De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Toch ook wel lachwekkend, de president heeft zoveel kanalen om zijn nieuws te verspreiden en wat doet hij? Hij Twittert het gewoon. Welke politieker heeft zo het schijt aan regeltjes? Hij doet zijn ding en slaagt daar gewoon in.
Wat hij doet is met zijn belastinghervorming de schulden nog verder omhoog jagen, ten gunste van het beter bedeelde deel van de bevolking. Het minder bedeelde deel gaat er niet op vooruit en ziet ook nog de toegang tot de gezondheidszorg achteruit gaan. Verder worden milieubeschermende maatregelen ingeperkt, dus het milieu dreigt er ook verder op achteruit te gaan...
Dus ja, Trump doet misschien wel steeds meer, maar niet veel goeds!
Soms vraag mij af of je echt allemaal meent wat je schrijft, maar dat blijkt dan vreemd genoeg wel zo te zijn.Kevva schreef: ↑5 maart 2018, 22:37 Inderdaad. Je kan veel zeggen over Trump, hij heeft een grote mond, durft grof zijn en deinst niet terug om controversiële uitspraken te doen. Maar achter die hele rimram van woorden heeft Trump wel steeds een doel en een duidelijke visie. Hij wil dit en dat!
Trump is niet de traditionele politieker maar Trump maakt keuzes als zakenmens, hij leidt Amerika als een bedrijf en is dat slecht? Had Amerika eens geen persoon als Trump nodig? Ik blijf er bij dat we in België ook wel eens nood hebben aan een figuur zoals Trump.
Die kerel is volgens mij veel slimmer en intelligenter dan velen denken. Die kerel gooit een hengel uit waardoor de wereld op zijn kop staat maar hij haalt wel telkens de vis binnen. Ik zie dat Kris Peeters, Wouter Beke, ... of Juncker niet doen hoor. Die zitten braafjes op hun stoel en leven van verkiezing tot verkiezing?
Wat zal Trump doen in 2020? Volgens mij zal hij gewoon schijt hebben aan die presidentsverkiezingen en doet hij verder zoals hij nu bezig is met de kans dat hij gewoon herverkozen wordt, die kans acht ik steeds groter en groter. Je mag zeggen wat je wil maar voor de Amerikanen en voor de economie doet hij wel veel.
Tenzij je je nieuwsgaring enkel haalt van fox & friends begrijp ik niet hoe je fan kan zijn van Trump, maar goed.
Ik zeg niet dat ik fan ben van Trump. Maar je moet wel toegeven dat hij veel zaken naar zijn hand kan zetten.
Hij brult veel en krijgt iets. Een ander zegt iets en krijgt nougabollen. Of dat de juiste manier is laat ik in het midden, ik denk dat Trump dat ook doet.
Hij brult veel en krijgt iets. Een ander zegt iets en krijgt nougabollen. Of dat de juiste manier is laat ik in het midden, ik denk dat Trump dat ook doet.
Slechte beursdag voor mij: Publicis, RTL en SES (samen 55% van mijn port) allemaal meer dan 2% in het rood.
Aandelenportefeuille netto met 1296% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: +7,8% (tem 31 dec '24)
Momenteel: 29% Rapid7, IVU, WTW; 71% cash
12min voor sluiting herhaalde hij nog eens voor alle reporters en tv teams, dat het geheel goed mogelijk is dat Canada en Mexico dus niet aan die import taksen zullen moeten betalen.
En de lichte angst was weer teniet gedaan.
En de lichte angst was weer teniet gedaan.
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
Denk niet dat trump nog veel invloed heeft op de beurs. Vraag mij eerder af waarom de euro zo sterk daalde vandaag terwijl ECB al meer richting verstrakking gaat en niet het omgekeerde. Neutraal ok maar daling?
Trump heeft blijkbaar een decreet getekend om de invoerheffingen op staal en aluminium over twee weken van kracht te laten worden. De EU zal één van de belangrijkste slachtoffers zijn en de Commissie heeft al een pakket tegenmaatregelen uitgewerkt. Trump heeft blijkbaar specifiek Duitsland becritiseerd. Komt er toch een handelsoorlog? Eens kijken hoeveel de beurzen omlaag gaan morgen....
-
- Hero Member
- Contacteer:
Stel je eens voor dat Afrika in staat zou zijn om zijn export aan banden te leggen om zo effectief hun grondstoffen te beheersen.... de wereld zou wel anders piepen
Nogmaals bewezen dat de pen effectief het machtigste wapen is, kamertje, wat camera ploegen en een clown die tekent en de wereld staat op haar kop.
Trump is intelligent - geen twijfel mogelijk, die man zijn IQ is hoger dan gemiddeld - maar naar verluidt was het IQ van Dolf ook bovengemiddeld.
Nogmaals bewezen dat de pen effectief het machtigste wapen is, kamertje, wat camera ploegen en een clown die tekent en de wereld staat op haar kop.
Trump is intelligent - geen twijfel mogelijk, die man zijn IQ is hoger dan gemiddeld - maar naar verluidt was het IQ van Dolf ook bovengemiddeld.
Trump is helemaal niet bovengemiddeld intelligent, integendeel:
- beperkte woordenschat in zijn taalgebruik;
- narcistische persoonlijkheid;
- geheugenproblemen;
- ...
lees dit maar eens:
https://www.politicususa.com/2018/01/04 ... ility.html
- beperkte woordenschat in zijn taalgebruik;
- narcistische persoonlijkheid;
- geheugenproblemen;
- ...
lees dit maar eens:
https://www.politicususa.com/2018/01/04 ... ility.html
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash
Denk niet dat die site zo betrouwbaar is Ben niet bepaald een grote Trump-fan maar veel media zijn toch zodanig geobsedeerd om Trump af te kraken dat ze dingen beginnen te zien die er niet zijn. Ze verwijzen daar naar filmpjes waaruit zou moeten blijken dat Trump seniel geworden is maar als ik dan naar die filmpjes kijk dan vraag ik me toch af waar ze die beweringen vandaan halen. Ik vind hun interpretaties nogal krankzinnig. Ik heb meer vertrouwen in Trump dan in de media.
Aandelenportefeuille netto met 1296% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: +7,8% (tem 31 dec '24)
Uurlonen stijgen minder hard dan verwacht in USA. Dus weer ff minder rentevrees
edit; vroeger zag je bij zulk nieuws dat de beurs na pakweg een kwartier op de top van zijn spike zat, nu is dat enkele seconden na het nieuws. De algoritmes staan agressief ingesteld op marcro nieuws.
edit; vroeger zag je bij zulk nieuws dat de beurs na pakweg een kwartier op de top van zijn spike zat, nu is dat enkele seconden na het nieuws. De algoritmes staan agressief ingesteld op marcro nieuws.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Wij hebben politici die een ruime woordenschat hebben en niets zeggen en nog minder doen.
Je kan niet zeggen dat je als Trump-kiezer op jouw honger blijft zitten na zijn verkiezing. Hoe gek ook soms zijn beloftes, hij is alvast van plan om ze na te komen.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
LOL, da's grappig
Doet me denken aan Buffett, op 4:16 in volgend filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=2a9Lx9J8uSs
Doet me denken aan Buffett, op 4:16 in volgend filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=2a9Lx9J8uSs