Poll: GSM - prepaid of abonnement
Re: Poll: GSM - prepaid of abonnement
Hier ook Scarlet Red. Gisteren toevallig de teller gereset: nog 110MB over, 66 minuten bellen en 960 SMS'jes. Waarom zou ik €2 per maand meer uitgeven?satsurfer schreef: ↑6 augustus 2017, 14:02ja, rijden met de handrem op noem ik dat
https://www.scarlet.be/nl/postpaid/red-hot-chili/
2 € meer geven en 1 GB extra en 350' extra
http://www.lycamobile.be/nl/bundle?id=NT
500 Nationale Minuten
500 Nationale sms'jes
1.5 GB Nationale Data
ja, als gij genoeg hebt daarmee, nee natuurlijk!
Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
Een dikke maand geleden ben ik overgestapt naar Dommel.
Tot hiertoe ben ik zeer tevreden, en nog meer over de factuur .
Maar gisteren wees er me iemand op dat ik mijn voicemail nog moet instellen. Nu krijg je te horen "je correspondent is momenteel niet beschikbaar, spreek...".
Weet er iemand hoe ik dat kan doen ?
Tot hiertoe ben ik zeer tevreden, en nog meer over de factuur .
Maar gisteren wees er me iemand op dat ik mijn voicemail nog moet instellen. Nu krijg je te horen "je correspondent is momenteel niet beschikbaar, spreek...".
Weet er iemand hoe ik dat kan doen ?
Ik veronderstel bellen naar 1964.
Je kan je voicemail ook laten uitschakelen. Gewoon een berichtje sturen via de crm en vragen of ze dit kunnen uitschakelen.
Je kan je voicemail ook laten uitschakelen. Gewoon een berichtje sturen via de crm en vragen of ze dit kunnen uitschakelen.
Zo simpel was het blijkbaar . Daar had ik zelf niet aan gedacht.
Blij dat dat nu ook in orde is.
Blij dat dat nu ook in orde is.
Hanteert iemand de kortingsactie van Mobile Vikings bij Hello Bank? 0,5 vikingpunt per transactie (max. 5 vikingpunten/10 transacties). Ik ben hier sinds vorige maand op ingeschreven, doch zie niet meteen waar ik de stand kan volgen?
Stand kan je nergens volgen. In het begin van de volgende maand krijg je gewoon de verworven Vikingpunten.
Scarlet heeft ook wat gesleuteld aan zijn abonnementen.
Er is nu onbeperkt bellen en sms + 4 GB data voor 28 euro.
Er is nu onbeperkt bellen en sms + 4 GB data voor 28 euro.
tot voor kort had je Orange Panter Limited edition. 26,40 eur voor 5(10 gb bij love) en unlimited bellen/sms. en niet gecapped op 25 Mbps.
Dus zo'n deal is dit niet.
Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
Dus zo'n deal is dit niet.
Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
De huidige deal bij Orange is 33 euro voor onbeperkt bellen en sms + 5 GB. De limited edition was een topper naar Belgische normen.
Tic Mobile kan voor sommigen ook interessant zijn.
Vaste lijn 5 cent per minuut, GSM 7 cent. Er zijn ook bundels te koop.. zoals 10 euro voor 2GB data en 500 min/SMS nationaal. Base netwerk.
Service zal wel knudde zijn.
(ik hoop dat ik dit nog niet gepost heb want ik weet het zelf allemaal niet goed meer - de zoekfunctie zegt van niet).
Vaste lijn 5 cent per minuut, GSM 7 cent. Er zijn ook bundels te koop.. zoals 10 euro voor 2GB data en 500 min/SMS nationaal. Base netwerk.
Service zal wel knudde zijn.
(ik hoop dat ik dit nog niet gepost heb want ik weet het zelf allemaal niet goed meer - de zoekfunctie zegt van niet).
Blijkbaar is er een nieuwe speler op de Belgische markt.
L-MobiMobile
Tarieven zien er niet slecht uit.
Bundel 6 maanden voor 49.95 euro. Is 8,325 euro per maand voor 500 min - 500 sms en 1.5 GB.
Netwerk van Telenet-Base.
L-MobiMobile
Tarieven zien er niet slecht uit.
Bundel 6 maanden voor 49.95 euro. Is 8,325 euro per maand voor 500 min - 500 sms en 1.5 GB.
Netwerk van Telenet-Base.
Ze zijn daar alleszins erg wakker en hebben zich al misrekend aan hun eigen tarieven.
5050 bundle (50 min + 50 sms + 50 MB) voor 2 maanden is 2,99 euro.
Voor 3 maanden (naam van de bundel is 505050) : 4,99 euro. Duurder dus.
Daar is veel denkwerk in gekropen zo te zien
5050 bundle (50 min + 50 sms + 50 MB) voor 2 maanden is 2,99 euro.
Voor 3 maanden (naam van de bundel is 505050) : 4,99 euro. Duurder dus.
Daar is veel denkwerk in gekropen zo te zien
Jaja ... maar ze hebben ook andere bundels dan die van zes maanden :
http://www.l-mobimobile.be/nl/bundels/
De zesmaandelijkse bundel lijkt wel de interessantste en zowat het enige echt interessante wat deze MVNO (voor mij dan toch) bij zijn opstart biedt.
http://www.l-mobimobile.be/nl/bundels/
De zesmaandelijkse bundel lijkt wel de interessantste en zowat het enige echt interessante wat deze MVNO (voor mij dan toch) bij zijn opstart biedt.