Koopwaardige aandelen
TIP
Re: Koopwaardige aandelen
Heb hier al een tijdje geleden mijn liefde voor Argen-x komen verkondigen, maar vandaag weer als een raket omhoog...
Ik krijg de indruk dat dit wel erg lang blijft duren...
Ik ben nu ongeveer 3.5 jaar aandeelhouder en zit met een rendement van 685 %...
Misschien toch eens een deeltje verkopen ?
Biotech krijgt vandaag wederom een boost door het nieuwe bod op Ablynx. Er zullen ook velen zijn die hun verkochte Ablynxen in andere biotech investeren, met als gevolg dat de koersen stijgen...Boogje schreef: ↑29 januari 2018, 11:15 Heb hier al een tijdje geleden mijn liefde voor Argen-x komen verkondigen, maar vandaag weer als een raket omhoog...
In oktober ook ff Argen-x overwogen (na positieve fase-3 resultaten bij Ablynx), maar zijn nu al veel te ver doorgestegen naar m'n goesting om nog in te stappen.
Koersexplosie bij arGEN-X is waanzin. Beurskap > € 2 miljard
Zijn er hier nog die Fagron volgen?
Op het eerste zicht sterke kasstromen!
Als ik juist geteld heb.. FCF van +- 55M (excl. WC)
& als ze dan hun betaalde rentes kunnen drukken met bijna 20M tov 2017. Kunnen we in de nabije toekomst FCF's van 75M verwachten of ben ik te optimistisch?
Daarnaast groeit Wichita wss nog sterk de komende jaren?
edit; ik ben te optimistisch. Tax was + 3M ipv -16M gemiddeld over voorbije 2 jaren. Dus dat wist die 'rentewinst' weer uit.
& als ze dan hun betaalde rentes kunnen drukken met bijna 20M tov 2017. Kunnen we in de nabije toekomst FCF's van 75M verwachten of ben ik te optimistisch?
edit; ik ben te optimistisch. Tax was + 3M ipv -16M gemiddeld over voorbije 2 jaren. Dus dat wist die 'rentewinst' weer uit.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Beaulieulaan (91.16€) ; na afgesprongen onderhandelingen met Atenor waardeert de markt de nettoverkoop nog op minder dan 40€ per certificaat, rekeninghoudend met de coupons tem 2021.
Risk-reward begint dat op iets te trekken imo.
alle info te vinden op https://www.kbc.be/corporate/nl/artikel ... cates.html
Risk-reward begint dat op iets te trekken imo.
alle info te vinden op https://www.kbc.be/corporate/nl/artikel ... cates.html
Ik heb ze enige tijd geleden eens kort in bezit gehad.Umi schreef: ↑7 februari 2018, 10:37 Zijn er hier nog die Fagron volgen?
toen gekocht à 4 euro op 14/12/15 en begot twee dagen later verkocht à 7,99 euro.
Puur gesprongen op de sterke afstraffing toen, ben er met de vrouw eens goed mee gaan eten
Wat vinden jullie op het moment van Inbev?
85 Eur op moment
85 Eur op moment
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Ik overweeg het ook... Past in mijn dividend buy&hold strategie. Er wordt dikwijls gezegd dat Inbev onder de 100 euro altijd koopwaardig is. Ik ken er helaas niet genoeg van om dit te bevestigen of te ontkrachten
Rente gevoelig aandeel, op dit moment beleven beleggers een paniek aanval door de plotse rente stijging. Rente stijging is nog lang niet voorbij, er zullen nog wel opstootjes en angstaanvallen volgen, maw denk niet dat ABI reeds een bodem heeft gevonden.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
AB Inbev opbouwen aan de huidige koers lijkt mij op middellange termijn een goede zaak te zijn. De hoge kasstomen maken het mogelijk de schulden af te bouwen en desinvesteringen zijn ook niet uitgesloten om de schuldenlast te reduceren. De stijging van de rente heeft een impact, maar die mag ook niet overschat worden. Een groot deel van de obligatieschulden kent een vaste rentevoet met een lange looptijd.
Het management is bovendien erg ervaren in het creëren van synergiën. In diverse landen, waaronder Rusland, is er veel volumepotentieel. Zolang de kasstromen zo sterk blijven, kan AB InBev blijven groeien. Desnoods in andere segmenten: alcoholische dranken of niet-alcoholische dranken (bijv. water, uiteindelijk bestaat bier voor 90% uit water...).
Daarnaast is er ook nog het aantrekkelijk dividendrendement van 4,2% (aan de huidige koers van 85,53 EUR).
Het management is bovendien erg ervaren in het creëren van synergiën. In diverse landen, waaronder Rusland, is er veel volumepotentieel. Zolang de kasstromen zo sterk blijven, kan AB InBev blijven groeien. Desnoods in andere segmenten: alcoholische dranken of niet-alcoholische dranken (bijv. water, uiteindelijk bestaat bier voor 90% uit water...).
Daarnaast is er ook nog het aantrekkelijk dividendrendement van 4,2% (aan de huidige koers van 85,53 EUR).
-
- Newbie
- Contacteer:
Dan is het nog maar de vraag of ze dat dividend bij stijgende rente zullen kunnen handhaven...