zin/onzin of nut van een gezinsbijstand (AG insurance)
TIP
Weet welk ziekenfonds echt bij u past! Vergelijk gratis de verschillende ziekenfondsen.
zin/onzin of nut van een gezinsbijstand (AG insurance)
Beste
iemand advies of die weet wat een verzekering gezinsbijstand van ag insurance net inhoud?
ik heb me er vorig jaar zo eentje laten aansmeren om bijkomende korting op andere zaken te krijgen maar denk er sterk aan deze op te zeggen.
ik heb het gevoel dat er veel overlap is met mijn andere verzekeringen.
vraag is dus houden of wegdoen : gezinsbijstand AG insurance
om jullie een beeld te laten vormen ik denk dat er veel zonniet volledige overlap is met mijn andere verzekeringen 7
- DKV hospitalisatieverzekering voor alle gezinsleden
- gewone familiale verzekering bij fidea
- brand diefstal huis eigendom bij fidea of crelan
- rechtsbijstand euromex voor voertuigen
- fortis ag voertuigen verzekering incl BA + top bestuurder + top bijstand
minder van belang maar daarnaast nog wat leveensverzekeringen en kindspaarplannen ook bij ag insurance
alvast bedankt
iemand advies of die weet wat een verzekering gezinsbijstand van ag insurance net inhoud?
ik heb me er vorig jaar zo eentje laten aansmeren om bijkomende korting op andere zaken te krijgen maar denk er sterk aan deze op te zeggen.
ik heb het gevoel dat er veel overlap is met mijn andere verzekeringen.
vraag is dus houden of wegdoen : gezinsbijstand AG insurance
om jullie een beeld te laten vormen ik denk dat er veel zonniet volledige overlap is met mijn andere verzekeringen 7
- DKV hospitalisatieverzekering voor alle gezinsleden
- gewone familiale verzekering bij fidea
- brand diefstal huis eigendom bij fidea of crelan
- rechtsbijstand euromex voor voertuigen
- fortis ag voertuigen verzekering incl BA + top bestuurder + top bijstand
minder van belang maar daarnaast nog wat leveensverzekeringen en kindspaarplannen ook bij ag insurance
alvast bedankt
Re: zin/onzin of nut van een gezinsbijstand (AG insurance)
ik denk dat dit voornamelijke een reisbijstand is. Dat betaalt medische kosten terug in het buitenland (dus overlapping met uw hospiverzekering) en betaalt repatriering (als medisch is -> terug overlapping)/ Daarnaast ook algemene hulp (diefstal id-kaarten, verlies bagage, ... )
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: zin/onzin of nut van een gezinsbijstand (AG insurance)
Thx voor je feedback, opzeg zal gebeurennuyttie schreef:ik denk dat dit voornamelijke een reisbijstand is. Dat betaalt medische kosten terug in het buitenland (dus overlapping met uw hospiverzekering) en betaalt repatriering (als medisch is -> terug overlapping)/ Daarnaast ook algemene hulp (diefstal id-kaarten, verlies bagage, ... )
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk