pricos pensioenspaarplan kbc
TIP
Gebruik onze vergelijkers pensioensparen via verzekering
- pensioensparen via fonds
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: pricos pensioenspaarplan kbc
Wat is het jaarlijks rendement, en is dat inclusief fiscale voordelen?
Waarom bent u van uw beleggingsplan afgestapt (of is die er nooit geweest)?
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
.
Laatst gewijzigd door ratpack1 op 25 oktober 2017, 19:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Kan je dit even uitleggen? als je geen kapitaalsgarantie hebt welke garanties heb je dan wel?
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
.’’’’
Laatst gewijzigd door ratpack1 op 25 oktober 2017, 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Kan je dit even uitleggen? als je geen kapitaalsgarantie hebt welke garanties heb je dan wel?
[/quote]
Bedoel dat we nu met Pricos met een hele hoop geld zitten die kan smelten, we storten daar al een jaar niet meer bij, nu tak21 dus WELkapitaalsgarantie
[/quote]
Is u ooit al eens verteld Pricos hoeft ge niet te verkopen als op 65 of 67.
Die tak hebt u geen keuze.
Natuurlijk als op pensioen en al die centjes direct nodg , het smelten kan zo zijn maar is dan uw eigen keuze.
Niet nodig is wachten dan op betere tijden voor Pricos,
De bank is u dankbaar voor uw hoge instapkosten bij uwe tak 21.of dat voor u een goede zaak is die tak ?
Ja die bank adviseurs he, leve de bonus voor de verkoop.
[/quote]
Bedoel dat we nu met Pricos met een hele hoop geld zitten die kan smelten, we storten daar al een jaar niet meer bij, nu tak21 dus WELkapitaalsgarantie
[/quote]
Is u ooit al eens verteld Pricos hoeft ge niet te verkopen als op 65 of 67.
Die tak hebt u geen keuze.