boek
boek
beste Rabobank
Waarom krijgt de ene klant een boek als nieuwjaargeschenk en de andere niet ?
Waarom krijgt de ene klant een boek als nieuwjaargeschenk en de andere niet ?
Re: boek
Als je wil mag je mijn exemplaar hebben.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
trekt het dan op niks ?
Ik heb ook niets ontvangen, maar ik zit daar nu niet precies op te wachten.
Mogelijk heeft Bpost vertraging met die drukke dagen en is het nog onderweg, of is er iets misgelopen bij de post...?
Of is het niet voor elke klant bedoeld?
Ikzelf ben al bij Rabobank.be sinds begin 2003 (dus bijna 15 jaar!). Hoewel niet met "het grote geld", want dat heb ik nooit gehad. Maar wél als trouwe klant, met ook nú nog altijd een Plus Account en een Gift Account. (Idem voor mijn man met aparte Plus- en Gift-Account.)
Mogelijk heeft Bpost vertraging met die drukke dagen en is het nog onderweg, of is er iets misgelopen bij de post...?
Of is het niet voor elke klant bedoeld?
Ikzelf ben al bij Rabobank.be sinds begin 2003 (dus bijna 15 jaar!). Hoewel niet met "het grote geld", want dat heb ik nooit gehad. Maar wél als trouwe klant, met ook nú nog altijd een Plus Account en een Gift Account. (Idem voor mijn man met aparte Plus- en Gift-Account.)
Ook hier niets ontvangen ... heb er ook jog wat spaarrekeningen die wel iets bevatten. De fondsenportefeuille hebben zij buiten gegooid, alsook mijn pensioensparen. Ook mijn tak21 staat weldra op de stoep. Ik begrijp,dat ik een te goede klant was. Doordat zij alles afstoten zal ik wellicht geen goede klant meer zijn, en bijgevolg ook geen boek krijgen.
Geen drama want ook mijn spaargeld gaan ze afstoten op mijn verzoek
Geen drama want ook mijn spaargeld gaan ze afstoten op mijn verzoek
De vorige jaren hebben ze geen nieuwjaarscadeau gegeven. Het lijkt alsof ze zich schuldig voelen voor het stopzetten van de beleggingen en een geste willen doen om het goed te maken.
Misschien te weinig geld om het aan iedere klant te bezorgen ?
Mogelijk hebben enkel klanten het gekregen waarvan ze de mogelijkheid inschatten dat die hun spaargeld nog groeit, en niet van degene waar het spaargeld daalt of constant blijft.
Een groen boek zou een illuster, ondertussen overleden waals minister van penisioenen hebben gezegd
https://www.youtube.com/watch?v=VEJ1ySJdN6A
lig er ook niet van wakker van de boek
lig er ook niet van wakker dat ik af en toe eens een bank haar c4 geef
Mogelijk hebben enkel klanten het gekregen waarvan ze de mogelijkheid inschatten dat die hun spaargeld nog groeit, en niet van degene waar het spaargeld daalt of constant blijft.
Een groen boek zou een illuster, ondertussen overleden waals minister van penisioenen hebben gezegd
https://www.youtube.com/watch?v=VEJ1ySJdN6A
lig er ook niet van wakker van de boek
lig er ook niet van wakker dat ik af en toe eens een bank haar c4 geef
Opvallend hoe sommige mensen zich achtergesteld voelen als ze geen cadeau van hun bank krijgen maar anderzijds zonder de minste spijt van bank veranderen. De bank moet vriendelijk en loyaal zijn tegenover hen maar zelf voelen ze geen loyaliteit tegenover de bank.
Ik voel mij niet achtergesteld ... ik overleef perfect zonder boek.
En ik,was nog steeds loyaal aan de bank, maar die bank heeft beslist om drie vierde van mijn producten af te stoten.
Bedenking die ik mij dan maak is waarom ik nog spaargeld zou laten staan. Het verschil met keytrade is vrij klein, wat maakt dat ik er een bank minder kan op nahouden. Het is gewoon zoveel handiger om mijn spaargeld bij dezelfde bank te hebben als mijn beleggingsportefeuille.
Noem het een commerciële geste van hun kant om de klanten opnieuw blij te maken.
En ik,was nog steeds loyaal aan de bank, maar die bank heeft beslist om drie vierde van mijn producten af te stoten.
Bedenking die ik mij dan maak is waarom ik nog spaargeld zou laten staan. Het verschil met keytrade is vrij klein, wat maakt dat ik er een bank minder kan op nahouden. Het is gewoon zoveel handiger om mijn spaargeld bij dezelfde bank te hebben als mijn beleggingsportefeuille.
Noem het een commerciële geste van hun kant om de klanten opnieuw blij te maken.
Voor diegene die zicht achtergesteld voelen omdat ze geen boek hebben gekregen. Ze staan sinds een paar dagen aan lage prijzen te koop op 2dehands.be . Allemaal nieuwe boeken. Een gekregen paard mag je niet in de bek kijken?
dat zegt iets over de kwalitieit van het boek
Woorden, spaties en leestekens. Weinig cijfers. Geen plaatjes.
Toch ook best veel cijfers: bovenaan elke bladzijde.
De even bladzijdes: in het begin 2 per bladzijde. Later, ik schat vanaf ongeveer bladzijde 100, zelfs 3 per bladzijde.
De oneven bladzijdes zijn bevoordeeld: in het begin 3 per bladzijde. Later, ik schat ook hier vanaf ongeveer bladzijde 100, zelfs 4 per bladzijde.
De even bladzijdes: in het begin 2 per bladzijde. Later, ik schat vanaf ongeveer bladzijde 100, zelfs 3 per bladzijde.
De oneven bladzijdes zijn bevoordeeld: in het begin 3 per bladzijde. Later, ik schat ook hier vanaf ongeveer bladzijde 100, zelfs 4 per bladzijde.