Orange TV
Re: Orange TV
Vooral mobiel zal de data volgens geruchten zeker meer dan verdubbelen.
Heb het wel nodig wabt wil ook meer data.
Heb het wel nodig wabt wil ook meer data.
Spectaculair aanbod ? Ik ben nieuwsgierig..
Ze hebben dat ooit nog al beloofd maar naar mijn gevoel nog nooit waargemaakt.
Ze hebben dat ooit nog al beloofd maar naar mijn gevoel nog nooit waargemaakt.
Ik heb hun site eens bekeken, maar vind het allemaal niet spectaculair...Brugse Leeuw schreef: ↑1 november 2017, 13:28 Ben ondertussen al Telenet Wigo maar volgens een ander forum mogen we op 6 november een spectaculair nieuw Orange aanbod verwachten.
Indien de moeite, stap ik zeker over.
Naar tv +internet toe vind ik ze veel te duur tov Scarlet. Ik spreek mij wel niet uit over downloadsnelheden daar mij dit niet interesseert.
Naar mobiel toe... Voor mij persoonlijk is Mobile Vikings nogaltijd veel interessanter.
Voor mijn ouders zijn hun abonnementen van 5 jaar geleden bij Mobistar, die nu nog steeds gelden, het beste.
Ons ma kan alles via internet zien via gratis en onbeperkt facebook + 500 mb voor de rest.
Onze pa kan gratis naar ons ma bellen en sms'en
Ze kunnen dan ook nog eens 3u bellen ofzo en dat voor 20,00 euro per maand, voor hun 2!
Vind dat Orange een heel zwak aanbod heeft. Een echte Telenetklant verandert blijkbaar gewoon niet en zou zijn telefoon moeten opgeven. Een echte prijsbespaarder die is beter af bij Scarlet, ook voor mobiel.
Een proximusklant zou, als ze wat willen inleveren in ruil voor besparing, veel beter naar Scarlet overschakelen. Maar hij verliest dan wel Netflix ed...
Hij verliest €2 korting op Netflix, Netflix kan hij behouden hoor.
Ik zou het verlies van de vele hotspots van Fon betreuren moest ik naar Scarlet overschakelen. Bovendien, ooit klant geweest daar, is dat niet altijd even stabiel en ook geen support bij een alarm, al heb ik het ooit uitgeprobeerd toen en het werkt (maar als de stroom uitvalt...)
Ik zou het verlies van de vele hotspots van Fon betreuren moest ik naar Scarlet overschakelen. Bovendien, ooit klant geweest daar, is dat niet altijd even stabiel en ook geen support bij een alarm, al heb ik het ooit uitgeprobeerd toen en het werkt (maar als de stroom uitvalt...)
Ik zie weinig verschijnen op de website hieromtrent?Brugse Leeuw schreef: ↑1 november 2017, 13:28 volgens een ander forum mogen we op 6 november een spectaculair nieuw Orange aanbod verwachten.
Bij een recent contact met de Orange technische dienst werd mij wel verteld dat er in januari 'grote veranderingen' zouden aankomen.
Niet vergeten dat op de proximus site 74,95 euro staat voor familus inclusief netflix maar dat het uiteindelijk 75,99 is vanwege prijsverhoging die netflix uitvoerdeInversor schreef: ↑7 november 2017, 08:23 Hij verliest €2 korting op Netflix, Netflix kan hij behouden hoor.

@ alvh de datum klopt blijkbaar niet.
In januari zou er vaste telefoonlijn komen bij Orange.
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Ik had mijn info vanop het userbase forum.alvh schreef: ↑7 november 2017, 11:14Ik zie weinig verschijnen op de website hieromtrent?Brugse Leeuw schreef: ↑1 november 2017, 13:28 volgens een ander forum mogen we op 6 november een spectaculair nieuw Orange aanbod verwachten.
Bij een recent contact met de Orange technische dienst werd mij wel verteld dat er in januari 'grote veranderingen' zouden aankomen.
Blijkbaar klopt de info van de insiders aldaar niet...
Er zou wel iets op til zijn maar wanneer?
Januari nu blijkbaar?
Ik zie toch dat er nu een promo is van €10, gedurende eerste 6 maanden.alvh schreef: ↑7 november 2017, 11:14Ik zie weinig verschijnen op de website hieromtrent?Brugse Leeuw schreef: ↑1 november 2017, 13:28 volgens een ander forum mogen we op 6 november een spectaculair nieuw Orange aanbod verwachten.
Kan me niet herinneren dat er die promo vorige week al was.
Voor mij zou het tov Proximus €6 per maand zijn + dan de €60 uit de promo. Snel €132 verdiend en ik heb meer data in mijn abo + 11 sports.
Enkel de partner nog overtuigen, want ja TLC zit er bij Orange niet bij

De groep Mobistar / Orange schermt nogal snel met 'spectaculaire promoties' en dat doen ze bij Proximus ook wel.
Bij de eerste vonden ze het ooit spectaculair dat ze hun mobiele abonnementen met dierennamen gingen benoemen. De tweede zet zijn prijs hoger dan de anderen en dan kan er daarna wel nog een minipromo af.
Ooit gaat Orange eens aan een inhaalbeweging moeten beginnen om het verloren aantal klanten en sims wat te recupereren. Hetzij via promoties, prijsverlagingen, MVNO, ...
Userbase telt redelijk vaak hobbyisten die denken dat ze alles beter weten dan iemand die voor die bedrijven zelf werkt.
Er worden wel al eens fabels opgevangen en doorverteld. Ook waarheden. Soms.
Raar dat het aanbod van Base onder leiding van Telenet nog altijd betaalbaar blijft en voor mijn part het beste aanbod op de markt. Qua prijs. Niet inzake netwerkbereik. Base / TN heeft nog altijd minder antenneposities dan de anderen en dat blijft zich wreken in mijn streek. Al is het wel net op het nippertje ok, .. ik vraag me af hoe ze er alle TN abonnees gaan bijproppen.
De telecomsector telt meer dieven dan een gemiddelde Belgische gevangenis. Dat staat voor mij vast.
Bij de eerste vonden ze het ooit spectaculair dat ze hun mobiele abonnementen met dierennamen gingen benoemen. De tweede zet zijn prijs hoger dan de anderen en dan kan er daarna wel nog een minipromo af.
Ooit gaat Orange eens aan een inhaalbeweging moeten beginnen om het verloren aantal klanten en sims wat te recupereren. Hetzij via promoties, prijsverlagingen, MVNO, ...
Userbase telt redelijk vaak hobbyisten die denken dat ze alles beter weten dan iemand die voor die bedrijven zelf werkt.
Er worden wel al eens fabels opgevangen en doorverteld. Ook waarheden. Soms.
Raar dat het aanbod van Base onder leiding van Telenet nog altijd betaalbaar blijft en voor mijn part het beste aanbod op de markt. Qua prijs. Niet inzake netwerkbereik. Base / TN heeft nog altijd minder antenneposities dan de anderen en dat blijft zich wreken in mijn streek. Al is het wel net op het nippertje ok, .. ik vraag me af hoe ze er alle TN abonnees gaan bijproppen.
De telecomsector telt meer dieven dan een gemiddelde Belgische gevangenis. Dat staat voor mij vast.
Proximus gaat vanaf 1 januari enkele prijzen verhogen. Volgens de zakenkrant 'L'Echo' komt er, afhankelijk van het product, 1 tot 4 euro bij per maand. De prijsverhogingen gelden voor de mobiele tarieven buiten een bundel, vaste oproepen overdag (niet in het weekend), de huur van de tweede en derde tv-decoder en oude aanbiedingen in en buiten de bundel. Aan de tarieven van nieuwe bundels, zoals Tuttimus, wordt niet geraakt. Die prijzen werden deze zomer al verhoogd
iemand een idee of je met Orange Love ook nog analoog signaal TV beschikbaar hebt? Momenteel Telenet hier, en analoge via de ouderwetse versterker-splitter naar de slaapkamers; voor zolang analoog nog bestaat is dit een goede oplossing. Zou dit ook nog kunnen met Orange?
[Ik weet dat zelf niet Veye.
even on topic ook.
Ik heb Orange TV en internet besteld. Met de huidige promo en mijn levenslange korting van 10 procent is het voor 6 maanden 62,1 euro en daarna 72,1 euro
Dit is dus met panther limited edition.
even on topic ook.
