boek
Re: boek
Ik denk dat Rabo zijn klanten probeert te paaien in afwachting van de verkoop van de Belgische tak.
Beste Nefertari,Nefertari schreef: ↑3 januari 2018, 18:52Mag ik hopen dat dit niet op mij bedoeld is?
Ik heb hier laten weten dat wij 2 boeken tegelijkertijd ontvangen hebben, maar ik heb daar niet over geklaagd.
Mijn man is er pas jaren nà mij klant geworden en we staan er wellicht niet als gezin bekend.
Ik ben in ieder geval van plan om het te lezen, en voor het 2de exemplaar vind ik wel iemand die ik er een plezier mee kan doen.
Bedankt Rabobank !
ik gaf gewoon enkele voorbeelden die ik mij nog herinnerde van het doorlopen van alle posts, zonder daarbij echt gelet te hebben op wie nu juist wat zei. Niemand hoeft zich door mij aangesproken noch beledigd te voelen. Dat is geenszins mijn bedoeling.
Het geeft gewoon weer es aan dat het nooit mogelijk is om voor iedereen goed te doen en er altijd wel voor- en tegenstanders zijn. Maar ik vind dat er toch wel heel veel negatieve commentaar is, daar waar ikzelf gewoon blij was om nog eens onverwachts een geschenkje in de brievenbus te vinden want dat is de dag van vandaag heel zeldzaam geworden.
Dat is zo, en als rabobank dan schrijft op 27-12 dat normaal iedereen "het" boek heeft ontvangen, terwijl dat in werkelijkheid niet zo is.
zelfs nu nog niet, en dat bij vele mensen
zelfs nu nog niet, en dat bij vele mensen
@Nightwolf,
Ok: ik had wel gedacht dat dit algemeen bedoeld was, hoor. Maar ik wou toch nog even benadrukken dat ik geen klager ben.
En inderdaad: men kan nooit voor iedereen goed doen. En op dit forum maken sommigen er een hobby van om anoniem te komen klagen over alles en nog wat.
Ok: ik had wel gedacht dat dit algemeen bedoeld was, hoor. Maar ik wou toch nog even benadrukken dat ik geen klager ben.
En inderdaad: men kan nooit voor iedereen goed doen. En op dit forum maken sommigen er een hobby van om anoniem te komen klagen over alles en nog wat.
Re: boek bij andere banken is het echt niet beter Rabobank is nog een van de beste
Natal schreef: ↑24 december 2017, 14:16 Ook hier niets ontvangen ... heb er ook jog wat spaarrekeningen die wel iets bevatten. De fondsenportefeuille hebben zij buiten gegooid, alsook mijn pensioensparen. Ook mijn tak21 staat weldra op de stoep. Ik begrijp,dat ik een te goede klant was. Doordat zij alles afstoten zal ik wellicht geen goede klant meer zijn, en bijgevolg ook geen boek krijgen.
Geen drama want ook mijn spaargeld gaan ze afstoten op mijn verzoek
Ik ben content met het boek van andere banken niets gekregen,Rabobank is echt goed wat men hier ook beweerd
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
De banken die hun volk leerden lezen.
die briefomslagen zien er precies uit als die boeken waar de fiscus een aanslag op je mee pleegt.
Binnenkort staat spaargids hier weer vol met : waar blijft mijn lottoformulier om min belastingbrief mee in te vullen
In navolging gaat de fiscus ons binnenkort ook een boek opsturen
een "groen" boek zou een of andere drankorgel in het parlement ooit gezegd hebben
Binnenkort staat spaargids hier weer vol met : waar blijft mijn lottoformulier om min belastingbrief mee in te vullen
In navolging gaat de fiscus ons binnenkort ook een boek opsturen
een "groen" boek zou een of andere drankorgel in het parlement ooit gezegd hebben
Nog niets ontvangen hier.
heb mijn lidmaatschap bij de federale Roverheid opgezegd
zal weer een jarenlange zever zijn voor ze het in hun systeem willen inbrengen
zal weer een jarenlange zever zijn voor ze het in hun systeem willen inbrengen
Mij moeten ze geen boek sturen. Onnodig werk voor de postbode en het verdwijnt toch meteen bij het oud papier.
EN als hun website eens maanden plat ligt ?...................... zeg, nooit nooit he, met hun software van den aldi, of er werkt weer eens een bepaalde kode niet electronisch
vind dat de handleiding op papier beter leest dan de electronische en goed voor de tewerkstelling van de lieve postbode
vind dat de handleiding op papier beter leest dan de electronische en goed voor de tewerkstelling van de lieve postbode
ook nog niets ontvangen...gaat tijd worden.
in tegenstelling tot Rabobank moest je dit boek expliciet aanvragen