Uittreksels Argenta
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Uittreksels Argenta
Vóór de crash van Argenta kon ik bij het downloaden van de uittreksels zelf bepalen in welke map ze moesten geplaatst worden.
Vandaag haal ik de uittreksels op en er verschijnt: "gedownload", maar ik vind ze nergens terug.
Vandaag haal ik de uittreksels op en er verschijnt: "gedownload", maar ik vind ze nergens terug.
Re: Uittreksels Argenta
Kijk eens in je map downloads.
Of kijk eens, voor je klikt op 'downloaden' of er geen map wordt getoond waarin ze gaan komen.
Anders : binnen in de banksoftware zal misschien een nieuwe groep 'uittreksels' gemaakt worden die enkel met het eigen bankprogramma kunnen worden geopend.
Of kijk eens, voor je klikt op 'downloaden' of er geen map wordt getoond waarin ze gaan komen.
Anders : binnen in de banksoftware zal misschien een nieuwe groep 'uittreksels' gemaakt worden die enkel met het eigen bankprogramma kunnen worden geopend.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Kwam hetzelfde probleem tegen. Bleek dat er na de update van Argenta een pop up op mijn PC zat. Deze eventjes deblokkeren en uw afschriften komen weer normaal toe zoals in het verleden.
Zal weer de enige zijn die kan zien als ik iets download waar het wordt opgeslagen of niet in mijn browser.
Nu ja vorig jaar bij kbc slaagden er niet in pdf te down laden met alle gegevens er bij in mijn gebruikelijke firefox, moest deze zelf naar pdf converteren.
Dit aangekaart en na een tijdje was het opgelost ( dit ook na een upgrade software kbc)
Nu heden in mijn mobile app van Kbc niet alle rekeningen zichtbaar , bij mijn madam wel zichtbaar.
In kbc touch vorige maand probleem met krediet kaarten.
Daar o zo toch weinig commentaar over gelezen ( zal zeer zeker de enigste zijn geweest)
Argenta gaat eens de mist in , en het forum is te klein.
Dus betalen voor een rekening is niet altijd beter, en als het gratis is loopt het ook al eens mis.
Nu ja vorig jaar bij kbc slaagden er niet in pdf te down laden met alle gegevens er bij in mijn gebruikelijke firefox, moest deze zelf naar pdf converteren.
Dit aangekaart en na een tijdje was het opgelost ( dit ook na een upgrade software kbc)
Nu heden in mijn mobile app van Kbc niet alle rekeningen zichtbaar , bij mijn madam wel zichtbaar.
In kbc touch vorige maand probleem met krediet kaarten.
Daar o zo toch weinig commentaar over gelezen ( zal zeer zeker de enigste zijn geweest)
Argenta gaat eens de mist in , en het forum is te klein.
Dus betalen voor een rekening is niet altijd beter, en als het gratis is loopt het ook al eens mis.
Estate Guru believer.
Ik kan mijn Mastercard-uitgavenstaat april niet dowloaden sinds de update. Kan iemand mij helpen ?
Tsja, hier geen pop up te zien, maar werkt nu plotseling wel.