boek
Re: boek
Ze zouden (in deze tijden) beter eerst een groepsmail naar hun klanten kunnen sturen of ze dat boek echt willen ontvangen. Wat een verspilling. Ik heb dat papieren boek (2017?) op 23/12 ontvangen en heb bij Rabobank alleen maar (al ettelijke jaren) een slapende rekening met 0 euro. Recht van de brievenbus naar de doos met papierafval.
Waarschijnlijk hebben ze nog ergens een overstock gevonden van dat boek?
Waarschijnlijk hebben ze nog ergens een overstock gevonden van dat boek?
bv 100 000 klanten x 15 euro per boek =1,5 miljoen euro, ze zouden het beter aan de warmste week schenken.
Tenslotte was is 1,5 miljoen maar, het loon van enkele maanden van een CEO
Tenslotte was is 1,5 miljoen maar, het loon van enkele maanden van een CEO
man man man...
De ene klaagt dat hij het boek niet gekregen heeft, de andere klaagt dat hij het wel heeft gekregen maar geen interesse heeft dus dat het verspilling is, een ander klaagt dat er per gezin 2 worden gestuurd, nog een ander voelt zich achteruitgestoken omdat hij het later kreeg dan de anderen, ... Geen wonder dat een mens steeds minder krijgt. Wat een gezaag altijd over alles
Bedankt rabobank voor dit onverwachts geschenk! Ik was aangenaam verrast!
De ene klaagt dat hij het boek niet gekregen heeft, de andere klaagt dat hij het wel heeft gekregen maar geen interesse heeft dus dat het verspilling is, een ander klaagt dat er per gezin 2 worden gestuurd, nog een ander voelt zich achteruitgestoken omdat hij het later kreeg dan de anderen, ... Geen wonder dat een mens steeds minder krijgt. Wat een gezaag altijd over alles
Bedankt rabobank voor dit onverwachts geschenk! Ik was aangenaam verrast!
Ik denk er juist hetzelfde over, Nightwolf. Het is nooit goed. Je bent nog een paar kritische opmerkingen vergeten: ze zouden beter wat meer interest geven, ze hadden het beter aan de Warmste Week gegeven en blablabla.
Voor niet Raboklanten: het boek kan vooralsnog gratis afgehaald worden (eenmalige aanbieding).
En idd. In dit geval vind ik dat niet goed. Als banken steen en been klagen omdat het in hun sector zo slecht gaat en ze gesteund moeten worden door de overheid (dus de belastingbetaler) en ze in ruil bijna niets terug kunnen geven maar toch om de haverklap promotionele geautomatiseerde e-mails kunnen versturen zal RB mij met dit overbodig gedoe niet kunnen overtuigen terug te keren naar hun rekeningen. Integendeel. Het maakt de sector nog ongeloofwaardiger dan hij al was.
(Het is louter wat ik er over denk, mag verder genegeerd worden, ook door RB).
En idd. In dit geval vind ik dat niet goed. Als banken steen en been klagen omdat het in hun sector zo slecht gaat en ze gesteund moeten worden door de overheid (dus de belastingbetaler) en ze in ruil bijna niets terug kunnen geven maar toch om de haverklap promotionele geautomatiseerde e-mails kunnen versturen zal RB mij met dit overbodig gedoe niet kunnen overtuigen terug te keren naar hun rekeningen. Integendeel. Het maakt de sector nog ongeloofwaardiger dan hij al was.
(Het is louter wat ik er over denk, mag verder genegeerd worden, ook door RB).
Na alle kritiek in dit draadje heeft Rabobank besloten om in 2018 geen boek meer te geven maar een loting te organiseren. Vijf winnaars krijgen een gratis ballonvaart. De andere klanten krijgen een kleinere ballon.
Laatst gewijzigd door Yaris op 3 januari 2018, 15:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Bekijk het anders.
Het kleinste reclamespotje op VTM is 10.000 EUR, grote advertentie in dagblad is hetzelfde.
Het boek zal bij velen blijven liggen en gespreksonderwerp zijn.
Ik heb liever dat ze 1 miljoen uitgeven aan een boek, dan 10 miljoen aan ander marketingbudget (of premies voor topmanagers).
Het kleinste reclamespotje op VTM is 10.000 EUR, grote advertentie in dagblad is hetzelfde.
Het boek zal bij velen blijven liggen en gespreksonderwerp zijn.
Ik heb liever dat ze 1 miljoen uitgeven aan een boek, dan 10 miljoen aan ander marketingbudget (of premies voor topmanagers).
15 euro per boek? Als je 100.000 exemplaren van een boek bestelt dan krijg je echt wel een mooiere inkoopprijs hoor
Mag ik hopen dat dit niet op mij bedoeld is?
Ik heb hier laten weten dat wij 2 boeken tegelijkertijd ontvangen hebben, maar ik heb daar niet over geklaagd.
Mijn man is er pas jaren nà mij klant geworden en we staan er wellicht niet als gezin bekend.
Ik ben in ieder geval van plan om het te lezen, en voor het 2de exemplaar vind ik wel iemand die ik er een plezier mee kan doen.
Bedankt Rabobank !
Die krijgen er binnenkort een of hoeven maar een mailtje te sturen.
en degenen die geen europese taal kennen ?
kluchtzanger " boef" krijgt geen boek die wordt van alles uitgesloten
kluchtzanger " boef" krijgt geen boek die wordt van alles uitgesloten
Waar is de tijd dat rabobank.be het vtm-journaal in prime-time probeerde te halen door vanaf de eerste eurocent reeds roerende voorheffing in te houden. Allemaal gratis reclame voor rabobank, want negatieve reclame is ook reclame zegt men wel eens.
Dan reageerde de woordvoerder van rabobank op 01-01 tijdens het nieuwsjaarsetentje zelfs op spaargids
Ze zouden ook naar de Nederlandstaligen een franstalig boek kunnen sturen hebben en omgekeerd.
Want rabobank zal ook wel klanten in wallonie hebben, zouden die ook een nederlandstalig boek ontvangen hebbben ?
Dan reageerde de woordvoerder van rabobank op 01-01 tijdens het nieuwsjaarsetentje zelfs op spaargids
Ze zouden ook naar de Nederlandstaligen een franstalig boek kunnen sturen hebben en omgekeerd.
Want rabobank zal ook wel klanten in wallonie hebben, zouden die ook een nederlandstalig boek ontvangen hebbben ?