Duurtijd behandelen gestelde vraag
Duurtijd behandelen gestelde vraag
Kan u zeggen hoelang het duurt om een vraag te beantwoorden gesteld in de beveiligde omgeving?
Zeker meer dan 3 dagen
Zeker meer dan 3 dagen
Re: Duurtijd behandelen gestelde vraag
MeDirect doet momenteel weer een actie. Jij bent niet de enige die berichten stuurt in de beveiligde omgeving.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik heb over enkele weken 10 dagen moeten wachten, en op een ractie die ik daar op deed zit ik alweer een dag of 5 te wachten. Geduld oefenen is de boodschap tegenwoordig.
Beste, onze excuses hiervoor. Het is enorm druk bij onze klantendienst en ze hebben enige achterstand met het beantwoorden van alle mails. Er worden momenteel extra medewerkers ingezet en langer gewerkt om deze achterstand weg te werken. Januari is sowieso al een drukke periode, maar nu nog drukker door het succes van de nieuwe ME12 Spaarrekening en de vele vragen rond onze nieuwe beleggingscampagne.
Vorige week donderdag telefonisch :
vraag gesteld i.v.m met aangepast bedrag aankoop van een fonds.
Vrijdag telefoontje dat het nog een paar dagen kon duren eer uitgezocht wat oorzaak was.
Nu heden avond telefoontje dat het aankoop bedrag was terug gezet naar vorige.
Dus 1 2 3 effe geduld kan nooit kwaad.
Maar hier toch een pluimpje me dunkt voor klantendienst.
vraag gesteld i.v.m met aangepast bedrag aankoop van een fonds.
Vrijdag telefoontje dat het nog een paar dagen kon duren eer uitgezocht wat oorzaak was.
Nu heden avond telefoontje dat het aankoop bedrag was terug gezet naar vorige.
Dus 1 2 3 effe geduld kan nooit kwaad.
Maar hier toch een pluimpje me dunkt voor klantendienst.
Estate Guru believer.
Dat mijn transfer 4 weken duurt zal me worst wezen, zolang het maar correct is. Ik wacht ook al ff.