De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
‘Trump stelt EU voorlopig vrij van nieuwe importheffingen’
Die voorlopig is wel belangrijk maar op zich goed nieuws.
Die voorlopig is wel belangrijk maar op zich goed nieuws.
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.
Met wie gaat Dump dan nog vechten. Hij heeft al Canada, Mexico en nu EU blijkbaar vrijgesteld. Denkt Dump nu echt dat hij een trade war tegen China kan winnen. China heeft voldoende opties om VS terug te kl*ten als ze willen.
Tja wie weet het met trump?
Mss hoopr hij andere voordelen te bekomen van europa en co om zijn dreiging definitief te laten vallen.
Mss hoopr hij andere voordelen te bekomen van europa en co om zijn dreiging definitief te laten vallen.
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.
Tja wie weet het met trump?
Wat is de bron van die uitspraak? Want volgens mij gaat die niet over een vrijstelling van de eerder aangekondigde taksen maar over het afzien van een BIJKOMENDE importtaks.
Kon link nu niet kopieren.
Gaat wel degelijk om degenen waar hij eerder mee dreigde.
Ook canada, brazilie, zuid korea, argentinië, Australië en Mexico worden ontzien.
Haha straks heeft enkel china het aan zijn rekker terwijl ze amper staal naat de vs exporteren.
Gaat wel degelijk om degenen waar hij eerder mee dreigde.
Ook canada, brazilie, zuid korea, argentinië, Australië en Mexico worden ontzien.
Haha straks heeft enkel china het aan zijn rekker terwijl ze amper staal naat de vs exporteren.
ivm IP hebben ze wel een punt... De chinezen leggen bvb ook bedrijven als Qualcomm miljardenboetes op, andersom heb ik dat nog niet zien gebeuren?
https://www.cnbc.com/2018/03/22/trumps- ... oeing.html
Ja idd.
Ik bedoel enkel dat het argument dat trump de staaljobs gaat terughalen onzin is. De meeste van die jobs zijn binnen de vs verplaatst.
En china kan er idd zelf aardig wat van. China schakelt verbied gewoon ook soms volledige bedrijven in het land te werken. Geen wonder dat chinese sociale websites succes hebben als facebook er niet mag.
Ik bedoel enkel dat het argument dat trump de staaljobs gaat terughalen onzin is. De meeste van die jobs zijn binnen de vs verplaatst.
En china kan er idd zelf aardig wat van. China schakelt verbied gewoon ook soms volledige bedrijven in het land te werken. Geen wonder dat chinese sociale websites succes hebben als facebook er niet mag.
Misschien heeft Trump al zijn miljoenen in shorts gestoken van indexen wereldwijd. Als hij nu elk land een kloot aftrekt ziet hij het geld met de minuut stijgen op zijn rekening.
Wat gaan ze doen? Een gepensioneerde vent afdanken? Die kerel moet zich niet meer verantwoorden voor een toekomstige werkgever of instantie want hij Mac op pensioen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Wat gaan ze doen? Een gepensioneerde vent afdanken? Die kerel moet zich niet meer verantwoorden voor een toekomstige werkgever of instantie want hij Mac op pensioen.
Kevva schreef:Misschien heeft Trump al zijn miljoenen in shorts gestoken van indexen wereldwijd. Als hij nu elk land een kloot aftrekt ziet hij het geld met de minuut stijgen op zijn rekening.
Wat gaan ze doen? Een gepensioneerde vent afdanken? Die kerel moet zich niet meer verantwoorden voor een toekomstige werkgever of instantie want hij kan op pensioen.
Geloof je dit nu echt???Kevva schreef: ↑22 maart 2018, 17:27 Misschien heeft Trump al zijn miljoenen in shorts gestoken van indexen wereldwijd. Als hij nu elk land een kloot aftrekt ziet hij het geld met de minuut stijgen op zijn rekening.
Dus dan zien we morgen +10% bij Bekaert.