Visakaart werkt niet altijd
-
- Newbie
- Contacteer:
Visakaart werkt niet altijd
Een hele tijd geleden stak ik mijn Beobank visakaart in de terminal aan de ingang van een parking met de bedoeling bij het uitrijden ze in de terminal van de uitgang te steken (betreffende parking was hierop voorzien en dat is super makkelijk). Werkte niet. Gebeld naar Beobank en die kreeg te horen dat ze dit niet ondersteunden (magneetstreep?)
Vandaag probeerde ik te betalen in een tankstation. Kwam er op de terminal: gecancelled (alhoewel ik hier de opdracht niet toe had gegeven). Heel vervelend.. Naar Beobank gebeld en zij konden die transactie zelfs niet terugvinden.
Als dit een probleem eigen is aan Beobank dan verander ik...
Vandaag probeerde ik te betalen in een tankstation. Kwam er op de terminal: gecancelled (alhoewel ik hier de opdracht niet toe had gegeven). Heel vervelend.. Naar Beobank gebeld en zij konden die transactie zelfs niet terugvinden.
Als dit een probleem eigen is aan Beobank dan verander ik...
Re: Visakaart werkt niet altijd
De handelaren bepalen welke betalingsmiddelen zij aanvaarden : Bancontact/Mistercash, maestro, VISA, MasterCard, AMEX, Diners, Discovery. Elk heeft een andere kost voor de handelaar. Kredietkaarten zijn typisch duurder dan Debitkaarten.
Normaal is er een sticker op terminaal die aangeeft wat aanvaard word.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Mogelijk een defecte kaart?
-
- Newbie
- Contacteer:
In beide gevallen was VISA aangegeven als aanvaard.B7H4long schreef: ↑6 april 2018, 11:22 De handelaren bepalen welke betalingsmiddelen zij aanvaarden : Bancontact/Mistercash, maestro, VISA, MasterCard, AMEX, Diners, Discovery. Elk heeft een andere kost voor de handelaar. Kredietkaarten zijn typisch duurder dan Debitkaarten.