Overschrijving
Re: Overschrijving
Meer ervaring dan mijn bovenstaande bericht heb ik ook niet.Sara51 schreef: ↑15 maart 2018, 10:51Ik heb dus antwoord gekregen van de KBC en natuurlijk zeggen dat ze gelijk heben.J Lawieck schreef: ↑16 februari 2018, 12:25Het fijne weet ik er ook niet van, maar in 2015 zou kbc verschillende klanten hebben willen overhalen om in te tekenen.
Test Aankoop Invest zou daar een artikel aan gewijd hebben (ook in 2015), maar dat artikel zelf heb ik nooit gezien. Ik wou dat toen opzoeken voor mijn vader, maar aangezien er geen bib in de buurt dat blaadje had/heeft ...
Misschien dat iemand hier meer over weet of kan terugvinden?
https://www.test-aankoop.be/invest/sear ... 2095%20may geeft echter geen resultaten ??
Ik wil dit dus niet zo laten..... ik ga nog verdere stappen zetten.
J Lawiek wat denkt u hiervan???
Maar,
- als u lid bent van test aankoop kan u aan hen advies vragen;
- misschien de ombudsman advies vragen ?
https://www.ombudsfin.be/nl/particulier ... uw-dienst/
Re: Overschrijving
Hallo,
Inderdaad ouders zouden hun kinderen meer moeten inlichten, maar anders begrijp ik het ook kinderen kunnen ook gretig worden!!!!!
In ieder geval ik moet deze zaak niet laten vallen...... ik vind dat dit niet kan en als niemand niets gaat doen, dan blijven banken gelijk KBC verder mensen oplichten!!!!!!
Er sta mij nog veel werk voor de boeg..... ik ga beginnen met de ombusman, ik ben geel lid van test aankoop, misschien kan ik er op een ander manier binnen geraken???? kan iemand mij helpen?????
Inderdaad ouders zouden hun kinderen meer moeten inlichten, maar anders begrijp ik het ook kinderen kunnen ook gretig worden!!!!!
In ieder geval ik moet deze zaak niet laten vallen...... ik vind dat dit niet kan en als niemand niets gaat doen, dan blijven banken gelijk KBC verder mensen oplichten!!!!!!
Er sta mij nog veel werk voor de boeg..... ik ga beginnen met de ombusman, ik ben geel lid van test aankoop, misschien kan ik er op een ander manier binnen geraken???? kan iemand mij helpen?????
Re: Overschrijving
https://juridischforum.be/viewforum.php ... 6a66ce7dee
Bij bank en beurs.
Daar kan men je zeker helpen.
Als we hier nog veel negatieve info te verwerken krijgen van die bank zal de koers zeker zakken. Ik ben niet de enige aandeelhouder hier. Bedankt.
Bij bank en beurs.
Daar kan men je zeker helpen.
Als we hier nog veel negatieve info te verwerken krijgen van die bank zal de koers zeker zakken. Ik ben niet de enige aandeelhouder hier. Bedankt.
Re: Overschrijving
Als er hier veel aandeelhouders zijn van Apple, mogen we dan niets slecht meer schrijven over die hun service, toestellen, operating system, prijszetting ? Ik vind dat een non-argument (non-sequitur)..
Dat het aandeel van KBC zou zakken door berichten in dit forum wil ik ook wel eens zien. ZO machtig zijn we hier zeker niet.
Ik hoor op VRT wel eens Spaargids citeren maar nog nooit gehoord 'op het forum van Spaargids schrijft men...'
Forums zijn praatcafés, een groep mensen die graag over een onderwerp zwamt of zevert. Idem dito voor juridisch forum.
Een forum zit vol met mensen van alle pluimage. Af en toe eens iemand die beroepsmatig met de materie bezig is, of die dan al dan niet deskundig is of niet.. Mensen die denken het beter te weten dan iemand die beroepsmatig over die zaken spreekt, would-be-deskundigen, zuurpruimen die enkel online vriendschappen kunnen aanknopen .. en verder vooral : Jan, Piet, Zjef en Polleke. Gemiddeld een iets hoger niveau dan het plaatselijke café op de hoek dat zijn pils aan 20 cent minder verkoopt dan de concurrenten en zo de dronkaards binnenlokt. Ietsje hoger omdat je hier moet kunnen typen (even geen te sterk delirium en vooral geen tremens) en in het bezit zijn van een computer. Dat filtert al een klein beetje.
Als je echt een probleem hebt waar je niet wil mee blijven zitten, zoek dan professionele hulp en neem alles op fora met een kilo zout. De ombudsman is een goede stap maar het is ook een manier om klachten aan de lopende band binnen een vastgestelde tijd te verwerken. Bijna gerobotiseerd.
Waarom ikzelf hier dan zit ? Ik ben een gierigaard en een zuurpruim die graag af en toe eens lacht, het is hier gratis, ik zever graag en ik lust geen bier.
En ik heb een sarcastische / ironische dag vandaag.
Dat het aandeel van KBC zou zakken door berichten in dit forum wil ik ook wel eens zien. ZO machtig zijn we hier zeker niet.