Ik heb Orange TV en internet besteld. Met de huidige promo en mijn levenslange korting van 10 procent is het voor 6 maanden 62,1 euro en daarna 72,1 euro

Ik heb nu al een 7 maanden Scarlet trio en 2x gsm met hi-five abonnement 18€ per gsm nummer en betaal hier iets meer dan 90€ p/maand voor.( dit is incluis 5€ kinderzender en 2 of 3 € voor replay )
Eigenlijk verrassend tevreden na een kleine 9 jaar fibernet200 te hebben gehad van Telenet.
Nu heb ik een tragere internetverbinding maar nu niet zo traag dat het storend is maar ik denk wel als de kinderen iets ouder zijn ''nu nog 3 en 6 '' en over x aantal jaar een eigen tv/smart Phone hebben en met deze verbinding ook WI-Fi gaan gebruiken wel eens traag kan worden
Nu is het wel dat de technologie in snel tempo evolueert dus voorlopig redelijk goedkoop gesteld
Eigenlijk verrassend tevreden na een kleine 9 jaar fibernet200 te hebben gehad van Telenet.
Nu heb ik een tragere internetverbinding maar nu niet zo traag dat het storend is maar ik denk wel als de kinderen iets ouder zijn ''nu nog 3 en 6 '' en over x aantal jaar een eigen tv/smart Phone hebben en met deze verbinding ook WI-Fi gaan gebruiken wel eens traag kan worden
Nu is het wel dat de technologie in snel tempo evolueert dus voorlopig redelijk goedkoop gesteld
Reken eens je streams uit in verhouding tot de capaciteit van je internetverbinding. Je zal verbaasd zijn over hoeveel reserve je nog hebt. Zelfs met oudere kinderen.
Het ligt wel in de lijn van de verwachtingen dat 50 of 100 Mbps over x jaren de standaard zal zijn (reële snelheid, niet wat beloofd wordt). En meer ook natuurlijk.
Als ik tegenwoordig bij Proximus kijk naar hun Minimus en het Orange aanbod overweeg omdat dat de prijsbreker in de markt had moeten zijn, kan ik toch alleen maar denken dat Vlaanderen nog een markt is waar mensen niet veel rekenwerk doen.
Met een echt minimumaanbod dat nog steeds veel reserve geeft, ben je veel goedkoper af. Maar je moet je pakket dan wel zelf samenstellen.
Voor mij is dit de ideale 'minimalistisch-mus' waarmee ik ruim toekom :
- Basic internet Proximus 27,50 per maand
- Geen vaste lijn, enkel Skype onbeperkt naar vaste lijnen : rond 3,7 euro per maand
- Tv van TV Vlaanderen (installatie decoder en schotel niet inbegrepen) : 15 euro per maand
- Red van Scarlet voor mobiel : 8 euro per maand
> > > Maandelijks 54,2 euro. En dat is me al duur genoeg. Maar wel ongeveer 20 euro per maand goedkoper dan de Minimus oplossing van Proximus.
Het ligt wel in de lijn van de verwachtingen dat 50 of 100 Mbps over x jaren de standaard zal zijn (reële snelheid, niet wat beloofd wordt). En meer ook natuurlijk.
Als ik tegenwoordig bij Proximus kijk naar hun Minimus en het Orange aanbod overweeg omdat dat de prijsbreker in de markt had moeten zijn, kan ik toch alleen maar denken dat Vlaanderen nog een markt is waar mensen niet veel rekenwerk doen.
Met een echt minimumaanbod dat nog steeds veel reserve geeft, ben je veel goedkoper af. Maar je moet je pakket dan wel zelf samenstellen.
- Geen vaste lijn, enkel Skype onbeperkt naar vaste lijnen : rond 3,7 euro per maand
- Tv van TV Vlaanderen (installatie decoder en schotel niet inbegrepen) : 15 euro per maand
> > > Maandelijks 54,2 euro. En dat is me al duur genoeg. Maar wel ongeveer 20 euro per maand goedkoper dan de Minimus oplossing van Proximus.
Oei 4 facturen hoe kunt ge dat allemaal opvolgenhaelewyn schreef: ↑29 november 2017, 03:56 Reken eens je streams uit in verhouding tot de capaciteit van je internetverbinding. Je zal verbaasd zijn over hoeveel reserve je nog hebt. Zelfs met oudere kinderen.

Estate Guru believer.