Waar gratis kredietkaarten?
Re: Waar gratis kredietkaarten?
Al jaren een van Beobank (voorheen citibank). Vroeger 3% cashback bij online aankopen, nu slechts 1%. Abbokost is 0 €.
https://www.beobank.be/nl/particulier/b ... arten/visa
https://www.beobank.be/nl/particulier/b ... arten/visa
-
- Hero Member
- Contacteer:
Satsurfer, ja maar abbokost is nu al wel jaren 5 euro. Haal je er wel zo uit met aankopen.
Indien je maandlimiet de 1250 niet overschrijdt is deze gratis, ik kan me moeilijk voorstellen dat dit niet overal zo is bij Argenta .
Ik dacht dat de limiet bij Argenta 2500 was (en 1250 bij Keytrade).
Bij Argenta is de limiet voor een nieuwe standaard kredietkaart €1250. Vroeger was dat inderdaad €2500, want ik had er zo eentje. Voor een Golden kredietkaart, eveneens bij Argenta, bedraagt de limiet €5000.
Waar gratis kredietkaarten?
Eigenlijk toch belachelijk die lage limieten... Met 1250 kan je zelfs geen vluchttickets meer boeken voor je gezin als je wat verder gaat...
bij Beobank hebben ze niet liever dat je het verhoogt.....Ik heb het ooit terug laten verlagen naar 2500 €.
Gratis bestaat niet.
Betalen en hogere limieten mogelijk.
Estate Guru believer.
Gratis? Banken krijgen een percentage op iedere kredietkaarttransactie. Stop toch met dat misplaatst medelijden...
Banken zijn de boeman ?
De telecom + tv aanbieders daar wil men klakkeloos voor betalen ?
Estate Guru believer.
Wat heeft dat er mee te maken?
Banken zijn geen boemannen, maar ze zijn evenmin kleine zelfstandigen die het moeilijk hebben. Ze zijn wel gewoon dienstenverleners waarbij je moet kunnen shoppen voor de producten die het best bij je passen.
Als bank A mij niet product P met kenmerken X, Y, Z tegen de juiste prijs kan leveren, dan ga ik gewoon bij bank B aankloppen. Simpel toch?
Banken zijn geen boemannen, maar ze zijn evenmin kleine zelfstandigen die het moeilijk hebben. Ze zijn wel gewoon dienstenverleners waarbij je moet kunnen shoppen voor de producten die het best bij je passen.
Als bank A mij niet product P met kenmerken X, Y, Z tegen de juiste prijs kan leveren, dan ga ik gewoon bij bank B aankloppen. Simpel toch?
Als je “kredietwaardig” bent, verhoogt elke bank je limiet zonder iets van probleem. Daarnaast werkt bv Revolut met een prepaid systeem: gooi je er 5000 euro naartoe, kan je 5000 uitgeven. Als je echt zonder limiet wil, is er altijd nog AmEx
inderdaad, bij argenta hebben ze meteen permanent naar 2500 euro verhoogd, bij keytrade meteen tijdelijk verhoogd voor 3 maanden naar 2500, daarna zal ik wel een permanente verhoging kunnen aanvragen (pas klant)
Vele jaren tussen de 50 en 70000€ staan bij argenta.
Dan alles weggedaan, paar weken later kredietkaart aangevraagd.
Brief gekregen dat ik geen kredietkaart kreeg
haha wat een bank
Dan alles weggedaan, paar weken later kredietkaart aangevraagd.
Brief gekregen dat ik geen kredietkaart kreeg
haha wat een bank