Ik hoor op VRT wel eens Spaargids citeren maar nog nooit gehoord 'op het forum van Spaargids schrijft men...'
Forums zijn praatcafés, een groep mensen die graag over een onderwerp zwamt of zevert. Idem dito voor juridisch forum.
Een forum zit vol met mensen van alle pluimage. Af en toe eens iemand die beroepsmatig met de materie bezig is, of die dan al dan niet deskundig is of niet.. Mensen die denken het beter te weten dan iemand die beroepsmatig over die zaken spreekt, would-be-deskundigen, zuurpruimen die enkel online vriendschappen kunnen aanknopen .. en verder vooral : Jan, Piet, Zjef en Polleke. Gemiddeld een iets hoger niveau dan het plaatselijke café op de hoek dat zijn pils aan 20 cent minder verkoopt dan de concurrenten en zo de dronkaards binnenlokt. Ietsje hoger omdat je hier moet kunnen typen (even geen te sterk delirium en vooral geen tremens) en in het bezit zijn van een computer. Dat filtert al een klein beetje.
Als je echt een probleem hebt waar je niet wil mee blijven zitten, zoek dan professionele hulp en neem alles op fora met een kilo zout. De ombudsman is een goede stap maar het is ook een manier om klachten aan de lopende band binnen een vastgestelde tijd te verwerken. Bijna gerobotiseerd.
Waarom ikzelf hier dan zit ? Ik ben een gierigaard en een zuurpruim die graag af en toe eens lacht, het is hier gratis, ik zever graag en ik lust geen bier.
En ik heb een sarcastische / ironische dag vandaag.
Re: Overschrijving
Hallo,
Ik heb intussen tijd nog eens een mail beantwoord naar KBC voor te zeggen dat ze totaal fout zitten, ze reageren weer en zeggen dat ze totaal juist zitten.... ze geven mezelf het adres van de ombudsfin, arroganter kan men niet zijn.....
Dus ik ga verdere stappen nemen moet wel kan dit niet laten zo..... wat er verder van ga komen ja!!!!!
In ieder geval u moet dus goed opletten wat je tekent!!!!!!! zeker de papiertjes waar ze inneens mee voor de pinnen komen en laten tekenen, want de banken dekken zich voor alles in en de particulier zeker iemand van 87 jaar loopt erin!!!! Alles eerst thuis goed lezen de addertjes!!!!!!!In ieder geval KBC !!!!!! zijn voor mij echte oplichters.... Ik werk met andere banken en dat gaat er heel anders aan toe zeer serieuze banken voor te vertrouwen!!!!! en dat is het eigenlijk wat het zou moeten zijn,
ik laat u nog nieuws!!!
Sara
Ik heb intussen tijd nog eens een mail beantwoord naar KBC voor te zeggen dat ze totaal fout zitten, ze reageren weer en zeggen dat ze totaal juist zitten.... ze geven mezelf het adres van de ombudsfin, arroganter kan men niet zijn.....
Dus ik ga verdere stappen nemen moet wel kan dit niet laten zo..... wat er verder van ga komen ja!!!!!
In ieder geval u moet dus goed opletten wat je tekent!!!!!!! zeker de papiertjes waar ze inneens mee voor de pinnen komen en laten tekenen, want de banken dekken zich voor alles in en de particulier zeker iemand van 87 jaar loopt erin!!!! Alles eerst thuis goed lezen de addertjes!!!!!!!In ieder geval KBC !!!!!! zijn voor mij echte oplichters.... Ik werk met andere banken en dat gaat er heel anders aan toe zeer serieuze banken voor te vertrouwen!!!!! en dat is het eigenlijk wat het zou moeten zijn,
ik laat u nog nieuws!!!
Sara
Re: Overschrijving
Van horen zeggen Belfius , bpost , fortis in zelfde straatje ziek.
Estate Guru believer.
Re: Overschrijving
Zeker weten Platin...
Ombudsdienst : bij veel bedrijven is het een plicht om bij de omgang met het publiek de mogelijkheden inzake beroep mee te geven zoals een interne dienst die beslissingen kan herbekijken of de ombudsdienst die in de materie bevoegd is. Dat is niet echt arrogant (tenzij de toon dat liet uitschijnen) maar eerder een onderdeel van de informatieplicht van je gesprekspartner.
Ik heb dat beroepsmatig vaak gedaan. Je deelt mee wat je beslissing is en zegt wat een klant kan doen als hij daar niet mee akkoord is.
Ombudsdienst : bij veel bedrijven is het een plicht om bij de omgang met het publiek de mogelijkheden inzake beroep mee te geven zoals een interne dienst die beslissingen kan herbekijken of de ombudsdienst die in de materie bevoegd is. Dat is niet echt arrogant (tenzij de toon dat liet uitschijnen) maar eerder een onderdeel van de informatieplicht van je gesprekspartner.
Ik heb dat beroepsmatig vaak gedaan. Je deelt mee wat je beslissing is en zegt wat een klant kan doen als hij daar niet mee akkoord is.