Stoppen Tak 21-spaarverzekeringen
Hallo,
22 september komt dichterbij en wat gaat er nu gebeuren met mijn Tak 21-spaarverzekering (een Credimo Credosecure). Volgens jullie eerste communicatie een goede mand geleden ging ik hier nog persoonlijk op de hoogte van gesteld worden van waar ik o.a. nadien terecht kond. Maar ik heb nog niets ontvangen over het waar of hoe?
22 september komt dichterbij en wat gaat er nu gebeuren met mijn Tak 21-spaarverzekering (een Credimo Credosecure). Volgens jullie eerste communicatie een goede mand geleden ging ik hier nog persoonlijk op de hoogte van gesteld worden van waar ik o.a. nadien terecht kond. Maar ik heb nog niets ontvangen over het waar of hoe?
Hallo!?
Zijn er al die iets gehoord hebben wat er met hun TAK21 zal gebeuren?
Zijn er al die iets gehoord hebben wat er met hun TAK21 zal gebeuren?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Stoppen Tak 21-spaarverzekeringen
Credimo Credisecure is bij mij ook nog niet overgedragen. Andere spaarverzekeringen wel. Maak je geen zorgen, je wordt niet vergeten. Ik heb een fonds dat al drie maanden op transfert wacht.
-
- Full Member
- Contacteer:
Heb ik iets gemist?fid509 schreef: ↑6 september 2017, 16:45 Hallo,
Wat bedoel je met stoppen?
Als je al je e-mails gelezen hebt van Rabobank de laatste maanden, heb je niets gemist...! Ze hebben op tijd en duidelijk gecommuniceerd dat ze gaan stoppen met alle beleggingen, ook de Tak 21! Dat wil niet zeggen dat je TAK21 is stopgezet bij de uitgever, wel dat Rabobank de distributie niet meer doet en uw portefeuille zal overgedragen worden, waarschijnlijk rechtstreeks bij de uitgever zelf, of naar keuze een dochterbedrijf. Raadpleeg de website van Rabobank. Het staat er allemaal in! Je hoeft niets te doen. Het wordt allemaal geregeld door Rabobank en ze houden je op de hoogte.