Stel jezelf hier even voor!
Re: Stel jezelf hier even voor!
ze zouden die info wel mogen vermelden in de forumregels zodat er niet steeds naar de oorzaken moeten gezocht worden
Troost u: bij mij staat die "Nieuw onderwerp" knop ook niet in de rubriek "Schuldsaldoverzekeringen" en wél in de andere.gianfranco schreef: ↑29 april 2018, 12:08 Bij nader onderzoek zie ik de "nieuw onderwerp" knop in alle forums die ik bekeken heb, behalve in de Schuldsaldoverzekeringen forum. ...
En ik ben nochtans geen Newbee meer.
Dáárom zijn er sinds november 2017 geen nieuwe onderwerpen meer in gestart.
dat is wel heel straf
sedert wanneer heeft de persgroep hier het roer overgenomen ?
sedert wanneer heeft de persgroep hier het roer overgenomen ?
7 april 2016
Maar heeft het iets met de overname te maken ? Die nieuwe regel was er misschien anders ook wel gekomen..
Het kan net zo goed een webfoutje zijn.
Maar heeft het iets met de overname te maken ? Die nieuwe regel was er misschien anders ook wel gekomen..
Het kan net zo goed een webfoutje zijn.
idd, idem hier onmogelijk om nieuwe topics te posten
Hallo allemaal,
Na een tijdje hier sommige topics meegelezen te hebben wil ik het mij wat gemakkelijker maken om te kunnen volgen en heb ik mij dus maar geregistreerd.
Ik ben Mahmuddi, ben ongehuwd maar woon in een eigen huis met mijn vriendin in het Antwerpse. Wij hebben vier kinderen (half om half). Ik ben al enkele jaren ambtenaar. Eerst heb ik voor het ministerie van defensie gewerkt en nadien voor binnenlandse zaken.
Buiten mijn werk (gezien ik onregelmatige uurroosters heb neemt dit een groot deel van mijn tijd in beslag) besteed ik mijn vrije tijd voornamelijk aan vrijwilligerswerk en in de lokale politiek (Groen).
Nu wij door de grootste kosten heen zijn (huis afbetaald en kinderen afgestudeerd) zoek ik wat rond om nuttige tips te krijgen om ons vrijgekomen spaargeld (DINKS) iets meer te laten renderen dan op een doorsnee bank.
Na een tijdje hier sommige topics meegelezen te hebben wil ik het mij wat gemakkelijker maken om te kunnen volgen en heb ik mij dus maar geregistreerd.
Ik ben Mahmuddi, ben ongehuwd maar woon in een eigen huis met mijn vriendin in het Antwerpse. Wij hebben vier kinderen (half om half). Ik ben al enkele jaren ambtenaar. Eerst heb ik voor het ministerie van defensie gewerkt en nadien voor binnenlandse zaken.
Buiten mijn werk (gezien ik onregelmatige uurroosters heb neemt dit een groot deel van mijn tijd in beslag) besteed ik mijn vrije tijd voornamelijk aan vrijwilligerswerk en in de lokale politiek (Groen).
Nu wij door de grootste kosten heen zijn (huis afbetaald en kinderen afgestudeerd) zoek ik wat rond om nuttige tips te krijgen om ons vrijgekomen spaargeld (DINKS) iets meer te laten renderen dan op een doorsnee bank.
Spreken 'vier kinderen' en 'diNKs' elkaar niet tegen?
Niet als ze niet meer ten laste zijn.
Ik zou hier op willen antwoorden maar dat lukt blijkbaar niet.
Iedere keer als ik iets schrijf krijg ik een bericht dat dit eerst voor goedkeuring via een moderator moet passeren.
Lijkt me nogal tijdrovend en onpraktisch. Dan duurt het telkens (hoe lang?) voor iemand kan reageren op een ander?
Iedere keer als ik iets schrijf krijg ik een bericht dat dit eerst voor goedkeuring via een moderator moet passeren.
Lijkt me nogal tijdrovend en onpraktisch. Dan duurt het telkens (hoe lang?) voor iemand kan reageren op een ander?
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Een geluk dat het grote vakantie is, anders had je al strafwerk tegen morgen.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sorry dat ik nu pas reageer. Eigenlijk heb ik dat gisteren al geprobeerd maar na het verzenden van een bericht (tot twee keer toe) krijg ik steeds de reactie dat ik genotificeerd (of zo iets) zal worden door de webmaster als mijn reactie is goedgekeurd. Is dat normaal? Dat is toch niet werkbaar als je steeds uren moet wachten tussen twee reacties? Mijn beide reacties zijn ook nooit gepost. Ik neem aan dat dat genotificeer (of zo iets want dat bericht is na enkele seconden verdwenen, ik had nauwelijks de tijd om het te lezen) de knop is naast "Snelle links" maar die is leeg. Ik begrijp er niets van.
Beste,
Ik weet niet wat ik verkeerd doe maar ik slaag er niet in om een reactie te geven op de vragen na mijn eerste bericht.
Bij teruglezen heb ik ergens gezien dat je 10 berichten moet zenden. Maar hoe zend je tien berichten als deze steeds verdwijnen?