aangezien de premie lager was in vergelijking met de munten.
Nu merk ik dat zilver best in beleggingsmunten aan te kopen is door het verschil in BTW.
Ik was van plan om zilver te kopen bij het bedrijf waar ik eerder mijn baartje kocht (www.silver-fund.be).
Het verschil tussen de goedkoopste 1 ounce munten en de duurste is toch wel veel.
Welke zilveren munten zijn het beste als belegging? Kies ik de munten met de laagste premie of kies ik voor de duurdere munten die op termijn nog verzamelwaarde hebben? Zijn er nog zaken waar ik nog rekening moet mee houden wat betreft mijn keuze?
Alvast bedankt!
Jef
Beste,
Ik heb op het net een betrouwbare site gevonden met veel info over het onderwerp.
Hopelijk werkt mijn link wel.
beleggen-in-zilver-t10907.html
waar-kan-men-het-beste-goud-kopen-t11819.html
Ik heb op het net een betrouwbare site gevonden met veel info over het onderwerp.
Hopelijk werkt mijn link wel.
beleggen-in-zilver-t10907.html
waar-kan-men-het-beste-goud-kopen-t11819.html
Deze morgen tijdens mijn autorit naar 't werk hoorde ik op radio W-Vl een gedupeerde van het failliete Silverhouse (St-Niklaas) zijn verhaal doen.
Hij had begin dit jaar voor meer dan 9000 euro aan zilver besteld en betaald. Hij kreeg ze nimmer thuis besteld ondanks de vele beloftes die hij kreeg.
Hij had begin dit jaar voor meer dan 9000 euro aan zilver besteld en betaald. Hij kreeg ze nimmer thuis besteld ondanks de vele beloftes die hij kreeg.
Ik heb al zilveren en gouden munten gekocht bij argentorshop.be en zilvergoudwinkel.nl. Bij allebei is alles correct verlopen.
Ik was eerst van plan om enkel gouden munten (vooral kleintjes) te kopen, maar als er ooit inflatie a la Venezuela is in de eurozone is het misschien makkelijker om bij de plaatselijke kruidenier te betalen met een zilveren munt.
Ik was eerst van plan om enkel gouden munten (vooral kleintjes) te kopen, maar als er ooit inflatie a la Venezuela is in de eurozone is het misschien makkelijker om bij de plaatselijke kruidenier te betalen met een zilveren munt.
Voor een dergelijk bedrag kun je toch 3 keer langsgaan en cash betalen.3 verscillende bestellingen. Uiteraard kun je ook in 3 verschillende sops bestellen op hetzelfde moment. Wel vervelend dat je nu je id-kaart moet tonen...criticus schreef: ↑16 oktober 2017, 19:49 Deze morgen tijdens mijn autorit naar 't werk hoorde ik op radio W-Vl een gedupeerde van het failliete Silverhouse (St-Niklaas) zijn verhaal doen.
voor muntjes...
-
- Newbie
- Contacteer:
Hallo
helemaal nieuw hier
Ik wil zilveren en gouden munten kopen.
Zilver bij goud999 en goud bij europesegoudstandaard
Het is de bedoeling het gewoon 'voor altijd' te houden.
Iemand ervaring met bovenstaande leveranciers?
Ik denk dat het het best is, buiten het voorschot, om cash te betalen bij ophalen munten?
Hartelijk dank.
helemaal nieuw hier
Ik denk dat het het best is, buiten het voorschot, om cash te betalen bij ophalen munten?
Hartelijk dank.
-
- Newbie
- Contacteer:
Ik heb al meermaals sinds het failliet van The silverhouse bij de Europese Goudstandaard besteld. Ze zijn iets duurder misschien dan andere dealers maar ze zijn tenminste wel van hun woord. Als ik daar bestel, heb ik meestal binnen de twee weken een mail dat mijn bestelling binnen is.Spaceman01 schreef: ↑20 december 2017, 20:16 Hallo
helemaal nieuw hier
Hartelijk dank.
Enige nadeel vind ik wel dat je enkel telefonisch kan bestellen. Tenzij je bestellingen plaatst boven de 3.000€ plaatst, dan kan het via hun website.
