pricos pensioenspaarplan kbc
TIP
Gebruik onze vergelijkers pensioensparen via verzekering
- pensioensparen via fonds
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: pricos pensioenspaarplan kbc
Wat is het jaarlijks rendement, en is dat inclusief fiscale voordelen?
Waarom bent u van uw beleggingsplan afgestapt (of is die er nooit geweest)?
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
.
Laatst gewijzigd door ratpack1 op 25 oktober 2017, 19:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Kan je dit even uitleggen? als je geen kapitaalsgarantie hebt welke garanties heb je dan wel?
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
.’’’’
Laatst gewijzigd door ratpack1 op 25 oktober 2017, 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Kan je dit even uitleggen? als je geen kapitaalsgarantie hebt welke garanties heb je dan wel?
[/quote]
Bedoel dat we nu met Pricos met een hele hoop geld zitten die kan smelten, we storten daar al een jaar niet meer bij, nu tak21 dus WELkapitaalsgarantie
[/quote]
Is u ooit al eens verteld Pricos hoeft ge niet te verkopen als op 65 of 67.
Die tak hebt u geen keuze.
Natuurlijk als op pensioen en al die centjes direct nodg , het smelten kan zo zijn maar is dan uw eigen keuze.
Niet nodig is wachten dan op betere tijden voor Pricos,
De bank is u dankbaar voor uw hoge instapkosten bij uwe tak 21.of dat voor u een goede zaak is die tak ?
Ja die bank adviseurs he, leve de bonus voor de verkoop.
[/quote]
Bedoel dat we nu met Pricos met een hele hoop geld zitten die kan smelten, we storten daar al een jaar niet meer bij, nu tak21 dus WELkapitaalsgarantie
[/quote]
Is u ooit al eens verteld Pricos hoeft ge niet te verkopen als op 65 of 67.
Die tak hebt u geen keuze.
Natuurlijk als op pensioen en al die centjes direct nodg , het smelten kan zo zijn maar is dan uw eigen keuze.
Niet nodig is wachten dan op betere tijden voor Pricos,
De bank is u dankbaar voor uw hoge instapkosten bij uwe tak 21.of dat voor u een goede zaak is die tak ?
Ja die bank adviseurs he, leve de bonus voor de verkoop.
Estate Guru believer.
Het respect wat ik voeger wel had is totaal verdwenen.
Hoe zou dat komen?????
En KBC spant inderdaad de kroon samen met die andere rotzooibank Dexia.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
Yup
Laatst gewijzigd door ratpack1 op 25 oktober 2017, 20:00, 1 keer totaal gewijzigd.