Peiling: Wie dient er de Arco-aandeelhouders te vergoeden voor hun verlies?
TIP
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Peiling: Wie dient er de Arco-aandeelhouders te vergoeden voor hun verlies?
Eventjes peilen naar de stemming onder de Spaargidsers
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 28 januari 2018, 12:54, 1 keer totaal gewijzigd.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Re: Wie dient er de Arco-aandeelhouders te vergoeden voor hun verlies?
Wat is het verhaal eigenlijk in korte lijn?
Port: 48% IWDA /8% CEMU /16% ZPRS/ 8% EMIM / 20% cash
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Het verhaal is nog maar 10 jaar bezig
De advocaten gaan de verjaring inroepen, dus onnodig dat men je dat hier gaat uitleggen
desnoods zoek je het zelf effen op
De advocaten gaan de verjaring inroepen, dus onnodig dat men je dat hier gaat uitleggen
desnoods zoek je het zelf effen op
Ochja waarom ook niet... zo'n goeie oude verjaring.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Peiling: Wie dient er de Arco-aandeelhouders te vergoeden voor hun verlies?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Moraal van het verhaal. Ga geld lenen bij particulieren (die de dupé zijn), schep uw instantie rijk met postjes die veel verdienen. Als zaak failliet gaat heb je jarenlang een dik vet loon gehad samen met je dikke broeders en zusters. Fat cat paradise.CarpeNoctem schreef: ↑28 januari 2018, 13:07ARCO, een levende schande.
Niet zo kort maar ideaal leesvoer voor een luie zondagnamiddag
Dit gebeurt toch keer op keer... en als het geld op is zal rome gewoon een nieuw stukje moeten veroveren totdat het zandkasteel niet meer te ondersteunen valt. Je kan zandpilaren generatie na generatie dikker maken en meer steun geven maar een zandpilaar stutten is niet zo eenvoudig als een werkelijk stevige pilaar. Die pilaren vergen uiteraard meer tijd om op te bouwen.
Dus zo'n dingen zijn lucratief maar tijdelijk. Geef mij maar een eeuwig fortuin dan een tijdelijk. Is ook uitdagender.
Merci voor de link was interessant maar ik vrees dat ik zulke verhalen al zo vaak gelezen heb.
Soit... hopelijk snappen jullie mijn 'beeld'spraak.
Ik snap de nieuwe regeling niet, deels Belfius verkopen om Arco te vergoeden. Moet dit geld niet terug naar de staatskas? Want is toch winst gemaakt op het geld van de belasting betaler?
Ach, Arco, dat zijn peanuts. Ik voel niet de minste aandrang om me daar nog langer dan een minuut mee bezig te houden. Maar Dexia, da's andere koek. Er hangt de belastingbetaler nog altijd een zwaard van om en bij de 27 miljard boven het hoofd. Laten we daar eens wat aandacht aan schenken, in plaats van aan die Arco-borrelnootjes.
Over Dexia hoor ik nochtans niemand roepen.
+10johann schreef: ↑28 januari 2018, 15:22 Ach, Arco, dat zijn peanuts. Ik voel niet de minste aandrang om me daar nog langer dan een minuut mee bezig te houden. Maar Dexia, da's andere koek. Er hangt de belastingbetaler nog altijd een zwaard van om en bij de 27 miljard boven het hoofd. Laten we daar eens wat aandacht aan schenken, in plaats van aan die Arco-borrelnootjes.
in het kwadraat
Af en toe verschijnt er wel eens een berichtje in de krant, zoals hier: http://www.standaard.be/cnt/dmf20171208_03233534
Kern van het verhaal:
1. Dexia staat voor 27 miljard 'onder water'. Iedere week verliest Dexia nog 5 miljoen extra.
2. Het behoud van een banklicentie begint stilaan onbetaalbaar te worden voor Dexia. Vroeg of laat zou die banklicentie moeten worden opgegeven. Op dat moment stijgt de Belgische schuldgraad met 15% omdat Dexia dan op de overheidsbalans komt.
Een tip i.v.m. de stemming op de poll
er zijn 800 000 slachtoffers
er zijn in belgie méér dan 10 000 000 inwoners
er zijn 800 000 slachtoffers
er zijn in belgie méér dan 10 000 000 inwoners
@Johann, kan jammer genoeg het artikel niet lezen, alleen de hoofding.
met had ook in die poll nog kunnen vragen=
gaan de schuldigen effectief ( alles ) betalen ?
gaan ze zich niet onvermogend verklaren ?
gaan de schuldigen effectief ( alles ) betalen ?
gaan ze zich niet onvermogend verklaren ?
Blijkbaar zijn ze hun spaarpotje al aan het aanleggen om de getrouwen te vergoeden?
Mijn werkelijke netto "taxshift" bedraagt afgerond 10% van de doorsnee hoeraberichten die de uitvinder(s) in de pers verspreiden.
Kunnen ze ook nog een poll over opstarten: "Kreeg U in werkelijkheid (veel) meer of (veel) minder belastingvermindering dan beloofd? Om de fiscale voordelen op bv. Een hybride af te schaffen konden ze ook niet vlug genoeg zijn. Uiteraard volledig in lijn van het regeringsbeleid:
1. U weet als belastingplichtige niet welke koers U moet varen want het beleid is gelijkwaardig als een windvaan. Uw huidig "voordeel" kan binnen de kortste keren uw nadeel worden.
2. Aanpassingen in de cijfers kunnen steeds gebeuren naar gelang het belang van de lobbyist zodat bepaalde groepen wel onderhevig zijn aan een wijziging en anderen weer niet.
(zucht).
Mijn werkelijke netto "taxshift" bedraagt afgerond 10% van de doorsnee hoeraberichten die de uitvinder(s) in de pers verspreiden.
Kunnen ze ook nog een poll over opstarten: "Kreeg U in werkelijkheid (veel) meer of (veel) minder belastingvermindering dan beloofd? Om de fiscale voordelen op bv. Een hybride af te schaffen konden ze ook niet vlug genoeg zijn. Uiteraard volledig in lijn van het regeringsbeleid:
1. U weet als belastingplichtige niet welke koers U moet varen want het beleid is gelijkwaardig als een windvaan. Uw huidig "voordeel" kan binnen de kortste keren uw nadeel worden.
2. Aanpassingen in de cijfers kunnen steeds gebeuren naar gelang het belang van de lobbyist zodat bepaalde groepen wel onderhevig zijn aan een wijziging en anderen weer niet.
(zucht).