De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Makkelijk: Het antwoord is een klik weg van de link die hoger gegeven was. oblis info over Netflix bond uitgave van eind 2017: hint: kijk naar coupon, prijs en yield to maturiteit.
Dus wat is het antwoord op je vraag denk je? Denk aan een zin met "straatstenen"
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Toch maar oppassen dat die straatstenen er niet vandoor gaan met Netflix. Want die gaan ze dan duurder willen doorverkopen.
Op Publicis en Aecom na al mijn aandelen -0,80% à -1,00%. Men heeft niks beters te doen zeker vandaag dan goedkope aandelen te verkopen.
Aandelenportefeuille netto met 1296% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: +7,8% (tem 31 dec '24)
Momenteel: 29% Rapid7, IVU, WTW; 71% cash
Momenteel: 29% Rapid7, IVU, WTW; 71% cash
Trump houdt de wereld aan het lijntje. Wel importheffingen, geen importheffingen. Nu wordt de beslissing weer met een maand uitgesteld.
De USD is de laatste dagen goed in vorm. 1,2 of 1,24 is in absolute cijfers een ferm verschil voor mijn port.
Ik lees in de pers lovende commentaren over Trump. Ondanks, of juist dankzij, zijn oorlogsretoriek is hij erin geslaagd om in een jaar meer resultaat te boeken inzake Noord-Korea dan zijn voorganger in acht jaar. Vorige week was er een topontmoeting tussen de presidenten van beide Korea's. Trump wordt nog een goede.
Trump bereikt inderdaad meer dan zijn voorgangers. Hij ramt ff het heilige huisje omver en bouwt het daarna terug op.
Trump dreigt. Kim begint atoomwapens te testen.
Trump dreigt. Kim gaat verder met het testen van atoomwapens.
Trump dreigt. Kim merkt dat zijn nucleaire testsite onbruikbaar is geworden en besluit dat hij ver genoeg geraakt is.
Trump dreigt. Kim besluit een babbeltje te doen met Zuid-Korea, belooft plechtig zijn onbruikbare testsite niet meer te gebruiken en peutert wat hulp en symbolische toegevingen vanuit Zuid-Korea los.
Yep, Trump heeft heel wat bereikt. Het beste dat we over zijn rol in de Korea-saga kunnen zeggen is dat hij genoeg zelfbeheersing had om het bij dreigementen te houden.
Trump dreigt. Kim merkt dat zijn nucleaire testsite onbruikbaar is geworden en besluit dat hij ver genoeg geraakt is.
Trump dreigt. Kim besluit een babbeltje te doen met Zuid-Korea, belooft plechtig zijn onbruikbare testsite niet meer te gebruiken en peutert wat hulp en symbolische toegevingen vanuit Zuid-Korea los.
Yep, Trump heeft heel wat bereikt. Het beste dat we over zijn rol in de Korea-saga kunnen zeggen is dat hij genoeg zelfbeheersing had om het bij dreigementen te houden.
Alsof het dreigen van Trump de aanleiding was voor de rakettesten van Noord-Korea.dw schreef: ↑1 mei 2018, 16:37 Trump dreigt. Kim begint atoomwapens te testen.
Noord-Korea werkte al vele jaren voordien aan kernwapens, van toen Obama nog aan de macht was.
Leuk dagje vandaag, alles groen. In elk geval nu nog. Lijkt me een nachtmerrie als je via mutual fondsen iets moet aankopen nu.
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
wanneer gaat Israël zijn illegale kernwapens arsenaal ontmantelen? De misdadige huichelaar Netanyahu beschuldigt Iran van willen kernwapens te bouwen en geen westerse journalist die hem confronteert met deze misdadige huichelarij.Trump is ook een misdadige huichelaar ,het enige land dat de atoombom gebruikt heeft en daarbij op burgers,Hiroshima en Nagasaki,een grote oorlogsmisdaad,misdaad tegen de mensheid,genocide. De Belgische/Europese journalisten zijn zwakzinnig,gehersenspoeld of kwaadaardig.
htt
p://community.dewereldmorgen.be/blog/janu/2012/03/17/israel-de-vriend-die-steun-kreeg-om-illegale-atoomwapens-te-bouwen
htt
p://community.dewereldmorgen.be/blog/janu/2012/03/17/israel-de-vriend-die-steun-kreeg-om-illegale-atoomwapens-te-bouwen
In de wereld mogen de “goeden” (= de vrienden van de VS) zich alles permitteren, de “slechten” niets.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Jawadde, misschien toch beter je medicatie nemen alvorens hier aan het posten te slaan?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Shake Shack + 18,98% (vandaag)
Een overreactie zou ik zeggen, valt misschien maandag te shorten.
en verder volgende week:
Misschien eentje woensdag dat de mensen hier wel volgen..
Een overreactie zou ik zeggen, valt misschien maandag te shorten.
en verder volgende week:
Misschien eentje woensdag dat de mensen hier wel volgen..
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
Heeft geen nettoschuld, draait (nipt) positieve cashflows & omzet zou verdubbelen op 3 jaar. Markt kan lang in zo'n verhaal meegaan... Ik denk dat er betere short-opties zijn in die sector. (zie Jim Chanos)