Effectentaks
TIP
Re: Effectentaks
aan Alberto de vierde
beste bewijs dat de omega methode werkt, hij moet zich al zorgen maken over deze taks.
@omega misschien tellen mixer op naam ook niet mee zoals aandelen obligaties en fondsen op naam ?
beste bewijs dat de omega methode werkt, hij moet zich al zorgen maken over deze taks.
@omega misschien tellen mixer op naam ook niet mee zoals aandelen obligaties en fondsen op naam ?
Is Alberto nog wel onder de levenden hier ?
zou kunnen dat die zijn C4 van de webmaster heeft gekregen ?
zou kunnen dat die zijn C4 van de webmaster heeft gekregen ?
Ik denk dat m'n eerder gaat verhuizen in plaats van te procederen. Zijn er geen cijfers van hoeveel kapitaal België al ontvlucht is?
Dan moet je al naar het goede land ontvluchten. De fiscus weet niet wat op je belgische rekening staat maar krijgt wel al je rekeningen en wat erop staat van tientallen andere landen.
Een land ontvluchten voor een taks? Komaan zeg. Deze wet kan bovendien makkelijk onderuit gehaald worden op basis van discriminaties (zie hierboven) als er maar degelijk geprocedeerd wordt.
Ik heb spijtig genoeg geen last van de effectaks
Die effectentaks hangt inderdaad met haken en ogen in elkaar, zoiets is niet vol te houden voor de rechtbank. Ik vermoed dat er binnenkort wel iemand of een groepje een rechtszaak zal aanspannen die dan bij het hof van cassatie terechtkomt.

Die effectentaks hangt inderdaad met haken en ogen in elkaar, zoiets is niet vol te houden voor de rechtbank. Ik vermoed dat er binnenkort wel iemand of een groepje een rechtszaak zal aanspannen die dan bij het hof van cassatie terechtkomt.
Hoe meer men vraagt of een ANDER een advocaat wil nemen om die miserietaks naar de prullenmand te laten verwijzen, hoe MINDER DIE ANDER geneigd gaat zijn om een advocaat te nemen , die ANDER zal wel denken dat een ANDER de kosten van een advocaat maar betaalt.
Dat is een "hollandse" strategie, alles zo goedkoop te regelen, of liefst het op kosten van een ANDER te laten regelen
Dat is een "hollandse" strategie, alles zo goedkoop te regelen, of liefst het op kosten van een ANDER te laten regelen
Wat stel je dan voor paul?
het rustig over ons heen laten komen
Geduld is een schone deugd, tot 30-06-2018 heeft men nog tijd om iets te doen
een of andere federatie zal waarschijnlijk wel iets doen, of ze verliezen misschien veel leden
mijn vermogen zat al een paar jaar in "effectentaksvriendelijke" produkten, ik zal geen effectentaks moeten betalen
ik ga hier niet vertellen welke produkten het zijn, of Kris Peeters voert daar ook een taks voor in
een of andere federatie zal waarschijnlijk wel iets doen, of ze verliezen misschien veel leden
mijn vermogen zat al een paar jaar in "effectentaksvriendelijke" produkten, ik zal geen effectentaks moeten betalen
ik ga hier niet vertellen welke produkten het zijn, of Kris Peeters voert daar ook een taks voor in
Tijd tot 31.03.2018. Dan wordt de 1e "meting" voor de effectentaks gemaakt.
Kris weet al lang dat tak21 en tak23 uit de boot vallen. Eind dit jaar zal blijken dat effectentaks tegenvalt. 2 maal raden wat er dan zal gebeuren ...paul schreef: ↑15 februari 2018, 17:55 het rustig over ons heen laten komen
er zijn nog vele speculatieve produkten waar geen miserietaks op wordt geheven
futures, opties
vele mensen gaan altijd iets proberen te zoeken om die taks niet te moeten betalen
Speculatietaks is ook al in stilte afgevoerd
En plus 500 K op een effectenrekening is ook maar een bepaald percentage van de bevolking die dat heeft
effecten op naam zetten, aan de kinderen en minaressen uitdelen
futures, opties
vele mensen gaan altijd iets proberen te zoeken om die taks niet te moeten betalen
Speculatietaks is ook al in stilte afgevoerd
En plus 500 K op een effectenrekening is ook maar een bepaald percentage van de bevolking die dat heeft
effecten op naam zetten, aan de kinderen en minaressen uitdelen