5 eurocent actie keytradebank
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: 5 eurocent actie keytradebank
In verband met laattijdige betalingen: ik heb juist de omgekeerde ervaring. Mijn geld komt bijv van spaarrekening bij medirect en staat er vaak nog zelfde dag op bij keytr.
op de gratis Visa Classic zijn enkel uw online aankopen verzekerd.VincentGT schreef: ↑14 januari 2018, 22:43 Ik zag dit ook eens, maar ik las tevens (op de startpaginga van deze website notabene) dat de Keytrade Visa geen gratis verzekeringen heeft, in tegenstelling tot bijv. de ING Mastercard van 18,- EUR ? Voor dat verschil heb ik dan liever de zekerheid van de verzekering, zeker voor online aankopen.. Of zie ik iets over het hoofd?
op de betalende VISA Gold (€50/jaar) heb je:
Uw online aankopen verzekerd
Reisannulatie en –onderbrekinsgverzekering
Verlengde garantieverzekering (Verlenging voor 2 jaar)
Reisbijstandsverzekering
hier ook nog niet ontvangen maar de teller van de 5 eurocent betalingen op mijn banking dashboard is nu wel reset en geeft de transacties van dit jaar weer, er zit dus beweging in de zaak
het gras is altijd groener aan de overkant
en in een andere draad over inlogproblemen bij Keytradebank reageert Keytrade zelff, er is vertraging door technische problemen.
inlogproblemen-keytrade-bank-t13270-195.html#p333123
inlogproblemen-keytrade-bank-t13270-195.html#p333123
het gras is altijd groener aan de overkant
- centiempje
- Hero Member
- Contacteer:
Me net aangemeld, toevallig ook bij Mobile Vikings, al gebruik ik mijn gsm amper. Kan je dan die kortingen blijven opsparen, dus bv 2 maanden en dan een prepaid kaart van 10 euro kopen, of is dat enkel geldig bij een abonnement?voodoo schreef: ↑14 januari 2018, 10:47 Volledig Off Topic, omdat het kan op een zondagvoormiddag.
Ik krijg via Hellobank per maand, bij minstens 10 verrichtingen, 5 euro kortingen bij Mobile Vikings, mijn gsm-operator.
Ik spaar zo dus 60 euro uit per jaar op mijn gsmfactuur.
Wetende dat ik bij opening rekening Hellobank 50 euro ontvangen heb als welkomgeschenk... Ik gebruik deze rekening puur voor dagdagelijkse betalingen. Is mijn nieuwe zichtrekening geworden eigenlijk. Komt 400 euro per maand op om mijn uitgaven te kunnen betalen.
Voor mij beter dan die 5 eurocent bij Keytrade.
Kan je ook met 2 uit het zelfde gezin een rekening aanvragen en dus 2x €50 opstrijken?

Neen mevrouw, ik heb de lotto niet gewonnen, op je centiempjes letten, dat maakt wel degelijk verschil!
Je krijgt een soort elektronische portefeuille. Als je herlaad kan je kiezen of je, gedeeltelijk of volledig indien mogelijk, wil betalen met je gespaarde punten.
IVM hello bank. Geen idee. Geen inwonende wederhelft hier
Voorwaarden eens lezen best op hun site. Meestal dekken ze hun wel in vrees ik.
IVM hello bank. Geen idee. Geen inwonende wederhelft hier

hello
ik heb nog geen 5c gekregen voor de verrichtingen van december.Keytrade toont weinig respect voor klant.Keytrade houdt zich niet aan hun belofte en informeren zelfs niet hun klanten.
ik heb nog geen 5c gekregen voor de verrichtingen van december.Keytrade toont weinig respect voor klant.Keytrade houdt zich niet aan hun belofte en informeren zelfs niet hun klanten.
- centiempje
- Hero Member
- Contacteer:
Ok, bedankt om te antwoorden! Ik vraag me af of ze gemakkelijk die 50 euro terugverdienen...voodoo schreef: ↑26 januari 2018, 18:39 Je krijgt een soort elektronische portefeuille. Als je herlaad kan je kiezen of je, gedeeltelijk of volledig indien mogelijk, wil betalen met je gespaarde punten.
IVM hello bank. Geen idee. Geen inwonende wederhelft hier![]()
Neen mevrouw, ik heb de lotto niet gewonnen, op je centiempjes letten, dat maakt wel degelijk verschil!
Ik stel mij daar serieuze vragen bij.centiempje schreef: ↑26 januari 2018, 19:56
Ok, bedankt om te antwoorden! Ik vraag me af of ze gemakkelijk die 50 euro terugverdienen...
Ik krijg elke maand een kado van 5 euro. Of dat nu van Hellobank is of van Mobile Viking weet ik niet, maar ik vermoed van de bank uit. Bij opening rekening 50 euro gekregen.
Ze bestoken mij niet met reclame voor leningen of beleggingen. Ik stort 400 euro op mijn hellobankrekening en probeer daar mee rond te komen.
Aan mij verdienen ze begot weinig veronderstel ik.
De 5 eurocent bonus voor december is door Keytrade gestort met valutadatum 2/1/18 

-
- Hero Member
- Contacteer:
2017 = 480 bankverrichtingen vorig jaar
goed voor 24€
goed voor 24€

Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
- centiempje
- Hero Member
- Contacteer:
Sorry dat ik hier nogmaals op terugkom, een domiciliëring is dat ook een gerekend als verrichting? Of enkel als je zelf de alles online ingeeft?voodoo schreef: ↑26 januari 2018, 21:05Ik stel mij daar serieuze vragen bij.centiempje schreef: ↑26 januari 2018, 19:56
Ok, bedankt om te antwoorden! Ik vraag me af of ze gemakkelijk die 50 euro terugverdienen...
Ik krijg elke maand een kado van 5 euro. Of dat nu van Hellobank is of van Mobile Viking weet ik niet, maar ik vermoed van de bank uit. Bij opening rekening 50 euro gekregen.
Ze bestoken mij niet met reclame voor leningen of beleggingen. Ik stort 400 euro op mijn hellobankrekening en probeer daar mee rond te komen.
Aan mij verdienen ze begot weinig veronderstel ik.

Ik spreek over hellobank en mobile vikings, voor de duidelijkheid.centiempje schreef: ↑19 februari 2018, 15:02
Sorry dat ik hier nogmaals op terugkom, een domiciliëring is dat ook een gerekend als verrichting? Of enkel als je zelf de alles online ingeeft?![]()
Ik dacht dat het om betalingen met de kaart moest gaan.
10 betalingen in de winkel geeft 5 euro aan mobile viking geld.
Op de website hebben ze het over Bankkaarttransacties...
volgens het document 'Voorwaarden 5 eurocent' tellen domicilieringen mee:
Het aanbod is geldig voor elke nationale verrichting die uitgevoerd wordt op de Keytrade Bank zichtrekening
(betalingen via debetkaart, overschrijvingen, afhalingen met debetkaart, domiciliëringen, ...), behalve permanente
opdrachten, internationale overschrijvingen en verrichtingen via de kredietkaart.
Het aanbod is geldig voor elke nationale verrichting die uitgevoerd wordt op de Keytrade Bank zichtrekening
(betalingen via debetkaart, overschrijvingen, afhalingen met debetkaart, domiciliëringen, ...), behalve permanente
opdrachten, internationale overschrijvingen en verrichtingen via de kredietkaart.