De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Makkelijk: Het antwoord is een klik weg van de link die hoger gegeven was. oblis info over Netflix bond uitgave van eind 2017: hint: kijk naar coupon, prijs en yield to maturiteit.
Dus wat is het antwoord op je vraag denk je? Denk aan een zin met "straatstenen"
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Toch maar oppassen dat die straatstenen er niet vandoor gaan met Netflix. Want die gaan ze dan duurder willen doorverkopen.
Op Publicis en Aecom na al mijn aandelen -0,80% à -1,00%. Men heeft niks beters te doen zeker vandaag dan goedkope aandelen te verkopen.
Aandelenportefeuille netto met 1296% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: +7,8% (tem 31 dec '24)
Momenteel: 29% Rapid7, IVU, WTW; 71% cash
Momenteel: 29% Rapid7, IVU, WTW; 71% cash
Trump houdt de wereld aan het lijntje. Wel importheffingen, geen importheffingen. Nu wordt de beslissing weer met een maand uitgesteld.
De USD is de laatste dagen goed in vorm. 1,2 of 1,24 is in absolute cijfers een ferm verschil voor mijn port.
Ik lees in de pers lovende commentaren over Trump. Ondanks, of juist dankzij, zijn oorlogsretoriek is hij erin geslaagd om in een jaar meer resultaat te boeken inzake Noord-Korea dan zijn voorganger in acht jaar. Vorige week was er een topontmoeting tussen de presidenten van beide Korea's. Trump wordt nog een goede.
Trump bereikt inderdaad meer dan zijn voorgangers. Hij ramt ff het heilige huisje omver en bouwt het daarna terug op.
Trump dreigt. Kim begint atoomwapens te testen.
Trump dreigt. Kim gaat verder met het testen van atoomwapens.
Trump dreigt. Kim merkt dat zijn nucleaire testsite onbruikbaar is geworden en besluit dat hij ver genoeg geraakt is.