VAPZ: keuze tussen Vivium en AG (of andere)
TIP
Kies voor het hoogste rendement vergelijk alle VAPZ aanbieders
VAPZ: keuze tussen Vivium en AG (of andere)
Ik doe al een 6 tal jaar vapz en heb eens de tijd genomen om het een en ander uit te vlooien. Zit nu bij Xerius en de 3% instapkost en de beheerskost gebaseerd op % op reserve zijn mij een doorn in het oog. Na wat research ben ik hier terecht gekomen. Rendementen lijken mij altijd min of meer hetzelfde dus komt het bij mij neer op kosten. Ik kom bij Vivium en AG insurance terecht. Iemand ervaring met deze?
Re: VAPZ: keuze tussen Vivium en AG (of andere)
Ik moet hetzelfde beslissen.
Welke zijn momenteel de beste ? ik twijfel tussen:
AG, Delta Loyd, ...
Deze laatste wilde ik via mijn bank opstarten (Nagelmackers), maar via spaargids is het goedkoper.
Verder vroeg ik me af of ik volgende jaar wel weer instapkosten zou moeten betalen ...
Welke zijn momenteel de beste ? ik twijfel tussen:
AG, Delta Loyd, ...
Deze laatste wilde ik via mijn bank opstarten (Nagelmackers), maar via spaargids is het goedkoper.
Verder vroeg ik me af of ik volgende jaar wel weer instapkosten zou moeten betalen ...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik ben recent aan VAPZ begonnen bij Federale Verzekeringen. Geen beheerskost, en de rendementen in het verleden - die natuurlijk geen garantie zijn voor de toekomst - zijn heel mooi. En er loopt in december een cashback-actie waar ik kon van genieten.
Sowieso zou ik inderdaad kiezen voor een VAPZ zonder beheerskost, want op termijn weegt dat veel meer door dan instapkosten.
Instapkosten betaal je jaarlijks op het bedrag dat je bijstort. Beheerskosten betaal je jaarlijks op het volledige gespaarde bedrag.
Sowieso zou ik inderdaad kiezen voor een VAPZ zonder beheerskost, want op termijn weegt dat veel meer door dan instapkosten.