De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Tja de man kan idd geen rustige dag beleven.
Doet me soms wat aan berlusconi van vroeger denken. Enerzijds moet je je hart vasthouden als je de naam hoort... anderzijds denk je wat gaat hij nu weer uitgestoken hebben
Doet me soms wat aan berlusconi van vroeger denken. Enerzijds moet je je hart vasthouden als je de naam hoort... anderzijds denk je wat gaat hij nu weer uitgestoken hebben
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.
Tja de man kan idd geen rustige dag beleven.
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.
China steps up effort to avert US trade war
https://www.ft.com/content/1d56221c-30b ... cb17fd1498
https://www.ft.com/content/1d56221c-30b ... cb17fd1498
China handelt gelukkig altijd kalm en bedachtzaam tegenover Amerika dat impulsief reageert en op korte termijn denkt.
Risk on vandaag
Zelfs Facebook is groen gekomen: +0,42%
Zelfs Facebook is groen gekomen: +0,42%
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
Trump is bereid om te onderhandelen met China, als de Chinezen het een en ander van toegevingen doet laat Trump de importheffingen vallen.
Direct +3%.
Heb het altijd gedacht, die kerel zit met dubbele agenda’s. Eerst dood en verderf zaaien en dan de vruchten plukken.
1 week geleden verzonden via de postduif
Direct +3%.
Heb het altijd gedacht, die kerel zit met dubbele agenda’s. Eerst dood en verderf zaaien en dan de vruchten plukken.
1 week geleden verzonden via de postduif
- realisticview
- Sr. Member
- Contacteer:
Amazon.com gaat slechts 6% onderuit na geruchten dat Trump het bedrijf zwaarder zou willen belasten. Het aandeel is nu al één gigantische zeepbel met $500 miljard lucht in de beurswaarde.
Aandelenportefeuille netto met 1296% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: +7,8% (tem 31 dec '24)
Momenteel: 29% Rapid7, IVU, WTW; 71% cash
Momenteel: 29% Rapid7, IVU, WTW; 71% cash
Even een vraagje: Als alles omlaag gaat zoals de laatste tijd, waar gaat al dat geld naartoe? Cash?
Cashfunds? Ik zag dat laatst voorbij komen alleen geen idee wat het is.
Port: 48% IWDA /8% CEMU /16% ZPRS/ 8% EMIM / 20% cash
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Dat is waarde die simpelweg 'verdwijnt': https://www.investopedia.com/articles/b ... 060603.asp
Dat is weg. Naar cash gaat het zeker niet, immers wat jij aan cash krijgt bij verkoop is de koper aan cash kwijt, cash verplaatst zich gewoon koper naar verkoper. Eigenlijk mag je geld dat in aandelen geïnvesteerd is zelfs geen geld meer noemen, het is waarde uitgedrukt in geld, pas bij verkoop wordt het terug geld of cash.
Oh ok bedankt voor de antwoorden! En de reden dat de prijzen dan fluctueren is door de bid en ask neem ik aan? Want anders zou de markt gewoon constant blijven?