Vind het persoonlijk ook een voordeel dat ze een enorme keuze hebben aan zilver en gouden munten. Niet de "Standaard Bullion" maar ook de munten in beperkte oplage. Sinds ik mijn doelstelling in aantal van bullion munten bereikt heb, ben ik naar de collector coins overgeschakeld. Meer bepaald de 10 Troy Ounce zilveren munten spreken me enorm aan nu. Deze zijn vaak maar in een categorie van 10.000 munten geproduceerd waardoor deze veel sneller stijgen in waarde. Trouwens een ideaal moment om in te stappen nu, lijkt me. De euro staat stevig tegenover de dollar, de stockmarkets zijn stillaan aan hun downturn begonnen nu de US 10 year bond yield serieus begint de stiigen...eens deze de 3% haalt, buckle up your seatbelts .
Verder heb ik ook altijd al positieve ervaringen gehad bij Argentorshop in Antwerpen. Al is de keuze daar eerder beperkt vind ik.
Persoonlijk heb ik al zitten twijfelen om bij goldsilver.be te bestellen, al heb ik dit nog niet gedaan. Iemand hierbij al goede ervaringen? Op youtube heb ik al een paar grote unboxings gezien en deze bleken toch altijd in orde. Zou fijn zijn om hier ook goeie feedback er over te horen dan zou ik het mss durven overwegen om daar ook eens iets te bestellen.
Greetings and keep stacking
Roeland, Hoe of waar vindt je particuliere kopers/verkopers voor fysiek zilver?
Indien er mensen zijn die interesse hebben in de aankoop van fysiek zilver, mogen me steeds contacteren...
Mvg,
Indien er mensen zijn die interesse hebben in de aankoop van fysiek zilver, mogen me steeds contacteren...
Mvg,
Ik heb een paar jaren geleden bij goldsilver.be besteld. Op het gebied van Zilver waren zij duidelijk de goedkoopste. Evenwel werden zij door andere handelaars ervan beticht banden te hebben met de Russische maffia. Ik weet niet in hoeverre dit correct was of slechts valse geruchten om een concurrent in een slecht daglicht te plaatsen. In elk geval toen ik bekeek naar het adres naar waar ik bij terug verkopen van de zilverstukken moest terugzenden leek mij dat inderdaad een louche plek te zijn. Ik heb er dan ook nooit meer iets gekocht of aan verkocht. Maar dat is alleen mijn ervaring: ik kan me natuurlijk gerust vergissen.Wide_Awake schreef: ↑20 februari 2018, 11:55 Persoonlijk heb ik al zitten twijfelen om bij goldsilver.be te bestellen, al heb ik dit nog niet gedaan. Iemand hierbij al goede ervaringen? Op youtube heb ik al een paar grote unboxings gezien en deze bleken toch altijd in orde. Zou fijn zijn om hier ook goeie feedback er over te horen dan zou ik het mss durven overwegen om daar ook eens iets te bestellen.
-
- Full Member
- Contacteer:
Anders moet je bij Maarten kopen. Maakt hopen reclame maar weet niet of die de goedkoopste is. In Google goud999 intypen en dan kom je er wel. Heb bij hen ooit rhodium aan- en verkocht.
Return portefeuille edelmetalen sinds 2016: 450%
Weet er iemand waarom er bijna nergens Silver eagles te koop zijn?
Zijn er dit jaar veel minder geslagen? Maar ook van vroegere jaartallen kan je er geen te koop vinden.
Of is er veel meer interesse om silver eagles te kopen?
Zijn er dit jaar veel minder geslagen? Maar ook van vroegere jaartallen kan je er geen te koop vinden.
Of is er veel meer interesse om silver eagles te kopen?
Ook andere zilveren munten zijn bij vele handelaars niet of zeer beperkt verkrijgbaar.
Iemand die daar een verklaring voor heeft?
Iemand die daar een verklaring voor heeft?
-
- Full Member
- Contacteer:
Ik lees dat er in de US premies tot boven de 80% worden gegeven voor dergelijke munten. (Zerohedge)Zou ook nog wat onderzoek moeten doen om meer te weten te komen.
Return portefeuille edelmetalen sinds 2016: 450%
Ja, vroeger waren de premies op silver eagles ongeveer gelijk aan de premie bij de maple leaf of de Philharmoniker.koenvhaver schreef: ↑5 september 2022, 16:08 Ik lees dat er in de US premies tot boven de 80% worden gegeven voor dergelijke munten. (Zerohedge)Zou ook nog wat onderzoek moeten doen om meer te weten te komen.
Maar als je nu een silver eagle kan te koop vinden zijn de premies veel hoger.