Inloggen bij MeDirect onveilig?
Re: Inloggen bij MeDirect onveilig?
Als verschillende leden problemen melden op het forum zie je de woordvoerder van Medirect niet meer. laatst actief 30 April 2018, 19:50 juist voor de wijzigen.
Idem voor het draadje over de invoering van TIS-berekening. Geen woordvoerder te bekennen.
INLOG problemen
Sla nooit wachtwoord op als browser er om vraagt.
Het wachtwoord dat wordt opgeslagen is de nieuwe pincode.
Volgende maal inloggen en wachtwoord is dan oude pincode en loopt ge vast.
Me Direct is een uitzondering met deze werkwijze van inloggen.
Sla nooit wachtwoord op als browser er om vraagt.
Het wachtwoord dat wordt opgeslagen is de nieuwe pincode.
Volgende maal inloggen en wachtwoord is dan oude pincode en loopt ge vast.
Me Direct is een uitzondering met deze werkwijze van inloggen.
Estate Guru believer.
-
- Full Member
- Contacteer:
De vermiste interne overschrijving is vandaag opgedoken en ok.Investor86 schreef: ↑8 mei 2018, 15:13 Ik heb al de hele dag problemen met overschrijvingen in het nieuwe platform.
-Een interne overschrijving tussen verschillende valuta gaf aan "mislukt" maar het saldo is wel verdwenen van de andere maar niet bijgekomen op de andere rekening.
-Een externe overschrijving geeft de hele tijd "niet mogelijk wegens technisch probleem".
Externe geeft nog altijd "technisch probleem"
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
De vermiste overschrijvingen met memodatum zijn dan gisteren opeens toch doorgegaan. Gelukkig was dat maar als test met een klein bedrag naar mijn eigen vroegere tegenrekening.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
-
- Full Member
- Contacteer:
Nog altijd niet mogelijk een externe overschrijving in te geven.
Werd eruit gegooid met een melding dat het platform tijdelijk niet beschikbaar is.
Probeer weer in te loggen en nu krijg ik "Gebruiker is reeds ingelogd. Dubbele login is niet toegestaan." Nadat ze mij er eerst uit smijten.
Werd eruit gegooid met een melding dat het platform tijdelijk niet beschikbaar is.
Probeer weer in te loggen en nu krijg ik "Gebruiker is reeds ingelogd. Dubbele login is niet toegestaan." Nadat ze mij er eerst uit smijten.
Daarstraks ingelogd , extern overschrijving alles normaal.Investor86 schreef: ↑10 mei 2018, 13:56 Nog altijd niet mogelijk een externe overschrijving in te geven.
Estate Guru believer.
-
- Full Member
- Contacteer:
Het is mij eindelijk gelukt. Enkel mijn vroegere gekende tegenrekening werd aanvaard voor een overschrijving. Ik dacht met het nieuw platform en SMS code dat we naar om het even welke rekening konden overschrijven? Blijkbaar niet.
En al een nieuw contact ( rekening )voor overschrijvingen aangemaakt ?Investor86 schreef: ↑10 mei 2018, 14:11 Het is mij eindelijk gelukt. Enkel mijn vroegere gekende tegenrekening werd aanvaard voor een overschrijving. Ik dacht met het nieuw platform en SMS code dat we naar om het even welke rekening konden overschrijven? Blijkbaar niet.
Estate Guru believer.
Ook hier hetzelfde probleem zoals andere gebruikers gemeld hebben.
Ingelogd, hun systeem loopt vast tijdens een zoekopdracht. Je wordt er uitgegooid wegens zogezegde inactiviteit. Daarna kan je niet meer inloggen:
User already logged in. Duplicate login not allowed.
Mooie eerste indruk.
Ingelogd, hun systeem loopt vast tijdens een zoekopdracht. Je wordt er uitgegooid wegens zogezegde inactiviteit. Daarna kan je niet meer inloggen:
Mooie eerste indruk.
Mijn man probeerde een half uurtje geleden in te loggen bij MeDirect, maar na het ingeven van zijn nieuwe inloggegevens, kreeg hij de melding dat hij "tijdelijk geblokkeerd is voor ongeveer 1 uur".
Intussen heeft hij al 2 X een inlogcode ontvangen op zijn GSM.
Ikzelf durf op dit ogenblik niet inloggen op mijn eigen MeDirect account. Ik wacht dus nog even af.
Zijn er hier vandaag nog spaargidsers die dit soort problemen hebben?
Intussen heeft hij al 2 X een inlogcode ontvangen op zijn GSM.
Ikzelf durf op dit ogenblik niet inloggen op mijn eigen MeDirect account. Ik wacht dus nog even af.
Zijn er hier vandaag nog spaargidsers die dit soort problemen hebben?
Heb ik heel vaak.cleo schreef: ↑11 mei 2018, 16:57 Ook hier hetzelfde probleem zoals andere gebruikers gemeld hebben.
Mooie eerste indruk.
Het woord 'amateurisme' komt bij mij meer en meer bovendrijven .....
-
- Hero Member
- Contacteer:
Heb ik net ook gehad. 10 minuten wachten. Ja, zou beter moeten maar zijn kinderziektes.Kevva schreef:Heb ik heel vaak.cleo schreef: ↑11 mei 2018, 16:57 Ook hier hetzelfde probleem zoals andere gebruikers gemeld hebben.
Mooie eerste indruk.
Als programmeur heb ik daar toch zo mijn idee over.